jam jam Full Moon Munchie Time !!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mijn favoriete genotsmiddel LSD genaamt Magische Hartjes ...
Om jullie goede moed te geven in jullie zoektoch naar de LSD munchies upload ik mijn aanwinst van 2 jaar geleden.

uiteraard vind je de beste dope op de GOA feesten, in mijn geval Boom Festival Portugal 2004 .....

Getest en gesampled voor 400-500 mq per zegeltje.
Kosten van het testen 50 euro, kosten van de samples 20 euro
Straatwaarde per zegel 10,00-12,50 inkoop is geheim maar ongeveer de helft.

Advies dosis voor beginners 1/8
Voor de genieter 1/4
Voor de bikkel 1/2
Voor de enige echte DYHARDMOTHERFUCKERS 1 hele zegel.

Zelf prefereer ik een 1/2 zegel. Vooral na een maand misschien eerst een 1/4. Bij wekellijks gebruik kan een hele geen kwaad.
Bij maandelijks gebruik kan 0,25 gram speedcapsule erg helpen met het functioneren en coordineren.
De speed heeft weinig tot geen invloed op de LSD maar helpt je wel voorruit.

Queens Day de Droogbak Amsterdam !!!!!

:openmouth:

:stoned:

Tripse en de groetjes van Lyserginezuur nr.25

ps: Voor diegene die LSD-loos zijn ... val mij niet lastig. Dit is een prive voorraad met zorg en liefde ingekocht.
Ik ben geen LSD dealer alleen een verslaafde, alles is dus voor mij alleen, delen hou ik niet van, mijn bijnaam is Remi.
Van ruilen komt huilen, PM je me toch en er zit nog een spelfout in ook dan rapporteer ik je door aan de modjes
.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hebben jullie weer slechte dope lopen slikken ofzo ?

Flippie je mag geen pillen meer slikken dit krijg je ervan ....

je gedrag is ontoelaatbaar asociaal.

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Voordiegene die de moed verloren hebben.

LEES dan in de eerste regels van de topic.

Om jullie goede moed te geven in jullie zoektoch naar de LSD munchies upload ik mijn aanwinst van 2 jaar geleden.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Flippie sodemieter op niemand verplicht je te reageren op mijn topic.
Het opzettelijk beledigen en opzoeken van een flame oorlog zal je een bannetje opleveren.

Dus wees een wijze drugsmisbruiker en zoek je heil ergens anders.

Groetjes

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
400/500 ug klinkt als bullshit bro

vroeger hadden ze wel zegels van ongeveer 1000 ug, dat was toen normaal, die tijd is helaas voorbij.

Kan best dat je zegels zoveel zijn, maar het is onwaarschijnlijk. Veel plezier op je trip btw

(tis trouwens praktisch onmogelijk verslaafd te zijn aan de lsd, alhoewel jij anders beweert)

Ellesdee

Badass junkie
ik dacht dat lsd een hippiedrugs was?
waarom zit je hier dan zo te schelden en te doen

wees eens lief

*tekent bloemetjes*

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kijk als je een test laat doen via het adviesburo van August de Loor te Amsterdam dan weet je precies wat voor shit er in je dope zit.
De LSD is overigens 3 x getest.

Ik heb er geen reet verstand van dus ik betaal gewoon voor een onderzoek dat anoniem plaats vindt.
Ik ben ook niet verslaafd aan de LSD ik ben erg gehecht aan ze ....

De uitkomst is nou eenmaal wat het is.
Dat deze dosis zeer zeldzaam is was mij ook wel bekend.

De reden van deze topic is dus dat jullie maar begrijpen dat ze wel degelijk te koop waren en of zijn.

Diegene die mij uitmaken voor leugenaar of zwetser die zouden zich moeten zich schamen.
Ik maak een topic voor de LSD liefhebbers zodat ze kunen leren.
Als jullie dat niet interesseert dan zijn julllie niet eens echt liefhebbers.
Mooie fotos van blotters zijn in mijn ogen altijd welkom, opmerkingen van je LSD is lelijk gaan aan me voorbij.

Upload is iets ipv van te janken ....

Maak dit forum rijker ipv armer.

Groetjes van mij.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:

vroeger hadden ze wel zegels van ongeveer 1000 ug, dat was toen normaal, die tijd is helaas voorbij.

Kan best dat je zegels zoveel zijn, maar het is onwaarschijnlijk. Veel plezier op je trip btw

(tis trouwens praktisch onmogelijk verslaafd te zijn aan de lsd, alhoewel jij anders beweert)

Ik dacht ook dat ze vroeger veel sterkere zegels hadden, maar ik heb ergens op internet (ik denk op erowid gewoon) een keer een grote lijst gezien met de sterkte van zegeltjes in de VS die gevonden en getest waren. Kwam meestal ook niet boven de 250mics uit als ik het me niet verkeerd herinner.

En je kan psychisch best wel verslaafd zijn aan lsd denk ik, in principe kun je overal verslaafd aan raken. Er zijn alleen maar weinig mensen waar dit mee gebeurd.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Psycho_Chrono zei:

Heb jij ooit wel is een test laten doen ?\

Klinkt inderdaad als ongelooflijk ik deel je mening 1000% daarom zijn ze 3x getest.
Iedere keer een andere uitslag dus ik moet een gemiddelde nemen.
Of ze nog te koop zijn weet ik ook niet ik teer al 2 jaar op die strip.

Overigens wat nog veel belangrijker is .... er zijn blotters in de omgang met giftige stoffen die precies dezelfde afbeelding dragen.
Dus je moet nog oppassen ook zekers als je heel enthousiaist een Hartje tegenkomt.
Ergens op een ander forum wordt er uitgebreid op ingegaan.

Groetjes van Trippie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
dank je LSD ... das een mooie blotter.

Daar ga ik echt voor, zijn er ook posters van te koop ergens ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Flip ik kom op veel plekken en ik hoor wel vaker dat iemand een trip heeft van 500 .... als ik die dan opzuig uit interesse dan gebeurt er weinig .

Ik ben nog nooit iets tegengekomen waar ik een halve van moest nemen omdat een hele gewoon te gortig was.

En laten we de bijl begraven en peace maken ?

Groetjes

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
het 'giftige stoffen op blotters' verhaal is er altijd, die is al zo oud als dat LSD bestaat. Op een blotter passen buiten lsd geen giftige stoffen op (alle giftige stoffen in de omloop btw), plus absorbeert het papier die stoffen niet.

De kans dat je een giftige zegel hebt is 0, dots daarintegen.
Voor een liefhebber van lsd raad ik je aan eens wat meer boeken erover te lezen :)

@ Elledee: Hee die afbeelding hebben we hier in Maastricht ook, zijn getest op 200 ug :)

Ellesdee

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
het 'giftige stoffen op blotters' verhaal is er altijd, die is al zo oud als dat LSD bestaat. Op een blotter passen buiten lsd geen giftige stoffen op (alle giftige stoffen in de omloop btw), plus absorbeert het papier die stoffen niet.

De kans dat je een giftige zegel hebt is 0, dots daarintegen.
Voor een liefhebber van lsd raad ik je aan eens wat meer boeken erover te lezen :)

@ Elledee: Hee die afbeelding hebben we hier in Maastricht ook, zijn getest op 200 ug :)

hierin heeft ie wel gelijk psycho
er waren een tijdje terug blotters met hartjes in de omloop die fentanyl bevatten ipv lsd

yeah ik hoorde al zoiets <3 yaaay voor de tribute

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Psycho_Chrono zei:

Inderdaad die troep zat op de blotters ...

Je hebt gelijk ik wil al heel lang het boek van Albertos kopen, en weet je!

Ik ga het nu meteen bestellen bij bolle kom, tijd om contact te maken met mijn grootvader.

Ik ben ook geen chemicus en heb alleen maar verstand van verzekeren.

:smoke:

Maarre ik hou van schone dope ... schone pep doet meer voor mij dan vuile coke.
Schone dope is altijd welkom zeg ik maar.

Hoe dan ook ik vind het wel top hier met al die LSD lovers ...

Dacht dat ik de enige was die zijn lsd serieus (in)neemt.

Groet

Stonie

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik raad je aan boeken te lezen van Aldous Huxley, met name Doors of Perception en Heaven And Hell. Ook dingen van Timothy Leary zijn interessant :)

en natuurlijk LSD My problem child van Hofmann himself

flashkop

Bewuste gebruiker
wahahahahaaa
looolz
zit jusit onder een dotje, vanmorgen gefixed op de goa int stadjeu enneu ik lig echt pertotal van menne stoel ze maat
WTF!!!!!!!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik kan niets meer na inname van de lsd ...

laat staan typen of nadenken.

:wink:

heerlijk was het maar morgen.

Groet

:wave:

flashkop

Bewuste gebruiker
idd, ik ga me ff tusse de "normale" medemens begeven, die geen drugs doet en dergelijke :wink:
kgon der gewoen een goei lap oep géveeee

Jeller

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:

hmm ik geloof hem wel eigenlijk, ondanks dat ij beetje een vage is eigenlijk..

kheb da nog al gehoord van mensen hier dat de echte hartjes overgedoseerd waren en die zei 500ug.. hij had ze trouwens ook op boom festival genomen (weel 2006 niet 2004)

Jeller

Badass junkie
Ellesdee zei:
nou
om jou blij te maken

ik heb deze thuis liggen

geen zin om een foto te maken van mn blotters
ik heb die ook nog eens gehad op Kindzadza.. waren ook goede, iets meer dan 200 ug denk ik

Bovenaan