Hulp bij blowen

Hallo,

Ik ben nogal nieuw met drugs, maar ik heb een klein vraagje over blowen. Ik blow nu al zo'n 2 weken wiet en hasj (met tabak, niet puur). Het probleem alleen is, ik voel er niet veel van / ondervindt weinig effect. Ik ben bang dat ik het verkeerd inhaleer en m'n wiet / hasj verspil. :(

Ik koop mijn (voorgedràaide) joints overigens in de coffeeshop (van Purmerend). Mijn eerste was Amnesia. <3

Kan iemand mij tips geven of mijn blowgedrag analyseren, ik blow namelijk zo:

- Joint in mn bek
- Aansteken
- Paar seconden aan sabbelen
- Paar seconden in mijn mond en ik voel het dan ook een beetje in mijn longen branden (soms staat mn keel in de fik, zo heet wordt het)
- Uithaleren / Uitademen
- Soms doe ik het snel en zie ik een enorme rookwolk voor men gezicht; is dat een teken dat je het goed gedaan hebt of alleen maar in je mond gehouden zonder effect?

Bij voorbaat dank,
Remy, een beginnende blower

dextroenergie

Experimenterende gebruiker
Heb je ooit gerookt?
Zoja, doe gewono hetzelfde als bij het roken maar zeker je rook inhaleren.

Zoniet, ja :tongueout: gewoon joint in je mond aanstekken, inhaleren, uitblazen en dit is het dan :tongueout:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als het niet goed lukt kun je ook eens een keer een plakje hasj cake kopen. Dat werkt ongetwijfeld. Zelf had ik er eerst ook moeite mee omdat ik geen roker was, dus ik loste het op die manier op. Wat je ook nog kan doen is een waterpijp kopen, die lucht is een stuk minder heet waardoor je meer naar binnen kan zuigen en het langer in kan houden.
Verder is het me uit je verhaal niet helemaal duidelijk of je de rook echt goed in je longen inhaleert of ook in je mond houdt, en of je de rook ook even in je longen vasthoudt (paar sec is volgens mij behoorlijk kort). Iig proberen zoveel mogelijk naar binnen te zuigen, een tijdje in je longen vast te houden, en dan uit te blazen. En dat kun je dan een paar keer achter elkaar doen. Zou moeten werken...

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Sabbelen?? :') wuut

Je zuigt aan je joint.. en daarna inhaleer je zonder J zodat die rook ook echt in je longen komt.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
De rook langer vasthouden dan bij gewone shag haalt niets uit, is alleen ongezonder.
Langer inhouden is nutteloos...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Grote wolk is niet over de longen gerookt..

Gewoon zuigen alsof je aan een sigaret of glas cola met rietje zuigt, dan flink inademen met de rook in je mond zodat het in je longen stroomt en dan, en dit kan zoals mandra zegt al vrij snel, weer uitademen.

Een paar seconden is te lang. Laat die teer en andere zooi niet neerslaan in je longen maar adem gewoon weer uit.

Dat je niet stoned word kan ook liggen aan de voorgedraaide...

SteenS

Experimenterende gebruiker
Ik heb wel een klein tipje, en vooral als je een beetje een geisoleerd persoonlijkheid hebt zoals ik (Sociale fobie) of zoiets, dat je beter maar niet elke week kan blowen (het beste is natuurlijk helemaal niet, maar ik kies er zelf voor) :openmouth:

Ik wil je niet lastig vallen met mijn reactie, maar ik heb wel dat als ik elke week in het weekend een paar trekjes neem uit mijn waterpijp (en vrij weinig zelfs ook nog), dat ik dagen daarna gewoon last heb van lichtelijke depressie/onderdrukte gevoelens, daarom doe ik het gewoon 1x wel en dan weer 2 weken of een paar maanden wachten.

en NOOIT gebruiken echt alleen om gevoelens te onderdrukken, want ik weet zeker dat dat je duur komt te staan :P

Bovenaan