JWH-018

shokora

Wijs gebruiker
Zat vandaag weer eens wat obscure stofjes te bekijken op interwebs en mijn oog viel op JWH-018. Het is een synthetische cannabinoïde wat op zich niet heel interessant lijkt, maar het zit blijkbaar in 'Spice Product'. Een 'herbal high' waar later van bekend werd dat het niet de stoffen op het pakje waren die de cannabis achtige high gaven, maar de JWH-018 die in de mix zat.

Ik herinnerde dat ik dit gezien had achter de toonbank op sziget (had ik deze informatie toen maar gehad...). Ik wilde natuurlijk gelijk wat bestellen om te testen, maar blijkbaar weet de overheid (en vast hier wel wat andere mensen) dit al langer en het is inmiddels al verboden volgens azarius.
[edit: blijkbaar is het niet verboden maar wil de producent niet dat je het verhandeld in Nederland]

Dus ik vroeg me af, heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja wat waren je bevindingen.

Zo'n zakje dus.

timmaniac

Bewuste gebruiker
ha, ik heb zo'n zakje op sziget gekocht!

was best grappig, maar een beetje slap aftreksel van wiet. Vond echte wiet leuker.

honingolie

Bewuste gebruiker
Is in Nederland niet verboden hoor (De producent/distributeur wil niet dat het in Nederland verkocht word).
In Duitsland en een aantal andere Europese landen echter wel, nadat bekend werd dat het JWH-018/073 bevatte. Vind het niet zo'n interessante stof, het is wat oppervlakkiger dan wiet, en komt geleidelijker op.

shokora

Wijs gebruiker
honingolie zei:
Is in Nederland niet verboden hoor (Al wou de producent expliciet niet dat het in Nederland verkocht werd).
In Duitsland en een aantal andere Europese landen echter wel, nadat bekend werd dat het JWH-018/073 bevatte. Vind het niet zo'n interessante stof, het is wat oppervlakkiger dan wiet, en komt geleidelijker op.

Oh dan zal ik dat even aanpassen.

Wat bedoel je met 'oppervlakkiger'? Als in wel de bodyhigh maar niet de psychedelische kant?

tramadol

Experimenterende gebruiker
honingolie zei:
Is in Nederland niet verboden hoor (Al wou de producent expliciet niet dat het in Nederland verkocht werd).
2Spice is niet verboden in Nederland maar je hebt er ook een aantal varianten op zoal gold spice en dat zakje boven aan de topic en nog wat die zijn wel verboden in Nederland.
Azarius heeft 2spice kun je daar wel bestellen de andere niet.

2spice geeft een beetje een een roes zoals weed is wel leuk maar echte weed is beter.

Hashja

Bewuste gebruiker
Zoiets heb ik volgensmij ook nog liggen.
Bij ons heet het 'Spice Mix 2009'.
De houder van de Smartshop waar ik het gekocht heb zei dat het vooral heel populair in duitsland en frankrijk was aangezien cannabis daar illigaal is, en dit een prima vervanger.
Dit zou dan ook nog wel eens JWH-018 kunnen bevatten, of families ervan.

Zal het zaterdag eens testen en een reactie hier neerzetten.
:wave:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik zal niet zeggen dat ik de stof superieur vind aan gewone wiet, maar ik vind het zeker interessant om verder te exploreren. Niet enkel uit een mogelijk gebrek aan echte wiet, maar vanwege de werking op zich.

Ik heb mezelf voorgenomen om nog slechts JWH-018 (of één van die andere synthetische cannabinoïden) te roken tijdens psychedelische trips (LSD, Foxy, 2C-E,...), omdat de synergie ervan véél beter is.
Wiet roken tijdens een trip vind ik vrij riskant. Het brengt vaak een element van paranoïa of onhelderheid met zich mee, dat ik liever vermijd.

Sommige vinden vinden het psychedelischer van inwerking, ik vind het dan weer minder chaotisch dan gewone wiet, die ik btw natuurlijk nog wel rook, maar gewoon niet meer samen met tripstoffen.

Van alle mindere tripervaringen heeft de combo met wiet zeker een aandeel gehad.

tramadol

Drent zei:
Zoiets heb ik volgensmij ook nog liggen.
Bij ons heet het 'Spice Mix 2009'.
De houder van de Smartshop waar ik het gekocht heb zei dat het vooral heel populair in duitsland en frankrijk was aangezien cannabis daar illigaal is, en dit een prima vervanger.
Dit zou dan ook nog wel eens JWH-018 kunnen bevatten, of families ervan.

Zal het zaterdag eens testen en een reactie hier neerzetten.
:wave:
Klopt in Duitsland is het populair maar ja wat wil je als weed verboden is.
nu is 2spice en de stof JWH-018 wat er in zit in Duitsland verboden was laast op het nieuws.

shokora

Wijs gebruiker
Heeft iemand enig idee wat de dosering van de stof JWH-018 zelf is? Ik kan eigenlijk weinig informatie over de stof zelf vinden en alleen over die Spice Mix.

honingolie

Bewuste gebruiker
tramadol zei:
2Spice is niet verboden in Nederland maar je hebt er ook een aantal varianten op zoal gold spice en dat zakje boven aan de topic en nog wat die zijn wel verboden in Nederland.

nogmaals, Spice Gold en andere varianten met synthetische cannabinoiden zijn NIET verboden in Nederland. Azarius verstuurt het enkel niet binnen Nederland (om eerder genoemde reden), dat betekent niet dat er een verbod is :wink:
Ik weet dat het onlangs in het nieuws was, maar die checken hun bronnen niet, het was een bullshit verhaal.

@shokora

Met oppervlakkig bedoel ik dat ik de diepgang van wiet mist, wat ook logisch is omdat elke wietsoort naast THC nog enkele honderden andere cannabinoiden bevat, en deze een synergie hebben. JWH-018 geeft je een licht stoned gevoel, maar het gaat al snel vervelen. Kan ook zeker paranoia triggeren bij mensen die er gevoelig voor zijn.

Administration and Dosage

Smoked: 0.5mg to 3mg
Insufflated: Very weak, and probably very difficult as the compound is not a powder - not recommended
Oral: 3mg to 10mg

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb toevallig een keer een zakje "sence" kunnen regelen via iemand, die die ze dus bij azarius verkopen, maar niet in nederland...

Vond het opzich wel appart, heb zelfs nog een beetje ergens geloof ik. Maar wiet fan als ik ben vond ik het uiteraard niet in de buurt komen van een lekkere joint.

Maar ook ik wou het gewoon eens geprobeerd hebben :)

tramadol

honingolie zei:
tramadol zei:

nogmaals, Spice Gold en andere varianten met synthetische cannabinoiden zijn NIET verboden in Nederland. Azarius verstuurt het enkel niet binnen Nederland (om eerder genoemde reden), dat betekent niet dat er een verbod is :wink:
Ik weet dat het onlangs in het nieuws was, maar die checken hun bronnen niet, het was een bullshit verhaal.
Klopt je hebt gelijk in Nederland is het niet verboden in Duitsland wel.
Ik ben naar de plaatselijke smartshop geweest en die had het ook liggen volgens hem lag het aan dat Azarius het alleen als rookwaar aanbied en dan zit je met accijns maar als je het als kruidenthee verkoopt mag het wel of het zo is weet ik niet maar zou kunnen de prijs voor de zelfde hoeveelheid sence kost bij onze lokale smartshop 20 euro.
maar het is gewoon verkrijgbaar legaal dus :wave:

Administration and Dosage

Smoked: 0.5mg to 3mg
Insufflated: Very weak, and probably very difficult as the compound is not a powder - not recommended
Oral: 3mg to 10mg

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
juist de combinatie met cannabis interesseert me zeer
waarschhijnlijk zal wiet de werking ondersteunen.

er is me van een bron bijgebleven dat de reacrtie van hersenen op de pure jwh018 200 keer zo intens is als cannabis.

waarschijnlijk komt dat potentieel pas echt los met een pijpje goed bio wiet :stoned:

hu209 is dezelfde stof geloof ik

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Had er al veel over gelezen met veel negatieve berichtten ivm gezondheid.
Het schijnt zich in je longen te nestelen en zo doende de kans op kanker (nog)meer te vergroten.Zoals ze hier ook over discussiëren
Misschien een leuk stofje, maar tot er wat meer over bekend laat ik het even links liggen.

shokora

Wijs gebruiker
http://azarius.nl/smartshop/herbs/herb_ ... lackberry/

Zag vandaag dit op azarius, het is van de zelfde producenten als 'Sence' dus ik denk dat er wel iets van JWH-018 in te vinden zal zijn maar heeft iemand hier meer informatie over? Ik heb de website van de vendor gechecked maar daar staats niets op (GOH?!) maar verder wordt er ook niet over gesproken op fora enzo :P

jcp

Bewuste gebruiker
ErnstJünger zei:
Wiet roken tijdens een trip vind ik vrij riskant. Het brengt vaak een element van paranoïa of onhelderheid met zich mee, dat ik liever vermijd.
.....
Ik heb mezelf voorgenomen om nog slechts JWH-018 (of één van die andere synthetische cannabinoïden) te roken tijdens psychedelische trips

Paranoïa is juist iets waarvoor gewaarschuwd wordt met JWH-018 omdat het zo heftig is.
Ik begrijp waarom je geen wiet wilt roken tijdens een trip, ik heb het zelf ook gauw dat ik in een loopje van zo'n 10 seconden beland als ik teveel blow tijdens/voor een trip.
Maar het lijkt me dat JWH-018 dit alleen nog maar meer in de hand werkt?

Anywho, ik heb het besteld, dus over een poosje kan ik het zelf aan de tand gaan voelen :wink:

Weet iemand iets over DREAM van London Underground ???????????????????????????

Dit bevat al de kruiden die ook in Spice zit....

Spice DIAMOND is bij mijn weten het sterkste......... En dat goedje is idd bespoten met JWH-018 enzo.......

Iemand weet van Dream ?

inferno33

Bewuste gebruiker
om deze maar weer even naar boven te halen.

De stof JWH 018 is zeer gemakkelijk op internet te bestellen, voornamelijk uit Engeland, de sites zien er cracky uit, maar voor zover ik kan vinden is het legaal in engeland, en voor die 25 euro wil ik het best proberen.

iemand adviezen, kan ik dit laten testen, of moet ik het gewoon maar gaan roken? en het lijkt me beter dit eerst in een pijpje te proberen, alvorens joints te draaien.

Launched

*bump:

Inferno, heb je al wat besteld?
En zo ja, wat vond je er van?

Het lijkt me wel interessant om eens te proberen.

(reden dat ik dit niet via p.m doe is dat ik denk dat er wel meer mensen zijn die dit willen weten)

peace

bump*

Beanhead

Badass junkie
Ik zou het graag in poedervorm ergens vinden, maar ik vertrouw het internet niet echt om zo'n zaken te bestellen.

Naar het schijnt echt wel leuk maar gewenning bouwt heel snel op.

Launched

Ik dacht juist dat er minder gewenning was dan bij gewoon... wiet.
Er staat een interessant stuk over op erowid van 2 mensen die al jaren dagelijks blowden en die nu dit uitgebreid (1 week lang dagelijks) hadden getest.

peace

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
Eindelijk een zakje jwh018 gevonden!

kheb het met wat zuivere alcohol gemengd , en over tabak gespoten.
bij het au-bain-marie verwarmen van de bespoten bak met tabak kwam er wel wat damp vrij : ben er enigzinds stoned van geworden...

komend weekend de eerste trial : kheb de inhoud van een pakje drum bespoten met een oplossing van 80 mg jwh 018.
Na een "shagje" verwacht ik al een zeker effect.
Het tweede shagje zou voor gigantisch stoned gevoel moeten zorgen ( als ik het goed bereid heb.)

De dampen die bij het bereiden vrijkwamen hebben een typisch effect op mij , ongeveer alsof ik een suck van een pijpje goede hash genomen heb.

Voor wat betreft de carcinogene werking : ja er zitten nafta moleculen in de basis van de jwh018 molekuul.
Ja nafta is niet gezond, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het veel ongezonder is dan bij het stoplicht 2 minuten naast een brommertje staan terwijl je op de fiets ernaast zit,.

Daarbij triggert de stof jwh018 ook nog eens je CB1 en CB2 receptoren : juist dat zorgt ervoor dat het waarschijnlijk juist dezelfde anti-kanker werking heeft als wiet .
Al met al denk ik dat iemand die in zijn hele leven bijvoorbeeld 20 gram jwh018 gerookt zal hebben geen buitensporig risico met zich meedraagt.
Ter vergelijking : een roker rookt al gauw 300 gram tabak per maand , en kan het met dat innamepatroon ook prima 50 jaar uitzingen..
En we weten dat teer en nicotine nou niet ideaal zijn om in te nemen.

Jwh018 : prima goedje , alleen gevaarlijk sterk ...

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
ik had er toch iets meer in moeten doen..
de test verliep matig - wel een licht stoned gevoel , maar toch niet zo heel erg stoned er van geworden : te voorzichtig met de hoeveelheid jwh geweest....

al met al een prima begin .. dat wel.
volgende test is een dosis van 120 mg jwh018 per 45 gram tabak.

het ruikt bij het roken een beetje typisch voor de roker..maar mensen die erbij zitten ruiken alleen maar tabak.

Bovenaan