k snuiven

Hislordship

Wijs gebruiker
Hallo ik had een vraagje... Hoeveel k moet je ongv. snuiven voor een khole. E n is 1 neusgat beter of 2?

Danku. :wink:

underworld

Wijs gebruiker
een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven :)
kun je beter een bommetje droppen
en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen.

Atropa

Bewuste gebruiker
Het is zeldzaam om het mee te maken. Heb het slechts 1 maal gehad van vele onafhankelijke dagen snuiven. Je moet zorgen dat je neus echt open is en je slijmvlies helemaal gezond. En niet te hard snuiven en doorsnuiven want dan zakt het via je huig je maag in en is je slijmvlies verdooft waardoor je blijft hangen.

Maar eigenlijk is en shot de enige optie om te voelen dat de wereld om je heen tot onder je voeten wordt weggezogen en je een diepe adem neemt.

Wat je kunt doen is 300 mg oraal innemen en als je voelt dat je echt gedesorienteerd raakt op elk neusgat nog eens ruim 50 mg wegsnuiven en gaan liggen. K-hole is ongeregelmatig en niet een snelle lineaire shift up. Maar je beleeft het wel.

Vertrekt naar de verre oudheid, de high-tech world en het atlantis continent.

Hislordship

Wijs gebruiker
Atropa zei:
Het is zeldzaam om het mee te maken. Heb het slechts 1 maal gehad van vele onafhankelijke dagen snuiven. Je moet zorgen dat je neus echt open is en je slijmvlies helemaal gezond. En niet te hard snuiven en doorsnuiven want dan zakt het via je huig je maag in en is je slijmvlies verdooft waardoor je blijft hangen.

Maar eigenlijk is en shot de enige optie om te voelen dat de wereld om je heen tot onder je voeten wordt weggezogen en je een diepe adem neemt.

Wat je kunt doen is 300 mg oraal innemen en als je voelt dat je echt gedesorienteerd raakt op elk neusgat nog eens ruim 50 mg wegsnuiven en gaan liggen. K-hole is ongeregelmatig en niet een snelle lineaire shift up. Maar je beleeft het wel.

Vertrekt naar de verre oudheid, de high-tech world en het atlantis continent.

ok dus een bommetje van 300 en later 50 per neusgat zou kunne werke thnx =) maar is het dan zo moeilijk een khole te krijgen?

Atropa

Bewuste gebruiker
Nee het is niet moelijk, maar je slijmvlies kan geen 200 mg naar de hersenen trekken. Tenzij je dus secuur snuift, want Ket beschadigt de slijmvliezen waardoor er na zo'n 120 of iets meer mg geen opname mer mogelijk is.

300 mg oraal = de helft van een orale K-hole dosering, en 100 mg snuiven is ook de helft van een K-hole dosering. Je moet alleen wel even rustig de tijd nemen, eerst oraal en wachten tot je goed gedesorienteert raakt, daarna snuif je op elk neusgat 50 mg weg en ga je liggen.

Lege maag, en kussen onder je hoofd, in een donkere kamer.

321123

Experimenterende gebruiker
underworld zei:
en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen.

Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-hole :openmouth: Lijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg! :hearteyes:
:wave:

CHIASME

Belezen gebruiker
321123 zei:
underworld zei:

Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-hole :openmouth: Lijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg! :hearteyes:

Jij wel. :rockband:

Aldous

Belezen gebruiker
321123 zei:
Ik raak ook echt wel in een k-hole met snuiven hoor (zeker als je een paar weken nix genomen heb)! En alles wat je snuift dat niet direct door je slijmvliezen opgenomen wordt krijg je toch ook echt binnen hoor!

Finesse*

Belezen gebruiker
CHIASME zei:
321123 zei:
underworld zei:

Jij wel. :rockband:
Helaas voor jou sta ik voor hem in, want het is zo. :)

Bovenaan