Een vriend van me heeft dat ook denk ik. zijn eerste keer X viel ie flauw (had niet veel op ofzo), de tweede keer werd die bang en wou die wegrennen. Met hash werd hij ook bang. jullie zijn gevoelig voor drugs ofzoiets xDHillbilly bastard zei:Ik ben angstiger geworden door wiet. Ik ben er dan ook al jaren mee gestopt, maar het heeft zich nooit volledig hersteld. Die angst heeft ook een heropflakkering gekend door xtc.
aanwezigSuntablet zei:ahja, motivatie (om iets te beginnen zoals leren) is soms ook wel ver te zoeken, verder als vroeger

Deranged zei:Naast paranoia schizofreen en moordlustig ben ik vooral heel lief geworden.
coke, en negatief ook
lieg veel meer en verneuk alles omdat het me niet zo veel meer doet
Drent zei:THC:
Ik had altijd wel een probeem met een meid die al heel lang een goede vriendin van me is, dat ik die altijd nog diep van binnen wel aardiger vond dan gewoon 'vrienden'. We gingen een keer film kijken en we aten beide wat Hasj. Tijdens ontzettend op haar afgeknapt en dat is altijd zo gebleven. hè hè! Eindelijk.
Paddo's:
Ik was over het algemeen altijd al heel positief. Maar de laatste tijd slaat echt alles. Ook doorzie ik de mens wat beter, veel mensen zijn best voorspelbaar. Ook als ik naar school fiets en om me heen kijk naar de natuur voel ik me heel klein. Respect voor de natuur! Kon er vroeger uren naar kijken maar nu echt jaren!
Neyez: (van horen zeggen lijkt het licht op MDMA)
Ik was lekker aan het dannsen en aan het gek doen. En toen kreeg ik de gedachte, waarom nu wel, en anders niet? Sinds dien doe ik gek als ik daar zin in heb en maakt me weinig uit of mensen me uitlachen.
jcp zei:Verder kan ik ook heerlijk genieten van simpele dingen en de natuur, iets waar ik vroeger niet eens de tijd voor nam.

ExceptionalInsight zei:Dromeriger (LSD/THC), nieuwe doelen gesteld (LSD), positievere instelling dan vroeger (LSD! :þ), sociale ramp (THC, tijdelijk)..