Ik had een vraag.

Mean

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste eigen topic op DF :tongueout:

Ik was dus van plan om binnenkort deze week samen met iemand te gaan blowen. Nou heb ik van iemand die ik heel goed een paar nummers gekregen.
Maar nou was mijn vraag: Klopt het dat de meeste dealers alleen aan huis komen?
En zo nee wat is een handige plek om af te spreken. Ik heb liever niet dat ze aan huis komen omdat ik wel van privacy gediend ben en mijn ouders ook niets mogen weten. :wink:

Frank123

Wijs gebruiker
gewoon bellen en vragen of je niet ergens anders af kan spreken . De meeste dealers die ik ken komen niet aan huis, alleen als je erom vraagt. Gewoon even bellen en een punt afspreken.

[mierenneukmodus]
je hebt een vraag.
[/mierenneukmodus]

Jowdy37

Belezen gebruiker
Ik ken zelfs dealers die niet verder komen dan hun eigen voordeur. Volgens mij gaan ze zeker niet moeilijk doen als je ergens anders wil afspreken, maar het kan wel zijn dat ze het dan onmiddelijk willen (iig geen afspraak voor morgen of volgende week ofzo)

[muggenziftermodus]
SchilDpadDo zei:
[mierenneukmodus]
je hebt een vraag.
[/mierenneukmodus]
Hij heeft zijn vraag gesteld, dus hij had er eentje; ondertussen klopt de titel :wink:
[/muggenziftermodus]

Mean

Greenlabs zei:
Ik ken zelfs dealers die niet verder komen dan hun eigen voordeur. Volgens mij gaan ze zeker niet moeilijk doen als je ergens anders wil afspreken, maar het kan wel zijn dat ze het dan onmiddelijk willen (iig geen afspraak voor morgen of volgende week ofzo)

[muggenziftermodus]
SchilDpadDo zei:
[mierenneukmodus]
je hebt een vraag.
[/mierenneukmodus]
Zij heeft haar vraag gesteld, dus hij had er eentje; ondertussen klopt de titel :wink:
[/muggenziftermodus]

haha nu mijn vraag is beantwoord is het idd. verleden tijd; Dus ik had een vraag :grin:
Maar ik dacht dat ze eerder aan deur kwamen omdat de pakkans dan kleiner was dat vertelde iemand die ik ken. Maar wist niet zeker of dat waar is.

En ehm trouwens 'im just a girl'
dus heb je reactie even aangepast :P

Frank123

Wijs gebruiker
verschilt per dealer. Veel dealers willen natuurlijk ook niet dat je bij hun komt aangezien je dan hun verblijfplaats weet. Dus gewoon even bellen en meestal willen ze wel een plaats afspreken.

cropp

Badass junkie
Mean zei:
Mijn eerste eigen topic op DF :tongueout:

Ik was dus van plan om binnenkort deze week samen met iemand te gaan blowen. Nou heb ik van iemand die ik heel goed een paar nummers gekregen.
Maar nou was mijn vraag: Klopt het dat de meeste dealers alleen aan huis komen?
er zijn 3 soorten dealers...

mensen die dealen in hun eigen huis, daar staat meestal de voordeur of een kier of je belt gewoon aan...

mensen die buiten staan te verkopen, loop je gewoon op af, gelijk oversteken en klaar is Mean...

taxi`s, die bel je, je zegt een plek, daar komen ze heen, je stapt in de auto of hij komt even naar je toe enz enz...

je hebt ook taxi`s die alleen op adres komen brengen, en dan naar binnen willen, maar ik hoef die gasten dus niet in mijn ouderlijk huis te hebben, dus wat ze ook verkopen, ik ga ergens anders heen...

Aalpoepert

Badass junkie
[megamuggenziftermodus]
Greenlabs zei:
[muggenziftermodus]
SchilDpadDo zei:
[mierenneukmodus]
je hebt een vraag.
[/mierenneukmodus]
Hij heeft zijn vraag gesteld, dus hij had er eentje; ondertussen klopt de titel :wink:
[/muggenziftermodus]
Een vraag kan je niet bezitten. De correcte zin zou dus moeten zijn "Ik wil een vraag stellen."; "Ik wilde een vraag stellen" (EN NIET WOU!) of "Ik heb een vraag gesteld."

Enne, wat die dealers betreft, bij mij is het altijd wel zo dat je er samen wel uit kan komen. Hoewel ik ook een dealer kent die alleen maar op feestjes dealt. En dan moet je perse naar een feestje, ook al wil je niet.

Mean

Had vanochtend gebeld maar ze gingen pas 12 uur open ofzoiets dus ik zou later terugbellen. Dat moet ik zometeen maar even doen ;p

Jowdy37

Belezen gebruiker
Hislordship zei:
Spreek met hem af bij een parkeerplaats ofzow.
of ga onmiddelijk voor het politiebureau staan....

sorry, parkeerplaatsen vind ik stom, valt veel te hard op imo. Heb er zelf ook al (meerdere) slechte ervaringen mee...

Mean

Aalpoepert zei:
Mean zei:
Had vanochtend gebeld maar ze gingen pas 12 uur open ofzoiets dus ik zou later terugbellen. Dat moet ik zometeen maar even doen ;p
Een dealer met openingstijden?

haha ja ik weet niet vond het ook een beetje apart
Maar het is uiteindelijk goed gegaan, vanavond gebeld en heb gekocht :wink:

Frank123

Wijs gebruiker
Aalpoepert zei:
Mean zei:
Een dealer met openingstijden?

Heb ik ook bij een. Die moet eerst tot 10 uur slapen en dan tot 17 uur z'n werk doen en is die pas van dan tot 22 uur beschikbaar

Mean

Ik maak hier maar eem mijn algemene vraag topic van.
Was echt fuckin gaar vandaag, ik en een vriendin hadden gister dus gekocht van die dealer.
Nou was ik met mijn stomme kop vergeten om tip te vragen. Dus hadden we een vercrakte joint gerold in de pauze

Helaas was de pak kans veel te groot dus wouden we na school doen maar toen viel dat ding dus half uit elkaar en was ik mijn aansteker kwijt, dus gingen we helemaal in de stad naar iemand toe en gingen we een aansteker fixen.
10 minuten later zagen we ergens een jongen blowen en we gingen vragen of die ons kon helpen ( echt heel vaag )?
Toen heeft hij een nieuwe voor ons gedraaid die echt heel mooi was geworden haha :tongueout:

Nu heb ik even een stom vraagje ik kan 10 pakjes vloei kopen voor 90 cent per stuk incl. verzendkosten.
Een aanrader of niet?

ik zet net te kijken wat ik allemaal heb getypt en het bovenste stuk slaat helemaal nergens op :mrgreen:

Frank123

Wijs gebruiker
Die vloei kan je ook bij een tankstation/tabakswinkel halen. die paar cent meer of minder maken toch niets.

En tipjes maak ik meestal van de binnenflapjes van mijn sigarettenpakje. gaat uitstekend! Veel oefenen en je krijgt vanzelf een prima joint! Mooi dat je er al een leuke ervaring aan hebt !

:wink:

Mean

SchilDpadDo zei:
Die vloei kan je ook bij een tankstation/tabakswinkel halen. die paar cent meer of minder maken toch niets.

En tipjes maak ik meestal van de binnenflapjes van mijn sigarettenpakje. gaat uitstekend! Veel oefenen en je krijgt vanzelf een prima joint! Mooi dat je er al een leuke ervaring aan hebt !

:wink:

lange vloei is het mooist vind ik, maar die kan je dus ook gewoon bij een tankstation halen ( paper blunts )?
Ik zit net op de site te kijken en ze hebben allemaal verschillende soorten paper blunts weet niet welke ik dan moet nemen?

Frank123

Wijs gebruiker
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .

Mean

SchilDpadDo zei:
jep , tankstation heeft eigenlijk altijd wel lange-vloei. en een beetje tabakzaak/sigarenzaak heeft ook wel lange vloei en blunt papier.

Edit: Soms willen ze bij een tabakzaak ook nog wel eens tipjes hebben . Meestal wel .

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?

Frank123

Wijs gebruiker
Mean zei:
SchilDpadDo zei:

Dan ga ik daar morgen wel even kijken. Hoe duur is een pakje vloei/blunt eigenlijk?
Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei.

Mean

SchilDpadDo zei:
Mean zei:
SchilDpadDo zei:

Pakje lange vloei 1.30 ofzo niet zo heel duur. Bluntvloei is iets van 1.50 euro per vloei.

1.30 is niet duur nee
zeker niet voor een gierige nederlander :P

Frank123

Wijs gebruiker
Die hebben zo'n smaakje wat meestal niet ten goede komt van de joint. Koop anders eerst 1 losse bluntvloei , vul deze puur ( en misschien eerst nog laagje hasj-olie) en probeer hierna nog eens hetzelfde maar dan in normale vloei , dan kan je een fatsoenlijke beslissing maken.

Een niet pure blunt vind ik persoonlijk nog al zonde. Zo komt het niet helemaal tot z'n recht. Maar dit is een kwestie van smaak.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
SchilDpadDo zei:
Mean zei:
SchilDpadDo zei:

Die paar cent maken mij niet zo heel veel uit, maar wilde hier toch even mijn aanvulling opgeven:

Hier in de shop ( high life in Goes) kost tip&vloe samen 1 euro. Bij de sigarettenboer is het 0,50 cent voor vloe.
bluntjes zijn 2 voor 2 euro.

Bluntjes zijn als beginnend roker/draaier niet de moeite, je verneukt ze toch en daar zijn blunts weer iets te prijzig voor vind ik.

k.evin

Bij mij gaat het zo.

Als ik wiet wil en niet in de buurt van een coffeeshop ben.Pak ik me telefoon bel ik een kleine dealer op en zeg ik kan je naar ... komen meestal parkeerplaats en die wiet dealers die in grametjes handelen moet je een uur wachten zijn namelijk geen goeie dealers (bij mij dan ik woon in holland in een dorp)Al wil ik cocaine bel ik een (Ik wil niet discrimineeren) ""noordafrikaan" op en zeg ik kom naar ... hij zegt ok en 10 min later is hij er.

Ik schrijf een beetje veel en achterlijk ik sta nu strak.lees verder bij verslaving.

Frank123

Wijs gebruiker
Voor mijn wiet heb ik ook zo'n huis,tuin&keuken dealer. maar die is wel altijd binnen 10 minuten ter plaatsen.

Oom Klaas

Badass junkie
Mijn dealer staat altijd klaar en ik hoef niet eens op te bellen.
Ik pak de trein en ga naar binnen en vreemd genoeg staat ie altijd klaar achter de bar

:grin:

Fantan

Als je zeker wilt zijn van je wietje zou ik proberen om naar een coffeeshop te gaan.
En als je met een dealer afspreekt, doe dat dan op een centraal punt. Vlakbij een station, bij een winkelcentrum in de buurt.
maar ja ik zou gewoon naar een coffeeshop gaan, of iemand laten gaan als je nog geen 18 ben. Dan heb je de beste wiet en heb je geen gedoe met dealers.

Mean

Fantan zei:
Als je zeker wilt zijn van je wietje zou ik proberen om naar een coffeeshop te gaan.
En als je met een dealer afspreekt, doe dat dan op een centraal punt. Vlakbij een station, bij een winkelcentrum in de buurt.
maar ja ik zou gewoon naar een coffeeshop gaan, of iemand laten gaan als je nog geen 18 ben. Dan heb je de beste wiet en heb je geen gedoe met dealers.

Ik ken geen mensen die ik naar shop zou kunnen sturen
deze vond ik trouwens wel goed

En k.evin

stiekem moest ik wel lachen om je 'noodafrikaan' :wink:

edit: klopt het dat als je niet veel tot weinig eet je het sneller merkt of je je ziek kan voelen na het gebruiken? :flushed:

Jowdy37

Belezen gebruiker
edit: klopt het dat als je niet veel tot weinig eet je het sneller merkt of je je ziek kan voelen na het gebruiken?
zeer zeker. De ene persoon zal er meer last van hebben dan de andere, maar als ik zelf weinig eet durf ik er ook wel eens last van hebben. Ondertussen voel ik het meestal wel al voordat ik blow, of anders nadat ik een teugje genomen heb.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Greenlabs zei:
edit: klopt het dat als je niet veel tot weinig eet je het sneller merkt of je je ziek kan voelen na het gebruiken?
zeer zeker. De ene persoon zal er meer last van hebben dan de andere, maar als ik zelf weinig eet durf ik er ook wel eens last van hebben. Ondertussen voel ik het meestal wel al voordat ik blow, of anders nadat ik een teugje genomen heb.

Klopt, bij mijn eerste trekje merk ik dan dat ik echt even wat moet eten.
Dat je het sneller merkt valt opzich wel mee, denk eerder dat het de nicotine is die op een nuchtere maag wat meer 'inknalt' dan de thc.

Mean

PepTalk zei:
Greenlabs zei:

Klopt, bij mijn eerste trekje merk ik dan dat ik echt even wat moet eten.
Dat je het sneller merkt valt opzich wel mee, denk eerder dat het de nicotine is die op een nuchtere maag wat meer 'inknalt' dan de thc.

ik eet dus niet heel veel nja redelijk weinig
Ik ging vrijdag puur roken en merkte daarna wel direct
Thuis kreeg ik ook een vreetkick :confused:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je niet gewent bent puur te roken kun je het idd iets wat meer merken.
( zelfde hoeveelheid wiet puur heeft ook meer effect dan zelfde hoeveelheid in een joint)

Merk zelf ook dat waneer ik puur rook er sneller zin in eten ontstaat. Dit is dan weer te wijten aan de nicotine ( die zoals volgens mij alle ''ines eetlustverminderend werkt).

Mean

PepTalk zei:
( zelfde hoeveelheid wiet puur heeft ook meer effect dan zelfde hoeveelheid in een joint)

Merk zelf ook dat waneer ik puur rook er sneller zin in eten ontstaat. Dit is dan weer te wijten aan de nicotine ( die zoals volgens mij alle ''ines eetlustverminderend werkt).

Nou ja merkte veel, Ik werd heel lacherig.
En die vreetkick stelde ook niet veel voor alleen 4 broodjes achter elkaar gegeten haha :sunglasses:

Frank123

Wijs gebruiker
Mean zei:
PepTalk zei:

En die vreetkick stelde ook niet veel voor alleen 4 broodjes achter elkaar gegeten haha :sunglasses:
zorg gewoon dat je een gevulde maag hebt, niet te vol , maar zodat je uitsluit dat je misselijk word. en gaat overgeven vanwege dat je niet gegeten hebt

Mean

SchilDpadDo zei:
Mean zei:
PepTalk zei:

zorg gewoon dat je een gevulde maag hebt, niet te vol , maar zodat je uitsluit dat je misselijk word. en gaat overgeven vanwege dat je niet gegeten hebt

Zal ik doen :grin:

Mean

heb van 2 normale vloeitjes een extra brede gemaakt.
Maaarr hoe maak je een tip?
van wat voor karton, heb geen tipje in huis :P

Nathaniel

Wijs gebruiker
tja iets zoeken van gelijke strekking heh. Bijvoorbeeld 't kartonnetje achteruit een vloei pakje, trein/bus kaartje, stukje flyer. Altijd wel wat te vinden..

Smoke ze :stoned:

Bovenaan