Hislordship
Wijs gebruiker
Hallo ik had een vraagje... Hoeveel k moet je ongv. snuiven voor een khole. E n is 1 neusgat beter of 2?
Danku.
Danku.
Atropa zei:Het is zeldzaam om het mee te maken. Heb het slechts 1 maal gehad van vele onafhankelijke dagen snuiven. Je moet zorgen dat je neus echt open is en je slijmvlies helemaal gezond. En niet te hard snuiven en doorsnuiven want dan zakt het via je huig je maag in en is je slijmvlies verdooft waardoor je blijft hangen.
Maar eigenlijk is en shot de enige optie om te voelen dat de wereld om je heen tot onder je voeten wordt weggezogen en je een diepe adem neemt.
Wat je kunt doen is 300 mg oraal innemen en als je voelt dat je echt gedesorienteerd raakt op elk neusgat nog eens ruim 50 mg wegsnuiven en gaan liggen. K-hole is ongeregelmatig en niet een snelle lineaire shift up. Maar je beleeft het wel.
Vertrekt naar de verre oudheid, de high-tech world en het atlantis continent.
Plimu zei:ik zou het zooooo graag willen doen![]()
maar iets zegt me dat ik moet wachten
underworld zei:een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven
kun je beter een bommetje droppen
en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen.

321123 zei:underworld zei:een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven
en alsje snuivend een k hole zou willen bereiken( wat waarschijnlijk niet lukt) moet je wel een paar lijntjes wegwerken, 50 mg per lijn want meer wordt niet echt meer opgenomen per keer, om de 10 minuten en elke keer van neusgat wisselen.
Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-holeLijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg!
![]()
![]()

Ik raak ook echt wel in een k-hole met snuiven hoor (zeker als je een paar weken nix genomen heb)! En alles wat je snuift dat niet direct door je slijmvliezen opgenomen wordt krijg je toch ook echt binnen hoor!321123 zei:Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-holeLijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg!
![]()
![]()
Helaas voor jou sta ik voor hem in, want het is zo.CHIASME zei:321123 zei:underworld zei:een k hole bereik je niet zo heel snel met snuiven
Licht er echht veel aan wat voor spul je hebt als je zelf uitgekookte keta hebt dan ga je van 2 dikke lijnen al wel k-holeLijkt mij niet erg relaxt maar ieder zijn eigen ding togg!
![]()
![]()
Jij wel.![]()