houdbaarheidsdatum wiet rook

Dunk

Experimenterende gebruiker
Dag iedereen,

stel dat ik de rook van een jointje kan opvangen in bv een fles. En stel dat ik die fles terug dichtdraai zodat de rook niet kan ontsnappen, hoelang blijft die rook dan nog goed? M.a.w. hoelang kan ik die fles dan bewaren zonder een verlies van thc als ik beslis de fles open te draaien en de rook te inhaleren? Lijkt misschien een vage vraag, maar ik zag laatst een filmpje over een toffe manier om de rook op te vangen met een fles, en wil dat zelf ook eens proberen.

Alvast bedankt!!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
ik ben bang dat de rook al heel snel neerslaat tegen de wand van de fles in de vorm van een vieze bruine drap, gelijk aan de aanslag in een waterpijp.

Dunk

Experimenterende gebruiker
Daar vreesde ik al voor... Merci voor de bevestiging, nu ben ik zeker :)

Auraz

Belezen gebruiker
Dit klinkt misschien gek wat ik ga zeggen, maar die bruine drab...zitten daar werkende stoffen in? Zoja, hoelang blijft dit potent vraag ik mij af, en kun je het verwerken in een gerecht?

De drab doet me overigens aan het Amerkaanse 'marihuana dabbing' denken.

Waarom zou je dit willen doen? Wiet is niet zo heel duur, dus waarom zou je? Daarbij kan ik je garanderen dat het niet werkt. De actieve stoffen vervliegen heel snel wanneer je de wiet verbrandt.

Bovenaan