Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
drgs zei:Ik snap gewoon niet dat mensen aan drugs beginnen. Mijn vrienden gebruiken ook drugs en ik kon het gewoon niet geloven toen ze het zeiden.[/i]

drgs zei:Ik snap gewoon niet dat mensen aan drugs beginnen. Mijn vrienden gebruiken ook drugs en ik kon het gewoon niet geloven toen ze het zeiden.[/i]

Purple haze zei:drgs zei:Ik snap gewoon niet dat mensen aan drugs beginnen. Mijn vrienden gebruiken ook drugs en ik kon het gewoon niet geloven toen ze het zeiden.[/i]
Troll![]()
![]()
Geplaatst: 26 Mei 2002 10:35 Onderwerp: Ik snap het niet
maiskorrel zei:Ik vroeg me eigenlijk ineens af...
Wie, hoe en wat heeft er voor gezorgd dat drugs zo een taboe zijn geworden in de huidige maatschappij?
maiskorrel zei:Mensen moesten eens weten wat voor positieve invloed het op je kan hebben en dat je je bewust zijn ermee kunt ontwikkelen...!

Varry zei:Hm, even denken.. Mss omdat in de meeste gevallen drugs meer kwaad dan goed doet?? Ongezond, verslaven etc etc.. Ok, veel mensen kunnen er bewust mee om (ik beschouw mezelf tot die groep), maar hoeveel mensen lijden eronder?