flash kieke zei:Heb eens een vraagje over speed.
Wat speelt er eigenlijk in het kopje van een echt die hard speed fan?
Kun je innees in je eigen weereldje zitten?
Ik bedoel,je gaat minder om met mensen,je begint tegen jezelf te praten.
Je hebt geen behoefte aan anderen?
Vertel mijn dat is.
Want het boeit mij wel wat er in een die hard speed mannetje zijn kop rond hangt.
grtzz. van kieke![]()
MissParanoid zei:door genoeg te eten en te slapen zal misschien de schade aan je lichaam beperkt worden hoewel ik daar niet helemaal van ben overtuigd, speed (andere drugs ook) beschadigt u hersenen ook denk maar aan de paranoia aanvallen die je soms hebt in den afkick. Daar kan je ni veel aan doen he oftoch?
MetaalKonijn zei:Vijf jaar lang gebruiken, en nergens last van hebben, lijkt me sterk.
MetaalKonijn zei:Hmm, dan moet je gewoon erg goeie speed hebben, of ik kan er slecht tegen, of jij weegt 120 kilo :P
Nee serieus, als je er zo oprecht relaxt bij kan leven, vind ik het best, ik denk niet dat ik dat zelf op zou kunnen brengen.
Ondervind je er geen mentale gevolgen van?
boels zei:als ge pep pakt verhoogd dat u dopamine, dopamine is een stof die ervoor zorgdt dat de comunicatie tussen u linker en rechter hersenkwab in orde blijft, teveel aan dopamine = kortsluiting = in de meeste gevallen paranoide en/of psychose...
als ge pep pakt versterken u zintuigen, dus hoorde beter, ziede alles wa er gebeurd en valle al die klein stom dinge harder op en begint ge na te denke over comploten en al die rare dinge die er zogezgd gebeure...
Kijk maar in de psychiatrische instellingen (waar ik daarvor trouwens ook heb gezeten), 9/10 van de paranoide mense zitten er door pep of weed

boels zei:nee geloofd me da wordt erger, en dan moete MINSTENS 1 jaar anti-spychotica pakken, das bij mij al 3 jaar geleden en ik denk nog altij da ze comploten tege mij smede, ik moet anti-depressiva en al dien brol slikke enzoe.
Tijdens da paranoide zijn denke da mense ECHT nor u zien, tege u prate, over u bezig zijn, en als da in u hersene echt lijkt, geloofd me dan kunde da ni negere
![]()

boels zei:hehe
hedde gij nog geluk, ik zen bena al men mate kwijtgeraakt, zit meestal aleen thuis omda kik meestal para wier bij mate thuis, omda wij gewoon daar eel de nacht zate en omdak der nogaltij ni trug durf henne te gaan omda kik NOGALTIJ ni weet wa die gezegd hebbe of ni, ofda die mij echt iet wille aan doen of ni + da kik op het laatste jaar 4 x minstens 1 maand in psychiatrie'e gezete, dus weet ni waar iedereen nu samekomt.
enja iedereen die gebruikt ier in de buurt kent elkaar, dus als ik is trug wil weggaan zonder zorge moetk ne vriendekring zoeke buite onze buurte die da gebruikten das ok ni zoe gemakkelijk é.
en be mij is da omgekeerd, ik wordt trug rustig van coke, moja ik mag van mijnen dokter nog altij ni gaan werke en trek een zielig klein invalidepréé dus kan mij da ni altij betale
dus zitte we mo trug on de pep é![]()
![]()
boels zei:nee geloofd me da wordt erger, en dan moete MINSTENS 1 jaar anti-spychotica pakken, das bij mij al 3 jaar geleden en ik denk nog altij da ze comploten tege mij smede, ik moet anti-depressiva en al dien brol slikke enzoe.
Tijdens da paranoide zijn denke da mense ECHT nor u zien, tege u prate, over u bezig zijn, en als da in u hersene echt lijkt, geloofd me dan kunde da ni negere
![]()
candy zei:Zeg nu eens heel eerlijk , gebruik je meer dan speed alleen ,of heb je meer gebruik,?!
flash kieke zei:boels zei:nee geloofd me da wordt erger, en dan moete MINSTENS 1 jaar anti-spychotica pakken, das bij mij al 3 jaar geleden en ik denk nog altij da ze comploten tege mij smede, ik moet anti-depressiva en al dien brol slikke enzoe.
![]()
Heb zo ook een tijdje zwaar moete afzien.
Ben toen 1maand gestopt.Daarna terug begonnen en na 3weekende begon dat zwaar para gedoe opnieuw. Ben 2weken gestopt.
Dan terug begonnen. En heb ineens niet meer last van dat 1ne soort para gedoe.
Normaal heb ik het zwaar te verduren onder de afkick van speed , dan wor ik helemaal gek en zo. Nu het rare, zit nu terug ongeveer 1.5maand aan de pep en heb in de afkick nog geen (zware) para aanvallen gehad , wat ik normaal wel hard heb.
En gisteren de afkick van speed was alles normaal, zelfs in een groepje van 3a4 personen zat ik nog niet te denken wat ze zouden denken van mij en zo.(normaal heb ik dan van die gedachten-->denk je als nuchtere, wat heeft hij allemaal mee gemaakt
)
Maar ja, toen kwam het probleem.
Die vrienden van mij zijn coke verslaaft en ja , ik heb dan 2lijnen coke gekregen van 50% en voelde me heel raar in men kop.
Alles was op , wij dan terug coke gaan halen van ong. 70%
En heb dan terug een lijn gekregen. En bam , heb nog nooit men ogen zo strak kunnen strekken , zo vielen er zo goed als uit.![]()
En kreeg men ogen niet dicht, ale, doet er niet toe.
Na ong.15min , ja ik ging plots zachtjes naar paraworld met iets extra.
Ze vroegen dat ik nog een lijn wou, ik nee gezegt en lekker lijntje amf genomen.
En zit nu hier in men kamer naar allemaal belletjes , zwevende haren, zwart voorbij flitsende weet ik veel,...
Srry voor die onnodige tekst, maar het moest er uit.
![]()