Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geweldig!! heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met de mensen om me heen[SF] Safiertje zei:Mijn eerste pil was de anti conceptie pil. Ik voelde me er wel fijn bij, want mn buikpijn werd minder heftig tijdens mn ongesteldheid.
![]()
HahaAnnæ zei:toen voornamelijk dingen aangeraakt en verwonderd over de zachtheid van huid.
Kimmerd zei:het voelde het alsof me benen de grond niet raakte , ik vond het geweldig ..... achter een tijdje ging het dan slechter , dan weer beter ....., ook had ik geen speeksel , heb dus heele tijd water zitten drinken
Skippy zei:Dolfijntjes, wat vroegen hele goeie schenen te zijn, ik merkte er geen fluit van, ook al had ik 2 hele genomen.
erin! Ik voelde na eenhalf uurtje wel een beetje licht in mn hoofd maar verder vrij weinig, maar ik danste wel iets makkelijker. Om een uur of 3 was het al helemaal over. Ff wat eten en om half 4 de tweede helft erin...citrobacter zei:logo maakt vaak niets uit, swim heeft iemand gehoord die kan kiezen welk logo hij laat drukken (vanaf xxx aantal pillen), en het aantal milligram mdma blijft dan toch gelijk.
Miss J zei:citrobacter zei:logo maakt vaak niets uit, swim heeft iemand gehoord die kan kiezen welk logo hij laat drukken (vanaf xxx aantal pillen), en het aantal milligram mdma blijft dan toch gelijk.
No shit, sherlock![]()
Hollywood zei:Dat was een Groene pil zonder opdruk. Mij was verteld dat dat de verhouding ongeveer 80/20 mdma/speed was.
Heb deze genomen op een verjaardag. Voel de meer de speed dan de MDMA.
Hollywood zei:Dat was een Groene pil zonder opdruk. Mij was verteld dat dat de verhouding ongeveer 80/20 mdma/speed was.
Heb deze genomen op een verjaardag. Voel de meer de speed dan de MDMA.