Sorry dat ik het zeg, maar kut coke. Ga niet op deals, probeer brokken ipv poeder. Immuum voor cocaine zou desastreus zijn voor de functionering van je hersenen aangezien verschillende neurotransmitters vanaf het axon uiteinde in de neuroon niet kunnen binden aan een receptor aan het dendriet van de volgende neuroon in ketting. Om een normaal functionerend brein te hebben moeten deze neurotransmitters via de sinaps van het axon uiteinde het dendriet bereiken, verbinden aan een receptor en ioen kanalen openmaken wat de cel vervolgens depolariseerd/positief geladen raakt en graag een nieuw signaal (neurotransmitter) afstaat aan de volgende in de keten. Ook is de activatie van de specifieke gedeelts in de cel belangrijk waardoor je dus ook daadwerkelijk iets voelt. Naast dat het dopamine nadoet vermindert/stopt het ook de heropname hiervan.
Wat jij nu besschrijft is een brein met totaal defecten netwerken, dit lijkt mij niet mogelijk, ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is in leven te zijn zonder die systemen,
Een andere mogelijkheid, maar dan zou je ook dood zijn is dat de neurone-netwerken die beinvloed worden gehyperpolariseerd(negatief) zijjn wat betekent dat de waarschijnlijkheid dat ze nog een neurotransmitter door gaaan geven erg klein wordt. Dit is wat downers doen, maar dan erg gericht en die systemen zijn complexer. Goede coke is er duur en ik hoop dat je het ook niet vindt, want wanneer je he wel een relatief hoog percentage cocaine in je zakje hebt zitten zijn de cravings daarna erg sterk.
Immuun voor een drug ben je niet en ga je waarschijnlijk nooit zijn en voor mij klinkt dit als macho gedrag wat ik totaal niet vindt passen op dit forum.
Wat wel kan is dat je cocaine nuchter vergelijkt met dat wanneer het in combinatie wordt gebruikt met alcohol, dan vormt het namelijk samen een nieuwe substantie coca-ethyleen dat wel tot 4 keer langer werkzaam is, lekkerder voelt dat zeker, voor mij was het te lekker, ben er een beetje in doorgeslagen, maar goed deze stof is ook extreem schadelijk, maar waarschijnlijk wel wat je zoekt.
Waarschijnlijk waren de dag na geberuik van jouw coke allemaal witte overblijfsels in je neus als je hem met snoot. Dit is dus het versnijdingsmiddel. Pure cocaine doet dat niet, dan vis je alleen maar bloed uit je nues