Is de ader geraakt?

Hallo Trimbos,

Ik vraag me af of ik mijn ader goed geraakt is. Na mijn linkerarm te hebben gebruikt is die nu aan het herstellen en ging ik gelijk naar mijn rechterarm. Echter toen ik voeldoende had geinjecteerd (bruine heroine) haalde ik de naald eruit maar ik merkte later pas dat er een flinke bobbel omhoog kwam. Als een soort van muggenbult? En het doet nu 6 uur later nogsteeds zeer, de bult is dan weg. Ik gebruik gewoon de o zo bekende arm ader maar ik vraag me nu dus af of ik niet per ongeluk zo door kan prikken en dus een veel belangrijkere bloed ader raak wat dus gevaarlijk is.

Ook vraag ik me af hoever ik met hygiëne moet gaan. Ik kan gewoon water koken en dat gebruiken in een schone lepel samen met wat heroine en dat verhitten zonder te roeren. En dan gewoon spuiten toch?

Ik heb trouwens om te checken in het begin de spuit terug getrokken en het bloed kwam er netjes uit.

De bult is weg maar ik voel nog een beetje pijn ik heb foto's gemaakt toen ik het zag. Dit was op het moment dat de bult het meeste aanwezig was.

http://img132.imageshack.us/img132/4232/p1060192k.jpg
http://img25.imageshack.us/img25/8817/p1060198r.jpg

Ik heb gehoord dat je eigenlijk niet aan water genoeg hebt om heroine samen mee te spuiten. Ik heb namelijk gehoord dat je ook vitamine c of een ander zuur moet gebruiken om de heroine beter te laten oplossen. Bij mij blijven sommige brokken namelijk altijd in de lepel zitten. Kun je ook bijvoorbeeld bij de apotheker dit zuur kopen of een lepen om de heroine in te verhitten? Ik heb namelijk bruine brokken en geen witte of doorzichtbare.

Hoe lang duurt het trouwens voordat ik weer de aders in mijn arm kan gebruiken ze hebben een beetje een rood puntje maar voor de rest valt het wel mee.

Flameon

Badass junkie
Paar weken wachten met shotten in die ader. Ascobinezuur is idd haast noodzakelijk, kun je bij de apotheek krijgen

Dankjewel ik zal 2 weken wachten met deze ader. Kan ik mijn andere ader waar ik geen last van heb wel sneller weer gebruiken (de andere arm). Ik weet alleen hoe ik in mijn armen kan spuiten. Ik heb er totaal geen last van hij heeft alleen een minuscuul rood puntje.

Ik heb mediq vitamine C pillen meegekregen. Dat voldoet ook wel waarschijnlijk gewoon het pilletje crushen en dan een beetje vermengen met de Heroine neem ik aan.

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Als er aan de zijkant van een ader word geprikt, ontstaat er dit:

Dit is ook een soort 'bobbel', het is niet schadelijk, maar ook niet bevordelijk.

Flameon

Badass junkie
11011101.exe zei:
Ik heb mediq vitamine C pillen meegekregen. Dat voldoet ook wel waarschijnlijk gewoon het pilletje crushen en dan een beetje vermengen met de Heroine neem ik aan.

Kan inderdaad. Maar je hebt in de apotheek toch ook wel ascobinezuurpoeder?

Flameon zei:
11011101.exe zei:

Hallo Flameon, ik heb het besteld bij de DA dus daar ga ik het binnekort ophalen. En ik ga binnekort ook naar een soort bedrijf bij de verslavingszorg waar ik allemaal tips kan krijgen en dat soort spullen. Ik wist eerst niet dat dat zo bij mij in de buurt zat. Maar ik had ook zo een bult als op het bovenste plaatje, weet je zeker dat ik die ader niet meer kan gebruiken?

Flameon

Badass junkie
Nee zeker weten doe ik dat niet, ik kan niet oordelen vanaf internet. Beter geef je hem even rust, das sowieso eens goed. Bedoel je een gebruikersruimte? Daar kun je idd dat soort spullen allemaal voor niks krijgen, veilig shotspul

seth

Gast
11011101.exe zei:
Flameon zei:
11011101.exe zei:

Hallo Flameon, ik heb het besteld bij de DA dus daar ga ik het binnekort ophalen. En ik ga binnekort ook naar een soort bedrijf bij de verslavingszorg waar ik allemaal tips kan krijgen en dat soort spullen. Ik wist eerst niet dat dat zo bij mij in de buurt zat. Maar ik had ook zo een bult als op het bovenste plaatje, weet je zeker dat ik die ader niet meer kan gebruiken?

zou ik zeker niet doen! Voor je het weet kweek je een abcess, en op de manier waarop je hier met veiligheid, hygiene omgaat ga je binnen de kortste keren echte shit krijgen! Vergeet niet dat jij niet de eerste zou zijn die een ledemaat kwijt raakt door gore shit te spuiten! Waarom zoek je niet op hoe je zoiets op een deftige manier aanpakt ipv maar vanalles je arm in te smurfen! Wees voorzichtig! en laat die arm rusten!

Hallo Seth, dankjewel voor de waarschuwing. Ik spuit niet onder de huid ik prik alleen erin dus er komen geen stoffen onder de huid behalve de schone naald zelf en die kan ik dan nog schoonmaken met wat alcohol voordat ik hem onder de huid druk. Ik bedoel ik registreer altijd dus als er een grootte luchtbel in de spuit komt dan weet ik dat ik mis geschoten heb. En ja ik vind IV injecteren nog heel lastig maar ja oefening baart kunst en ik kijk heel vaak op youtube instructies over hoe je IV moet injecteren en ik probeer alles zo schoon mogelijk maar tjah volgende keer beter zou ik zeggen.

Dit is hoe ik te werk ga:

1. Ik maak een lepel schoon met een alcohol doekje
2. Ik doe er wat water bij wat ik zonet gekookt heb in een pannetje
3. Dan doe ik de heroine erbij
4. Vervolgens de 100% zuivere ascorbine zuur
5. Ik kijk of er niet te weinig ascorbine zuur in zit en anders voeg ik nog meer toe
6. Ik verwarm de heroine zonder het te kooken
7. Ik haal het door een alcohol doekje als filter en ik doe de vloeistof in een andere lepel
8. Ik vul de spuit
9. Ik maak de plek waar ik in ga spuiten schoon met een alcohol doekje
10. De naald druk ik in een ader die ik minstens 24 uur niet meer heb gebruikt
11. Ik registreer (bloed in de spuit trekken)
12. Ik doe de strik van mijn arm los als ik die om heb (een tourniquet)
13. Ik injecteer de helft en daarna wacht ik 5 seconden
14. Als ik voldoende voel trek ik de naald daarna weer extreem langzaam uit mijn arm

Ik zoek nog wel iets betere filters.... Van die soort sigaretten filters maar dan zonder de sigaret.

seth

Gast
hopelijk overleef je het! ik ga eerlijk zijn je bent "niet" goed bezig, en hebt mij al helemaal niet nodig om je dat te vertellen. maar weet goed waar je mee bezig bent, en weet waar je 99% zekerheid eindigd.

Bovenaan