iets tegen rode ogen

dollegekske

Bewuste gebruiker
Wat doen jullie (voor de blowers waarvan de ouders het nog niet wete) tegen de rode oge met het thuiskomen?
volgens my is er nie veel tegen te doen maar er moet tog iets zijn dat het wat minder maakt?

Laat maaar weten allemaal x

dfssdfde

Badass junkie
minhavez :)

vrij verkrijgbaar in de apotheek :)

dfssdfde

Badass junkie
Ik zorgde er ook altijd voor dat ik niet meer (zo) stoned was als ik thuis kwam :tongueout:
Nooit echt last gehad van rode ogen maar als je weet dat je er last van hebt moet je ook niet stoned als een banaan thuis komen he :)

kippekont

Experimenterende gebruiker
pff stoned thuiskome:P ik kwam ooit midden in een paddo trip thuis, moest ik nog samen aan tafel zitten met mn ouders, knalrode ogen ze hadde niks gemerkt, alleen dat ik het chinese eten zoooooo lekker vond :openmouth: maarja, smoesjes zijn ook goed tegen rode ogen, zo van:"ja ik fietste achter een vrachtwagen met zand" ofzo :tearsofjoy:

Riel

Bewuste gebruiker
rode ogen krijg je nu eenmaal omdat thc de bloedvaten verwijdt. het beste kun je gewoon 3 uur van te voren dat je naar huis gaat geen joint meer op steken. dan nog zullen je ogen een beetje rood blijven en een duffe indruk maken.

Angramar Temenos

Badass junkie
Die rode ogen zijn genoeg excuusjes voor te vinden. En sowieso, als je al weet dat je stoned als een banaan thuiskomt, ga dan meteen pitten/naar je kamer tvkijken/computeren, dan zit je niet met je ouders :tearsofjoy:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ivoos zei:

Dit werkt echt het beste! Prikt wel even maar je wordt er een beetje 'nuchterder' van vind ik.
Gebruikte ik vroeger ook toen ik nog een leeftijd had dat men ouders niet mochten weten dat ik blowde.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Riel zei:
rode ogen krijg je nu eenmaal omdat thc de bloedvaten verwijdt. het beste kun je gewoon 3 uur van te voren dat je naar huis gaat geen joint meer op steken. dan nog zullen je ogen een beetje rood blijven en een duffe indruk maken.
En roken vernauwt de bloedvaten :wink:. Als je voordat je naar huis gaat 2-3 sigaretten rookt zijn je ogen een heel stuk witter. Het vervelende is alleen dat, zeker na het blowen, zoveel roken niet echt lekker is.

Spor

Wijs gebruiker
Ik lees hier dat het "een feit" is dat je rode ogen krijgt van blowen omdat het de bloedvaten verwijd... Ik rook geen sigaretten, en blow iedere dag heel veel, en heb bijna nooit rode ogen. Hoe kan dat dan ?

Bij ons bij de shop verkopen ze gewoon druppels tegen rode ogen...

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
je kan ook gewoon alles ontkennen.
blijven volhouden dat het normaal is :P

ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Kwam vaak genoeg met ropde ogen thuis.
En na mijn lsd trip zeiden ze er wel wat van, maar toen had ik ook wel pupillen waar je u tegen zei.

GODdamn

Experimenterende gebruiker
Ik heb zelf byna nooit rode ogen, maar als ik 't heb, doe ik mn lensen uit en bril op, zeggen dat mn ogen irriteren
:grin:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Varry zei:
Ivoos zei:

Dit werkt echt het beste! Prikt wel even maar je wordt er een beetje 'nuchterder' van vind ik.
Gebruikte ik vroeger ook toen ik nog een leeftijd had dat men ouders niet mochten weten dat ik blowde.

jup jup ! MInhavez! zeker een aanrader , voor €5 euro te koop bij de betere apotheker/drogisterij zonder voorschrift :)

optidol is zo ook een product :)

Snuifdoos

Belezen gebruiker
heb er ook altijd al veel last van gehad. Minhavez werkt 't beste, en als dat er niet is, veel eten en drinken is het beste alternarief volgens mij. een groot mcdonalds-menu kan wonderen doen =)

daima

Newbie
Ik kom nou net terug van de apotheek, ze wisten niet eens wat minhavez is.
ze stuurden me door naar de huisarts voor een ander recept.. :confused:

Rendeo

Belezen gebruiker
daima zei:
Ik kom nou net terug van de apotheek, ze wisten niet eens wat minhavez is.
ze stuurden me door naar de huisarts voor een ander recept.. :confused:

je kan vragen of ze niets binnen hebben tegen je vermoeide ogen, of eens bij een andere apotheek gaan kijken, de meesten hebben dat toch

nightmare

Belezen gebruiker
ik heb oogdruppels van de opticien.
Ik heb zoiezo al snel last van droge ogen, als ik fiets bijvoorbeeld. ik knipperde me lenzen dan altijd uit. Het spul werkt ook goed tegen rode ogen van blowen, ideaal :sunglasses:

daima

Newbie
Ik was net naar mijn huisarts geweest en heb gewoon vertelt dat ik blowden en dan veel last had van langdurige rooien oogen, ik heb een middeltje gekregen werkt perfect :stoned: ik moest wel 1.15 euro zelf betalen :P

Bovenaan