Jullie audio apparatuur?

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Pioneer audio systeem, zo'n een met een los display dat je bovenop je tv ofzo kunt zetten.

Voor m'n gitaar een Ibanez versterker + distortion pedaal. Verder nog Behringer mix apparatuur en Korg Kaoss pad, zoek hier alleen nog een versterker en boxen bij om mijn audioset niet teveel te overbelasten met mijn herrie.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
-

En dat is dan nog geen eens een grap he :P

Boxen horen bij dat ding, kan je er ook voor klikken.
-Behringer mixertje
-(als ik het me nu goed herinner) 18 effectpedalen (+ 1spot adapter en kabels)
-Mini Korg Kaoss Pad
-30 watt gitaarersterker
-2x LSDJ (gameboy tracker) cartridges + de nodige gameboys :B

Verder een 2.1 Trust setje voor geluid van de pc, niet echt noemenswaardig maar enjoyable anyway. Ook in het bezit van 2 laptops.

Ook staat hier nog een Infinity Sub van een vriend gestalt, binnenkort krijg ik er als het goed is nog de versterker bij, heb bij de ouders nog wel speakers die er dan bijgekoppeld kunnen worden.

En binnenkort: 150cm teakhouten Didge

Tripper

Wijs gebruiker

En dan heb ik beneden nog een DJ set staan met een Pioneer cdj-1000 en een Technics Sl-1200MK2 voor in de woonkamer. :rockband:

Mijn Daw is Cubase:

Tripper

Wijs gebruiker
TeKNoZem zei:
Behringer BCF2000 ;D Zo eentje wil ik ook nog een keer halen om makkelijker mee te fruity'en. ;3

Voor 140,- mag je hem komen halen. Hij is zeker ideaal. Ik wil een digitale mixer kopen, een Yamaha 01v of een 02r.

Bingeln

Experimenterende gebruiker
Vind die Virus TI veel interessanter :grin:

Ga waarschijnlijk binnenkort een Virus C en een Machinedrum UW aanschaffen.

Heb nu 2x Reloop RP6000 MK6B, Behringer DJX 750, Toshiba laptop met Renoise V2.0 en een stapel speakers :rock:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Bingeln zei:

Is 't ook, maar met die BCF2000 kan ik in free mode ook VST(i)'s aansturen welke de Virus TI mogelijk kunnen nabootsen. Bovendien kan je met zo'n BCF2000 ook makkelijk masteren + je DAW's mixer aansturen. ;o

Tripper zei:
Voor 140,- mag je hem komen halen. Hij is zeker ideaal. Ik wil een digitale mixer kopen, een Yamaha 01v of een 02r.

He toch, heb ik net al m'n geld op gemaakt aan een degelijke externe geluidskaart en 't setje draaitafels + mixer. Ach ja, ik heb mogelijk nog wel interesse, mits je er nog een tijdje mee zit opgescheept.

Tripper

Wijs gebruiker
TeKNoZem zei:

Ja, de virus kicked ass als het gaat om de sync mogelijheden.

Bingeln zei:
Ach ja, ik heb mogelijk nog wel interesse, mits je er nog een tijdje mee zit opgescheept.

Ach, ik heb er geen haast bij. Ik wil hem best nog even vast houden. Altijd handig een extra controller voor bv mijn Nord micro modular.

Dopezilla

Badass junkie
Ik ben sinds gister in het bezit van een Sony SCD-XB940 (super audio) CD speler. Vanmiddag gaat 'ie eens aangesloten worden en dan ga ik eens horen wat voor moois er uit komt. :grin:

Olle

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Voor recreatief luisteren: Logitech 2.1 Z2300 speakers

Voor monitoring: Alesis M1 620 actieve monitoren

Gitaar: Fender Princeton 65 & Fame VS100 12 TS

Allemaal fijne dingen dus :grin:

Bovenaan