ik voel mij slecht

jimboow

Newbie
Beste mense ik heb echt raad nodig !!!
ik heb vrijdag wat speed gehaald gehad 5 g en die was nog zeer nat , ik heb daar 1.5 g uitgahaald en ben om 9 u avond begonne met snuiven ,wat mij opviel was dat deze speed niet zo goed was want ik had echt dikke lijn gepakt , daarna ben ik naar huis gegaan heb ik nog 2 lijntjes genome , erna ben ik om 7u kunne gaan slape , boh ik sta op om half 11 was helemaan ni moe eigenlijk , mijn eerste lijn op die zaterdag was dan om 11 u , zo had ik het laatste wat ik had op zaterdag opgesnove tot half 4u in morgen , ben gaan slape om 8u
zondag sta ik op om 1 u in namiddag voelde mij ni slecht ofzo ben ik wat gaan spele op pc enzo , rond 6 u in namiddag heb ik wat ge eten , daarna ben ik wat weed gaan halen om 8u wasdat ik rookte wat jointjes met vriendin en opeens kreeg ik iets heel erg !! mijn hart ging eg heel fel tekeer , en soms kreeg ik zo gevoel da me lichaaam plotseling wegzweefde eg fataal was da ik kon echt ni naar huis rijde !!! me vriendin bracht mij thuis ben ik gaan slape , me hart bleef snel gaan , maandag morge moest ik gaan werke om 9 u , ik stond op en voelde me ni echt goed , ik at een boterhyam en dronk wat koffie , ben ik maar gaan werke en me maag was heeel overhoop !!! als ik waterdronk deed da goed , at ik beetje werd ik misselijk , ik kom thuis en ging meteen in bed ligge , ik merkte da ik ni inslaap kon gerake omdat me hart echter nog te snel ging , ik stond trg op om 6u middag at ik iets en ging het iets of wat al beter , ben ik trg mijn bed in gegaan en kon weer ni slape , was heletijd opstaan beetje drinke trg gaan ligge , me hart was nog steeds snel aan gaan !! ik denk da ik rond 11 u of half 12 ofzo in slaap ben gevalle , nu is dinsdag ben ik niet gaan werke omda ik me nog steeds ni goed voel ! als ik in zetel op me gemak ga zitte merk ik dat me hart nog steeds onregelmatig is , en ook soms gaat het goed soms gaat trg slecht :confused: wat er nog is ik heb best koud dus doe ik jasje aan ... das dan opgelost , ik voel me helemaal ni fit , me spiere zijn ook ja sloom eigenlijk

mijn vraag is hoe kan dit komen want ik wil me echt trg goed voele en ik weet dat dit echt aller laatste keer is geweest dat ik ooit nog speed snuif !!! of andere dinge

Wacky

Badass junkie
Iedereen kan ziek zijn, en iedereen is misbaar. Jij ook.
Ben maar gewoon even ziek, heb je goed de tijd om na te denken hoe je in de toekomst anders met drugs om moet gaan.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat je de dag erna uberhaupt nog door bent gegaan met gebruiken, snap ik echt niet. Ik bedoel, na die eerste nacht moet het je toch al duidelijk geweest zijn dat je k*tpep had?? :confused:

Wietpep

Experimenterende gebruiker
Jimbo jij maakt precies hetzelfde mee als mij dit moment.
Veelste veel weer van die troep gesnoven. :grin:

Carlitos

Badass junkie
Wat ik uit zaandam heb meegekregen was rommel,maar dan telt het niet als slechte pep maar gewoon als oplichting.

Birdo

Wietpep zei:
Jimbo jij maakt precies hetzelfde mee als mij dit moment.
Veelste veel weer van die troep gesnoven. :grin:

Bewust? :tongueout:

En aan de topicstarter,
Wat Wacky zegt, iedereen kan ziek worden,
dat de reden niet helemaal maatschappelijk geaccepteerd is dat hoeven zij niet te weten daar.

Volgende post wel wat meer alinea's / leestekens?
Dat komt ons leesplezier ten goede!

jimboow

Newbie
ik begon mij pas zondag avond slecht te voele , toen in auto kreeg ik opeens klap ni normaaal !!!
echt onbeschrijfelijk !! me hart ging te keer , en ik ging echt kwijt , kon me ook ni stil houde moest steeds bewege , als ik rechtstond trile me bene
Daarrom da ik me afvroeg wat daar in zou kunne zitte want vond da eg ni normaal , het gaat nu nog steeds ni beter met mij , kameraad zei da mss hero erin zou kunne hebbe gezete ? ma da wil ik ni gelove

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
jimboow zei:
ik begon mij pas zondag avond slecht te voele , toen in auto kreeg ik opeens klap ni normaaal !!!
echt onbeschrijfelijk !! me hart ging te keer , en ik ging echt kwijt , kon me ook ni stil houde moest steeds bewege , als ik rechtstond trile me bene
Daarrom da ik me afvroeg wat daar in zou kunne zitte want vond da eg ni normaal , het gaat nu nog steeds ni beter met mij , kameraad zei da mss hero erin zou kunne hebbe gezete ? ma da wil ik ni gelove

Van heroine krijg je niet zulke aanvallen, integendeel. Heroine is een opiaat, een downer en is verder ook bruin van kleur. Je moet dus als dealer wel heel goed debiel zijn, wil je daar je pep mee gaan versnijden. :rolleyes:

Nee hoor, wat jij had was gewoon niets anders dan cafeine! Daar krijg je wel flinke kutpep van en het feit dat je er de eerste nacht nog wel op kon slapen, had bij jou eigenlijk dus al een lichtje moeten laten branden...

Angramar Temenos

Badass junkie
Als je veel speed gebruikt i.c.m weinig eten en slapen kan je duizelig en "wegzwevend" voelen, samen met para + hartkloppingen. Heel normaal hoor, niks ernstigs.

cropp

Badass junkie
lekker wietje roken, en met een pak jus de orange in bad gaan liggen zweten, nog een keer goed schijten en 2 liter water drinken, dan gaat het met mij een stuk beter meestal...

psych-out

Bewuste gebruiker
versnede met veel caffeine,
je kan in de smartshop zoiets halen wat je na je speedweekend kan nemen.
after-speed ofzoiets, en dat helpt je tekorten trug aan te vullen.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Je zegt:

ik heb vrijdag wat speed gehaald gehad 5 g en die was nog zeer nat........................................zo had ik het laatste wat ik had op zaterdag opgesnove tot half 4u in morgen

:rolleyes: :rolleyes: :wave: :wave:

je hebt dan ook 5 gram opgesnoven op 2 dagen..slechte pep of niet...dat is sowieso om problemen vragen...
het menselijk lichaam kan ongeveer max 5gr per dag trekken alvorens je een hartaanval of iets dergelijks krijgt...prijs je gelukkig dat je nog in leven bent

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Flunitrazespeed zei:
prijs je gelukkig dat je nog in leven bent
Valt wel mee, want als hij goed spul had gehad, had hij nooit zo veel hoeven nemen.

maar misschien had hij er geen idee van hoeveel je best kan nemen ook al is het goeie, daarvoor ken ik em niet..nja je voelt het wel beter als het goeie is maar het effect duurt gewoon langer als je meer neemt..
ik ga niet extra hard rushen althans, maar ik meet mijn dosis dus ook af met een meetlat zodat ik niet meer en meer ga gebruiken :tearsofjoy:

linke

Flunitrazespeed zei:
Je zegt:

ik heb vrijdag wat speed gehaald gehad 5 g en die was nog zeer nat........................................zo had ik het laatste wat ik had op zaterdag opgesnove tot half 4u in morgen

je hebt dan ook 5 gram opgesnoven op 2 dagen..slechte pep of niet...dat is sowieso om problemen vragen...
het menselijk lichaam kan ongeveer max 5gr per dag trekken alvorens je een hartaanval of iets dergelijks krijgt...prijs je gelukkig dat je nog in leven bent

een maat van mij heeft 2 weken terug op zaterdag en zondag 2 gram coke en 4 gram pep opgenakt, ik weet de kwaliteit van die pep ook niet maar hij zich 4 dagen verteerd gevoeld. Gisteren heb ik ook sinds lange tijd pep op, iets minder dan een halve gram. De laatste lijn pakte ik om 24 uur en me hart gaat ook nog als een beest tekeer, mijn bedoeling was om vanavond de rest (1.5 g) op te nakken maar is dat nog wel zo'n goed idee ?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
linke zei:
Flunitrazespeed zei:
Je zegt:

een maat van mij heeft 2 weken terug op zaterdag en zondag 2 gram coke en 4 gram pep opgenakt, ik weet de kwaliteit van die pep ook niet maar hij zich 4 dagen verteerd gevoeld. Gisteren heb ik ook sinds lange tijd pep op, iets minder dan een halve gram. De laatste lijn pakte ik om 24 uur en me hart gaat ook nog als een beest tekeer, mijn bedoeling was om vanavond de rest (1.5 g) op te nakken maar is dat nog wel zo'n goed idee ?

Wat denk je zelf?? :rolleyes:

linke

laten we het maar niet doen he :) misschien dat een klein nakkie om even fit te worden geen kwaad kan

Bovenaan