Mijn favoriete genotsmiddel LSD genaamt Magische Hartjes ...
Om jullie goede moed te geven in jullie zoektoch naar de LSD munchies upload ik mijn aanwinst van 2 jaar geleden.
uiteraard vind je de beste dope op de GOA feesten, in mijn geval Boom Festival Portugal 2004 .....
Getest en gesampled voor 400-500 mq per zegeltje.
Kosten van het testen 50 euro, kosten van de samples 20 euro
Straatwaarde per zegel 10,00-12,50 inkoop is geheim maar ongeveer de helft.
Advies dosis voor beginners 1/8
Voor de genieter 1/4
Voor de bikkel 1/2
Voor de enige echte DYHARDMOTHERFUCKERS 1 hele zegel.
Zelf prefereer ik een 1/2 zegel. Vooral na een maand misschien eerst een 1/4. Bij wekellijks gebruik kan een hele geen kwaad.
Bij maandelijks gebruik kan 0,25 gram speedcapsule erg helpen met het functioneren en coordineren.
De speed heeft weinig tot geen invloed op de LSD maar helpt je wel voorruit.
Queens Day de Droogbak Amsterdam !!!!!

Tripse en de groetjes van Lyserginezuur nr.25
ps: Voor diegene die LSD-loos zijn ... val mij niet lastig. Dit is een prive voorraad met zorg en liefde ingekocht.
Ik ben geen LSD dealer alleen een verslaafde, alles is dus voor mij alleen, delen hou ik niet van, mijn bijnaam is Remi.
Van ruilen komt huilen, PM je me toch en er zit nog een spelfout in ook dan rapporteer ik je door aan de modjes.
Om jullie goede moed te geven in jullie zoektoch naar de LSD munchies upload ik mijn aanwinst van 2 jaar geleden.
uiteraard vind je de beste dope op de GOA feesten, in mijn geval Boom Festival Portugal 2004 .....
Getest en gesampled voor 400-500 mq per zegeltje.
Kosten van het testen 50 euro, kosten van de samples 20 euro
Straatwaarde per zegel 10,00-12,50 inkoop is geheim maar ongeveer de helft.
Advies dosis voor beginners 1/8
Voor de genieter 1/4
Voor de bikkel 1/2
Voor de enige echte DYHARDMOTHERFUCKERS 1 hele zegel.
Zelf prefereer ik een 1/2 zegel. Vooral na een maand misschien eerst een 1/4. Bij wekellijks gebruik kan een hele geen kwaad.
Bij maandelijks gebruik kan 0,25 gram speedcapsule erg helpen met het functioneren en coordineren.
De speed heeft weinig tot geen invloed op de LSD maar helpt je wel voorruit.
Queens Day de Droogbak Amsterdam !!!!!

Tripse en de groetjes van Lyserginezuur nr.25
ps: Voor diegene die LSD-loos zijn ... val mij niet lastig. Dit is een prive voorraad met zorg en liefde ingekocht.
Ik ben geen LSD dealer alleen een verslaafde, alles is dus voor mij alleen, delen hou ik niet van, mijn bijnaam is Remi.
Van ruilen komt huilen, PM je me toch en er zit nog een spelfout in ook dan rapporteer ik je door aan de modjes.