Goeden avond allemaal ik heb een groot probleem ik ben op 6 juli naar een festival geweest en daar heeft een grappen maker 2 xtc pillen 480mg in me drankje gedaan ik had nog nooit drugs gebruikt sinds dien heb ik een hoop klachten ik kan niet meer slapen heb het gevoel of ik in me bed getrokken word rillingen over me lijf depersonalisatie en hoofdpijnen en steken in me hoofd hoge hartslag gedurende de hele dag van 111 ben al bij de huisarts geweest maar die heeft geen verstand van deze klachte dus die heeft me al aangemeld bij landelijk spreekuur voor partydrugs heb al contact met hun maar de enige tip is accepteren van de klachten en rust maar als je niet slaapt heb je ook geen rust. ook ben ik al bij de neuroloog geweest en hersen scan gehad en bloed onderzoeken Heb al slaap medicatie gehad alles maar niks helpt gebruik ook al vitamine c l typtofraan hebben jullie tips voor mij om hier mee om te gaan en een idee hoe lang het gaat duren voor de slaap terug komt en de rest van de klachten verdwijnen want het duurt nu al erg lang en ik wil gewoon weer leuke dingen kunnen gaan doen met vrienden en familie en dat gaat echt niet op dit moment