Ivm ADHD

Kjellovich*

Experimenterende gebruiker
Nu een vriend van me wilt graag een papertripje met ons meedoen.
Hij heeft wel ADHD dus wou ik vragen of dit enige problemen kan opleveren?

Hij heeft ook al dikwijls X genomen en daar had hij nooit problemen mee
Idem met wiet en hasj.

Jeller

Badass junkie
keb wel al gevallen gezien waarvan de lsd een beetje de controle ovenam.. die ging niet slecht ofzo, maar was wel enorm impulsief enzo

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:
keb wel al gevallen gezien waarvan de lsd een beetje de controle ovenam.. die ging niet slecht ofzo, maar was wel enorm impulsief enzo

Das wel de bedoeling uiteindelijk dat lsd de controle een beetje overneemt
:wink:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ja, ik hoop meestal dat dat gebeurt. haha
Vooral mijn gedachten dan. Soms is lsd gewoon heel gezellig en leuk, maar soms heb ik er ook echt urenlang gewoon lekker in mezelf mee zitten denken, en dat is heerlijk.

Jeller

Badass junkie
Psychonaut1976 zei:
Jeller zei:

volledig de controle overneemt, of misschien anders gezegd: de lsd verserkt de adhd

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:
Psychonaut1976 zei:
Jeller zei:

volledig de controle overneemt, of misschien anders gezegd: de lsd verserkt de adhd

Dat zou idd kunnen,lsd kan alle kanten opgaan :wink:

flashkop

Bewuste gebruiker
waha moet wel ereug lagge zijn iemand die adhd heeft en tript, ben zelf altijd al zo impulsief als ik trip, kan echt niet stilzitten moet alles gaan bewonderen:tongueout:

BillyBilo

Badass junkie
het is juist heel erg gevaarlijk dat een adhd'er drugs gebruikt, dit persoon is geestelijk al niet stabiel en heeft een veel grotere kans op psychische problemen, aldus mijn psych.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
BillyBilo zei:
het is juist heel erg gevaarlijk dat een adhd'er drugs gebruikt, dit persoon is geestelijk al niet stabiel en heeft een veel grotere kans op psychische problemen, aldus mijn psych.
kan wel kloppen maar je hebt veeeeeele vormen van adhd....
denk dat het over het algemeen echt NIET uitmaakt hoor

BillyBilo

Badass junkie
je hebt helemaal niet veel verschillende vormen van adhd, en iemand met een disorder IS gewoon letterlijk niet in een gezonde geesttoestand.

Mindless1985

Badass junkie
Maar als je compleet normaal kent kun je net zo goed aan de heroïne gaan. Komop man, je doet net alsof je fucking gestoord bent als je ADHD hebt. Tuurlijk, je moet er wat meer mee oppassen, maar het is echt niet zo dat je voor de rest van je leven psychotisch raakt alleen omdat je LSD met ADHD neemt..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mss verwoorde ik het verkeerd ik bedoelde: je hebt adhd in verschillende maten...
ik ken mensen met ongeloofelijke adhd die echt COMPLEET ni stil kunnen zitten, niet lang geconcentreerd zijn,....
maar bij mij is er ook adhd vastgesteld, maar daar heb ik bijna nix van last van

**ben het volledig met dzy eens**

BillyBilo

Badass junkie
nee maar de kans is veel groter, ik zeg toch ook niet dat je gestoord bent, adhd staat gewoon voor attention deficit hyperactivity disorder.

een disorder, ofwel een stoornis.

ofwel een niet stabiele geest.

BillyBilo

Badass junkie
en als het om psycho actieve middelen gaat, dan is er nooit wat mis mee, maar ik heb ze wel gezien in de scene, mensen die totaal zijn doorgeflipt en totaal in hun eigen wereldje leven. Ik denk dat zelfs jullie psychonauten je te veel laten beinvloeden door zelf ingenomen hippies als timothy leary en albert hoffman.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
je hebt niet stabiel en je hebt niet stabiel he, het is gewoon te zien in welke maten je het hebt, er is mss wel wat meer risico maar dat valt allemaal wel nog goed mee volgens mij

Mindless1985

Badass junkie
Hij heeft schade aan z'n been kan betekenen dat hij een wondje op z'n kleine teen heeft of dat z'n been er af ligt, het blijft hetzelfde. Zo kan ik ADHD hebben en jij, en ik er nauwelijks last van hebben, prima trippen en jij helemaal doorflippen en in een jarenlange psychose komen. Het is niet echt te vergelijken, en zo zijn er denk ik voor iedere persoon wel "disorders" te vinden om niet aan de LSD of any other drug te gaan.

BillyBilo

Badass junkie
Dzy zei:
Hij heeft schade aan z'n been kan betekenen dat hij een wondje op z'n kleine teen heeft of dat z'n been er af ligt, het blijft hetzelfde. Zo kan ik ADHD hebben en jij, en ik er nauwelijks last van hebben, prima trippen en jij helemaal doorflippen en in een jarenlange psychose komen. Het is niet echt te vergelijken, en zo zijn er denk ik voor iedere persoon wel "disorders" te vinden om niet aan de LSD of any other drug te gaan.

daar gaat het toch helemaal niet om? Mijn psych weet zelf ook van mijn drug gebruik af, en aangezien ik add heb vroeg ik er na, waarom zou ze gaan lopen ouwehoeren terwijl ze weet dat ik toch zo 1,2,3 niet stop tenzij ik het zelf zou willen? waarom zou zo'n iemand bollocks gaan lopen lullen?

Mindless1985

Badass junkie
De waarheid verdraaien is een andere benaming, maar eigenlijk wel ja. Wat is het tegenovergestelde van: Geen drugs gebruiken? Wel drugs gebruiken, wat een psychiater nooit mag zeggen. Zou hij dat doen kan hij prima ontslagen worden, dus moet hij het andere wel zeggen. Logisch toch?

BillyBilo

Badass junkie
Dzy zei:
De waarheid verdraaien is een andere benaming, maar eigenlijk wel ja. Wat is het tegenovergestelde van: Geen drugs gebruiken? Wel drugs gebruiken, wat een psychiater nooit mag zeggen. Zou hij dat doen kan hij prima ontslagen worden, dus moet hij het andere wel zeggen. Logisch toch?

wat een onzin. die mensen zijn er om te helpen, en het was een vraag specifiek gericht op een psychose.

zommes

Badass junkie
BillyBilo, jou beeld van een adhd'er gaat helemaal nergens over 'instabiele geest' en dergelijke argumenten tegen het gebruik van psychoactieve middelen zijn echt bullshit. Alsof een adhd'er een of andere schizofreen is.

Je zeg trouwens niet eens wat je psychiater dan precies gezegd heeft, dus dit geraaskal:
daar gaat het toch helemaal niet om? Mijn psych weet zelf ook van mijn drug gebruik af, en aangezien ik add heb vroeg ik er na, waarom zou ze gaan lopen ouwehoeren terwijl ze weet dat ik toch zo 1,2,3 niet stop tenzij ik het zelf zou willen? waarom zou zo'n iemand bollocks gaan lopen lullen?

Moet je nog even verduidelijken. Of gewoon beseffen dat Dzy gelijk heeft en leren relativeren, want als je dat niet kan is LSD inderdaad wel gevaarlijk voor je.

BillyBilo

Badass junkie
ik doe helemaal niet net alsof een adhd'er een schizofreen is, maar er zitten gewoon bepaalde fouten in de dopamine en noradrenaline neurotransmitters en bij deze mensen, en als je het niet geloofd, dan zoek je het toch lekker zelf op? eigenwijze tuinkabouters hier.

zommes

Badass junkie
Kerel, snap jij jezelf wel? Wie zegt nou weer dat wij ontkennen dat er bij adhd'ers iets mis is met de neurotransmitter?

BillyBilo

Badass junkie
zommes zei:
Kerel, snap jij jezelf wel? Wie zegt nou weer dat wij ontkennen dat er bij adhd'ers iets mis is met de neurotransmitter?

dan weetje waarschijnlijk dus ook dat in het dopamine subtype D2 de bron van psychoses zit? en dat mensen met adhd een dopamine probleem hebben? en dat tripmiddelen de dopamine beinvloeden? en dat het dus gevaarlijk is dat mensen dit in de war gaan sturen met zulke dopamine problemen?

:wave:

zommes

Badass junkie
Jazeker, je kan een wijziging gewoon met de knop 'wijzigen' gewoon toepassen en een post als 'iemand?' slaat totaal nergens op en wordt dus verwijderd. Zoals ik dat bij iedereen doe.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
heb een lichte vorm van adhd, ook al lsd genomen, moet normaal geen problemen opleveren :wave:
ik heb adhd en ook nergens geen last van.
ik heb zelfs 0lichte vorm van epelepsie en nog nergens last van.
alleen ik mag niet in flikkerlichtjes komen want ....

Psykaholik

Wijs gebruiker
geef hem eerst een lijn speed.
bij mij helpt da toch
ik ben een enorm irritand vervelend hyperkinetich manneke en als ik een lijn pak ben iik terug de rustigheid zelve

vlaemink

Belezen gebruiker
BillyBilo zei:
nee maar de kans is veel groter, ik zeg toch ook niet dat je gestoord bent, adhd staat gewoon voor attention deficit hyperactivity disorder.

Srr dat ik hier nu pas op reageer, maar toen ik dit zag moest ik wel reagere.
Wa gij hier verteld is echt belachlijk, ge spreekt u zelfs tegen.

k zeg toch ook niet dat je gestoord bent,

een disorder, ofwel een stoornis
ofwel een niet stabiele geest

Gij doet precies of iedre adhd-er zwaar gehandicapt is en ni normaalkan functioneren. Ik heb adhd, net als enkele vrienden en laat ik u zeggen dat ik geen 'niet-stabiele-geest"heb. Ik zie dit ook als een belediging. Tjiezes zeg, je verklaard hier dat iedere adhd'er een labiel geval is. Verder doe je ook of je er alles over weet.

zever, gezever

Telefoon

Wijs gebruiker
BillyBilo zei:

wtfak gast ga googlen ADHD is niet dat je geestelijk instabiel bent /...
ik voel me als EX ritalin slikker en nu aan de Concerta
ahdh Pacient erg aangevallen door deze post.

BillyBilo

Badass junkie
vlaemink zei:
BillyBilo zei:

Srr dat ik hier nu pas op reageer, maar toen ik dit zag moest ik wel reagere.
Wa gij hier verteld is echt belachlijk, ge spreekt u zelfs tegen.

k zeg toch ook niet dat je gestoord bent,

een disorder, ofwel een stoornis
ofwel een niet stabiele geest

Gij doet precies of iedre adhd-er zwaar gehandicapt is en ni normaalkan functioneren. Ik heb adhd, net als enkele vrienden en laat ik u zeggen dat ik geen 'niet-stabiele-geest"heb. Ik zie dit ook als een belediging. Tjiezes zeg, je verklaard hier dat iedere adhd'er een labiel geval is. Verder doe je ook of je er alles over weet.

zever, gezever

ga eerst eens wat over neurotransmitters opzoeken voor je met zoiets aankomt zetten, of ik ga nog geloven dat mensen met adhd werkelijk een lager iq hebben dan mensen met add, en zoek meteen op wat een disorder is, wat het woordenboek zegt over gestoord, en betreft het feit dat ik er alles over weet? nee ik ben geen psychiater, maar ik weet wel genoeg over neurotransmitters om hier over te kunnen oordelen, verder ben ik fulltime add-er dus weet ook uit ervaring waar ik over spreek.

BillyBilo

Badass junkie
Telefoon zei:
BillyBilo zei:

wtfak gast ga googlen ADHD is niet dat je geestelijk instabiel bent /...
ik voel me als EX ritalin slikker en nu aan de Concerta
ahdh Pacient erg aangevallen door deze post.

Jij kan niet eens normaal patient schrijven dus jij moet helemaal ophouden, en anders praat je er toch lekker met je psych over die je de ritalin en concerta heeft voorgeschreven? En als je al aangevallen voelt door mijn post verwijs ik je naar mijn vorige post, kom je met redelijke argumenten, dan wil ik mezelf misschien nog zo ver krijgen dat ik misschien nog wel een tegen reactie schrijf ook, maar als je niet met een post van hoger niveau komt leg ik me erbij neer, en verwijs ik je door naar de "junkies" en "zwervers" waar je je "heroine" voor 100 euro voor een halve gram betaald, en hoop ik dat je daar wat aan hebt. freak.

Bovenaan