Angramar Temenos zei:Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.
RSW zei:Beste Nikki,
Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.
Voor verdere hulp kan ik je doorverwijzen naar je huisarts.
Groetjes,
Dr. RSW
Angramar Temenos zei:Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.
RSW zei:Angramar Temenos zei:Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.
Hihi, mijn post was grappiger dan jouw post![]()

RSW zei:Beste Nikki,
Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.
Groetjes,
Dr. RSW
StarGuitar* zei:RSW zei:Beste Nikki,
Groetjes,
Dr. RSW
Ik heb niks kunnen vinden over de dosering, anders had k het ook wel eens geprobeerd![]()
Pak Suiker zei:StarGuitar* zei:RSW zei:Beste Nikki,
Groetjes,
Dr. RSW
Ik heb niks kunnen vinden over de dosering, anders had k het ook wel eens geprobeerd![]()
Bij "van de trap vallen" geloof ik dat threshold op 7 traptreden ligt.![]()
Pak Suiker zei:Bij "van de trap vallen" geloof ik dat threshold op 7 traptreden ligt.![]()
Drent zei:Hmm dat is interessant, een vriend van had al threshold bij 4, maar hij deed het ook anders, hij gebruikte het op kop.