Immuun voor coke?

Hi, ik ging laatst snuiven met een vriend van mij. Normaalgesproken doen we dan vaak Ketamine ofzo maar deze keer wilde hij voor het eerst coke proberen. Ik had 1 gram gehaald en hier als eerst wat van genomen. Hij wilde wachten om te kijken hoe ik me voelde. Aantal minuten later voelde ik me wel lekker. Hij besloot zijn eerste lijntje te nemen. Echter 20 minuten later voelde hij nogsteeds niks. Na 45 minuten besloot hij een tweede te nemen, tevergeefs. Hij voelde niks. Hoe kan dit? Kan je immuun zijn voor de effecten van Cocaïne?

-T

xammyx

Newbie
Immuun zijn voor cocaïne lijkt me bijzonder sterk. Heb je de coke laten testen?

Wat natuurlijk ook nog kan is dat je vriend te hoge verwachtingen had van de coke. Heb wel eens vaker gezien dat sommige mensen dachten dat ze een wereldse high zouden krijgen van coke en dan valt het uiteraard tegen. Coke is lekker maar je moet het natuurlijk niet gebruiken met de verwachting dat er een compleet nieuwe wereld voor je open zal gaan.

Mijn beste tip voor nu is laat de coke eerst ff testen dan weet je wat je in huis hebt.

Wat natuurlijk ook nog kan is dat je vriend te hoge verwachtingen had van de coke. Heb wel eens vaker gezien dat sommige mensen dachten dat ze een wereldse high zouden krijgen van coke en dan valt het uiteraard tegen. Coke is lekker maar je moet het natuurlijk niet gebruiken met de verwachting dat er een compleet nieuwe wereld voor je open zal gaan.

Mijn beste tip voor nu is laat de coke eerst ff testen dan weet je wat je in huis hebt.
Bedankt voor je reactie Ammy, ik haal deze coke regelmatig voor mezelf en heb deze in het verleden inderdaad weleens laten testen van deze zelfde dealer. Het is wel gewoon echt coke, daar ruikt en smaakt het ook naar. Hij deed het voor mij ook erg goed, vandaar dat ik zo verbaasd was.

-T

StraffeNeel

Badass junkie
Hi, ik ging laatst snuiven met een vriend van mij. Normaalgesproken doen we dan vaak Ketamine ofzo maar deze keer wilde hij voor het eerst coke proberen. Ik had 1 gram gehaald en hier als eerst wat van genomen. Hij wilde wachten om te kijken hoe ik me voelde. Aantal minuten later voelde ik me wel lekker. Hij besloot zijn eerste lijntje te nemen. Echter 20 minuten later voelde hij nogsteeds niks. Na 45 minuten besloot hij een tweede te nemen, tevergeefs. Hij voelde niks. Hoe kan dit? Kan je immuun zijn voor de effecten van Cocaïne?

-T
Bij sommige mensen werkt coke gewoon een stuk minder. Zelf merk ik er ook weinig tot niets van, ook niet van uitgekookte coke basen in een redelijke hoeveelheid. Gewoon weggegooid geld in mijn geval.

Cera

Belezen gebruiker

-T
Haaa dat herken ik. Tja ik voel er ook niks meer van. heb t 1 keer gebruikt. toen voelde ik wel echt wat. Een maand later weer eens gedaan maar voelde niks bijzonders. Alleen een soort adrenaline gespannen gevoel maar verder niks...

StraffeNeel

Badass junkie
Haaa dat herken ik. Tja ik voel er ook niks meer van. heb t 1 keer gebruikt. toen voelde ik wel echt wat. Een maand later weer eens gedaan maar voelde niks bijzonders. Alleen een soort adrenaline gespannen gevoel maar verder niks...
Soms heb je geluk en dan is het versneden met pep.

Cera

Belezen gebruiker
ja klopt. maar ik weet hoe pep voelt bij mij en moet zeggen dat dat echt wel heel nice voelt. en niet 30 minuten of zo maar gewoon de rest van de dag. Je weet eigenlijk wel wanneer er pep inzit. Als je na een uur nog geen energie dip voelt (wat coke soms wel geeft) dan weet je dat je misschien plafonddienst gaat krijgen.

MetalGuy

Badass junkie
ja klopt. maar ik weet hoe pep voelt bij mij en moet zeggen dat dat echt wel heel nice voelt. en niet 30 minuten of zo maar gewoon de rest van de dag. Je weet eigenlijk wel wanneer er pep inzit. Als je na een uur nog geen energie dip voelt (wat coke soms wel geeft) dan weet je dat je misschien plafonddienst gaat krijgen.
Ja, dan heb je zeker geluk, haha! Zelf ook een keer gehad, maar toen ook met de gedachte dat ik de hele dag wel strak stond, hoefde ik ook niet bij te nemen...

Win-win!😁

Cera

Belezen gebruiker
Ja, dan heb je zeker geluk, haha! Zelf ook een keer gehad, maar toen ook met de gedachte dat ik de hele dag wel strak stond, hoefde ik ook niet bij te nemen...

Win-win!😁
Als je zou kiezen tussen coke en speed. Wat is jou voorkeur?

MetalGuy

Badass junkie
Als je zou kiezen tussen coke en speed. Wat is jou voorkeur?
In effect heeft coke mijn voorkeur, maar in de totale duur zou ik voor speed gaan!

Vind het ook erg op elkaar lijken in effect. Echter is speed naar mijn idee wel zwakker dan coke.

Lemmy

Badass junkie
Van speed (heb dat maar drie keer gedaan) kreeg ik geen zin in sex, maar wel om er voor te gaan in bvb werk.

Maar de beste speed die ik ooit gebruikte deed me juist wél heftig zin krijgen, wat voor een sexplosie was me dat.

Laatst bewerkt:

StraffeNeel

Badass junkie
Maar de beste speed die ik ooit gebruikte deed me juist wél heftig zin krijgen, wat voor een sexplosie was me dat.
Wij, m'n vrouw en ik, hebben dat juist altijd. Misschien omdat we goeie pep hebben (niet getest, wel gewassen), of gewoon omdat we geluk hebben. Daarnaast praten we de rest van de tijd die we wakker zijn. Super is dat.

Lemmy

Badass junkie
Wij, m'n vrouw en ik, hebben dat juist altijd. Misschien omdat we goeie pep hebben (niet getest, wel gewassen), of gewoon omdat we geluk hebben. Daarnaast praten we de rest van de tijd die we wakker zijn. Super is dat.

Als ik nog 'n keer speed doe moet het zoiets zijn, want ja, super was het.

StraffeNeel

Badass junkie
Als ik nog 'n keer speed doe moet het zoiets zijn, want ja, super was het.
Dat is trouwens ook de enige reden dat ik momenteel redelijk vaak pep en regelmatig mdma doe. Gezellig thuis, "saaie" ouwe vent geworden 😂
Zelden met bezoek, hooguit één halve nacht als we twee nachtjes pakken.

Cera

Belezen gebruiker
Dat is trouwens ook de enige reden dat ik momenteel redelijk vaak pep en regelmatig mdma doe. Gezellig thuis, "saaie" ouwe vent geworden 😂
Zelden met bezoek, hooguit één halve nacht als we twee nachtjes pakken.
Met een mooie warme en heldere dag ff naar buiten. Zodra de Mdma inkickt voelt t zo intens lekker. het maakt voor mij dan echt niet meer uit wat ik ga doen. Met constant dat gevoel dat je gewoon kan aanschuiven bij een groep onbekenden en gelijk vrolijk mee kan praten😆

Neo-Shulginist

Badass junkie

-T
Coke is gewoon heel saai. Waarschijnlijk deed het wel wat, maar kon hij de effecten niet goed herkennen. De effecten zijn ook niet echt uitgesproken. Dus dat zou makkelijk kunnen.

Pietlul

Experimenterende gebruiker
als je goeie hebt merk je het inslaan net als speed of pillen ht is overduidelijk een high die inkickt.
als coke saai is dan gaat er iets niet helemaal lekker

krijgt_kritiek

Sorry dat ik het zeg, maar kut coke. Ga niet op deals, probeer brokken ipv poeder. Immuum voor cocaine zou desastreus zijn voor de functionering van je hersenen aangezien verschillende neurotransmitters vanaf het axon uiteinde in de neuroon niet kunnen binden aan een receptor aan het dendriet van de volgende neuroon in ketting. Om een normaal functionerend brein te hebben moeten deze neurotransmitters via de sinaps van het axon uiteinde het dendriet bereiken, verbinden aan een receptor en ioen kanalen openmaken wat de cel vervolgens depolariseerd/positief geladen raakt en graag een nieuw signaal (neurotransmitter) afstaat aan de volgende in de keten. Ook is de activatie van de specifieke gedeelts in de cel belangrijk waardoor je dus ook daadwerkelijk iets voelt. Naast dat het dopamine nadoet vermindert/stopt het ook de heropname hiervan.

Wat jij nu besschrijft is een brein met totaal defecten netwerken, dit lijkt mij niet mogelijk, ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is in leven te zijn zonder die systemen,

Een andere mogelijkheid, maar dan zou je ook dood zijn is dat de neurone-netwerken die beinvloed worden gehyperpolariseerd(negatief) zijjn wat betekent dat de waarschijnlijkheid dat ze nog een neurotransmitter door gaaan geven erg klein wordt. Dit is wat downers doen, maar dan erg gericht en die systemen zijn complexer. Goede coke is er duur en ik hoop dat je het ook niet vindt, want wanneer je he wel een relatief hoog percentage cocaine in je zakje hebt zitten zijn de cravings daarna erg sterk.

Immuun voor een drug ben je niet en ga je waarschijnlijk nooit zijn en voor mij klinkt dit als macho gedrag wat ik totaal niet vindt passen op dit forum.

Wat wel kan is dat je cocaine nuchter vergelijkt met dat wanneer het in combinatie wordt gebruikt met alcohol, dan vormt het namelijk samen een nieuwe substantie coca-ethyleen dat wel tot 4 keer langer werkzaam is, lekkerder voelt dat zeker, voor mij was het te lekker, ben er een beetje in doorgeslagen, maar goed deze stof is ook extreem schadelijk, maar waarschijnlijk wel wat je zoekt.

Waarschijnlijk waren de dag na geberuik van jouw coke allemaal witte overblijfsels in je neus als je hem met snoot. Dit is dus het versnijdingsmiddel. Pure cocaine doet dat niet, dan vis je alleen maar bloed uit je nues

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: N3K0

N3K0

Badass junkie
Immuun voor een drug ben je niet en ga je waarschijnlijk nooit zijn en voor mij klinkt dit als macho gedrag wat ik totaal niet vindt passen op dit forum.
Ik vind het wel meevallen met macho gedrag en meer dat TS gewoon een vraag heeft van hoe kan dit. En waarom merkt me maatje er minder van dan ik.

StraffeNeel

Badass junkie
Immuun voor een drug ben je niet en ga je waarschijnlijk nooit zijn
Ik heb al m'n hele leven dat ik er weinig van merk. Het doet simpelweg niet veel met me, zeker niet in vergelijking tot mdma, pep of psilocybine. Net zoals tabak, het doet niet veel maar na gebruik wel zin om meer te nemen. Het schakelde wel voor een aantal dagen m'n plezier in andere dingen een soort van uit. De coke die ik heb gebruikt was vaak heel goede kwaliteit, van uitgekookte base coke roken tot krijtjes tot vrij direct van een blok vanuit de haven. Ik kon er dan ook vrij eenvoudig mee stoppen, zelfs roken koste meer moeite. M'n hoogste gebruik was ongeveer wekelijks 1 á 2 gram voor een half jaar lang.

Pietlul

Als je COCAINE gebruikt kan eerste keren erg tegenvallen, je verwacht iets wat niet komt omdat je waarschijnlijk veel zwaarder bent gewend zoals MDMA of iets wat echt indreunt als een trein die op je inrijdt.

cocaine komt heel rustig op zeker bij lage dosering, bij te veel word je para, nerveus, grote doppen, ongecontroleerd kwijlen etc (is niet lekker meer dan)

Tartarus

Bewuste gebruiker

Dit had ik de eerste keer dus enorm. Ook het feit dat ik al redelijk moe was en het laat in de nacht met een groepje vrienden was, hielp niet mee in de beleving.
Nu ik het alleen heb gedaan en de lijntjes zelf heb gezet, merk ik er echt iets van.

Paranoize.

Badass junkie
Cocaine niet kunnen voelen lijkt me superkut
Je weet niet wat je mist heur lekker zuipen en snuiven met vrienden leuk feestje ervan maken lekker hoor!
Voorral bij het zuipen waardeer ik coke heel erg eigenlijk nog meer dan speed.
Het maakt het dronken zijn perfect af, de coke maakt het compleet.

Lemmy

Badass junkie
Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar er écht niks van voelen? dat klopt niet.

Het zal wel rommel geweest zijn.

StraffeNeel

Badass junkie
Natuurlijk is ieder lichaam anders, maar er écht niks van voelen? dat klopt niet.

Het zal wel rommel geweest zijn.
Kan je vertellen dat ik echt goede kwaliteit had (vaak genoeg althans) en ja, daar voel ik misschien wel wat van, maar dat valt in het niet met andere drugs zoals pep, truffels, mdma, etc... kreeg wel cravings, maar uiteindelijk doet het spul zelf gewoon bar weinig. Vergelijkbaar met tabak voor mij. Heb het ondertussen dan ook alweer meer dan 10 jaar niet genomen (tabak nog langer niet meer).

Ulixes

Wijs gebruiker
Kan je vertellen dat ik echt goede kwaliteit had (vaak genoeg althans) en ja, daar voel ik misschien wel wat van, maar dat valt in het niet met andere drugs zoals pep, truffels, mdma, etc... kreeg wel cravings, maar uiteindelijk doet het spul zelf gewoon bar weinig. Vergelijkbaar met tabak voor mij. Heb het ondertussen dan ook alweer meer dan 10 jaar niet genomen (tabak nog langer niet meer).
Coke doet voor mij ook bar weinig. Alleen met alcohol op begrijp ik het enigszins maar alleen.. doe mij dan maar pep. Wat ik ook liever niet doe tbh

Bovenaan