Is weed smaakvol?

Imke

Badass junkie
Hallo :)

Ik vroeg me dus het volgende af: vinden jullie de smaak van weed lekker? Want soms vind ik een joint maar ranzig smaken :kots:
Zo ja, waarom? Beschrijf wat je proeft en wat je erbij voelt. En waaraan doet de smaak en de geur je denken?

Dank u :smoke:

ZI09

Bewuste gebruiker
Soms, heeft het een nare nasmaak. Soms ook niet.

Meestal geen last van.

Roken opzich kan ik ook niet lekker vinden, maargoed, vind het ook niet echt vies.

Lana

Wijs gebruiker
Ja ik vind het echt een lekkere smaak en een lekkere geur.
Alleen hasj vind ik niet zo lekker ruiken. Het scheelt ook welke shag/sigaretten je erin doet.
Joints die gedraaid zijn met zware shag zijn vies. Maar met een lekker Marlborosigaretje daarentegen :)
Of met halfzware anders.

xtaz

Wijs gebruiker
Weed uit Nederland is in mijn geval alltijd de beste geweest.
Nog nooit 'troep' gekocht ginder, altijd heerlijke geur en (na)smaak! :)

Maar ik hou meer voor hash. :hearteyes:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik vind weed zeker wel smaakvol. Maar je moet inderdaad wel precies de juiste verhoudingen tussen tabak & wiet hebben. 'T liefst ook zelf gedraait, dan zijn ze op z'n lekkerst :mrgreen:

Hash smaakt wel het fijnste.

Imke

Badass junkie
Zeg mij ook waarom je het lekker vind, en waaraan doet de smaak je denken? Gebruik je nog iets anders erbij om de smaak te verbetern?

Mindless1985

Badass junkie
Het heeft echt een eigen smaak, ik vind gewoon de smaak lekker.. wat vind jij lekker aan pannekoeken oid? Niet uit te leggen.. Net na een kopje koffie is het heel lekker, net als een gewone sigaret :)

spacekonijn

Badass junkie
'lekker?' nee . dat het lekker is om te roken komt puur door de nicotine verslaving die je hebt.

wiet eten in bijvoorbeeld een koekje ofzo is ook niet echt 'lekker' , puur roken door een pijpje ; het effect is lekker maar de smaak niet.

hasj kan opzich wel lekker ruiken maar echt LEKKER is het nou ook weer niet :mrgreen:

Osi`

Bewuste gebruiker
Wiet ruikt gewoon als wiet en smaakt als wiet, tis gewoon een unieke geur, de geur doet me niet denken dan andere dingen als wiet.

En die smaak als ik aan m'n jointje trek is gewoon goddelijk, heerlijk. Maar naar het einde toe vind ik hem wel ranziger worden, maar dat is ook bij een saf bij me. (teer ..)

De nasmaak vind ik ongelooflijk lekker, als ik iets drink, dan wordt dat vermengd met de smaak van wiet en soms biljft die smaak dus gewoon een heel tijdje in m'n mond hangen, dan sabbel ik met m'n mondje om van die smaak te genieten.

davie

Wijs gebruiker
Ik vind wiet niet meer zo lekker. Af en toe smaakt het wel goed, maar is ook maar net afhankelijk welke wiet.

Geef mij maar hasj. In hasj zit vaak meer THC zodat je er meer high van wordt ipv van sloom. Sommige wiet soorten hebben minder thc gehalte en meer cbd waar je erg gaar van wordt. Als ik overdag wiet rook dan ben ik 's avonds gaar en bij hasj is dat niet zo. :stoned:

Jeller

Badass junkie
hasj is veel lekkerder dan weed.. weed vind ik niet zo lekker
vooral de nasmaak van beiden kan irritant zijn zonder drinken bij de hand

matthijs

Badass junkie
Ik vind hasj echt lekker smaken. Wiet vind ik soms wel lekker. Maakt bij mij niet echt uit hoeveel shag ofzoiets erdoor zit...meer of ik er zelf zin in heb.

Purple haze

Bewuste gebruiker
Het smaakt niet vies, alleen het stinkt. Ik neem trouwens altijd nadat ik geblowd heb effe 2 van die vissermans vriend snoepjes in. Das wel zo lekker.

Martijnnn

Experimenterende gebruiker
Wiet kan heel erg lekker zijn, de eerste paar hijsen vind ik nooit zo lekker, maar hoe verder de joint op gaat, hoe lekkerder hij wordt. Vooral na 2-3 joints kan het heel lekker zijn. Heb ook wel eens dat ik weed wat minder lekker vind.

Ik rook niet zo heel vaak hasj, maar vind het wel een stuk lekkerder, lekker zoet. Vind het effect nooit zo bijzonder. (Kan zijn dat ik nooit echt goede hasj heb gerookt, ik koop zelf eigenlijk nooit hasj. Ik rook alleen hasj met vrienden, als die toevallig een hasj jointje hebben gedraait. Denk ik meestal al te veel weed heb gerookt om echt lekker high te worden van hasj, of het is gewoon net iets te weinig. Vind het relaxte gevoel, over heel je lichaam, veel lekkerder als een béétje high in je hoofd worden.)

023User

Belezen gebruiker
Hmm, er zijn wel een paar wietjes die me niet smaken..
Maar ik ben echt een :stoned:, dus ik weet meestal wel wat ik haal.

flashkop

Bewuste gebruiker
goed wietje van de shop is altyd lekker, smaakt ook zoet :)
maar je mag nooit teveel tabak in een joint doen, verpest echt de smaak.
Ik gebruik zelf altijd een kwartje van een saf...

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een jaar of wat terug toen ik voor het eerst begon ben ik er een paar keer goed ziek van geweest en had ik ook een hele tijd een hekel aan de smaak. Daar heb ik me overheen gezet en sinds dien vind ik het heerlijk :mrgreen:

Soms heb je wel eens wiet dat een beetje anders smaakt, en ik had een keer van een van m'n eigen planten die ik aan een vriend had gegeven ipv ruimtegebrek, dat het naar zeepsop smaakte :kots:
Maargoed, dat ding heeft ook bijna 1 jaar gestaan voordat er eens wat mini topjes aankwamen. Hij was een keer geknapt en was dus in een soort knotwilg veranderd :rolleyes:

qinn

Bewuste gebruiker
ik vind niet alle wiet lekker...

de 1igste wiet wat ik ECHT lekker vind is Super silver haze...

heerlijk zoet voor op je tong, en een heerlijke relaxste stonedheid wat het met zich mee brengt :grin:

Go Super silver :mrgreen: :stoned:

Happydude

Belezen gebruiker
Ik vroeg me dus het volgende af: vinden jullie de smaak van weed lekker? Want soms vind ik een joint maar ranzig smaken

ehhmm WEED of WIET is echt wel lekker !!! mar waarom tabak erin ??? Ik ken niemand die dat lekker vind smaken ... stop maar eens een pluk shag in bek ....

met weed gaat dat betersssssss

maar met een pijp (shabong bijv.) en dan een echte hollandse weed liefst een skunk soort (of daar vaf gestamd zoals de white widow)

dan doet het me denken aan buiten, NATUUR, fruit, groen en space :hearteyes: :mrgreen:

lurch

Experimenterende gebruiker
nou legt eraan welke wiet je hebt als je goedkope dealershit hebt dan is het meestal ranzig maar een lkkre stadswiet smaakt meestal wel goed...

Bovenaan