nultien zei:"weer een vraag.. xtc/mdma, waar kan ik dit dan in godsnaam kopen"
Lol, andere topics heb je voor dit.
en mdma zal je zelf moeten regelen
Ditmaals niet door je 18 jarige vriend in de coffeeshop
Paddo's vallen onder de opium wet ja. Je moet ze dus inderdaad illegaal verkrijgen , kosten zijn rond de 10,- per paddo. ( hier verkopen ze alleen paddo's in een laagje chocoladeMean zei:zijn die dingen serieus verboten?
en je site doet het bij mij niet![]()
SchilDpadDo zei:Paddo's vallen onder de opium wet ja. Je moet ze dus inderdaad illegaal verkrijgen , kosten zijn rond de 10,- per paddo. ( hier verkopen ze alleen paddo's in een laagje chocoladeMean zei:zijn die dingen serieus verboten?
)
Pffff... als je ervoor gewerkt heb smaken ze stukke beter :PBeanhead zei:SchilDpadDo zei:Paddo's vallen onder de opium wet ja. Je moet ze dus inderdaad illegaal verkrijgen , kosten zijn rond de 10,- per paddo. ( hier verkopen ze alleen paddo's in een laagje chocoladeMean zei:zijn die dingen serieus verboten?
)
10€ per paddo? Ben ik blij dat ik ze gratis krijg![]()
ar_master zei:ik weet niet waar je woont maar in bimss kom je om de 10 minuten een dealer tegen.
zoiezo geef niet de voorkeur aan straatwiet is meestal van slechte kwaliteit en je wordt vaak Geript(afgezet).
daarom Shop of een dealer die kent en waarvan je weet dat zen spul goed is.
Beanhead zei:SchilDpadDo zei:Paddo's vallen onder de opium wet ja. Je moet ze dus inderdaad illegaal verkrijgen , kosten zijn rond de 10,- per paddo. ( hier verkopen ze alleen paddo's in een laagje chocoladeMean zei:zijn die dingen serieus verboten?
)
10€ per paddo? Ben ik blij dat ik ze gratis krijg![]()