houdbaarheid

Damnation

Newbie
ik heb nog truffels (philosophers stones dus) die volgens het doosje tot de 14e januari houdbaar zijn.
het probleem is dat ik ze niet in de koelkast bewaard heb (wel op een koele plaats)
zouden ze nog te eten zijn?
ik heb gehoord dat er webshops zijn die paddo's met de post verzenden dus ik kan me moeilijk indenken dat je paddo's of truffels die niet in de koelkast bewaard zijn niet meer op kunt eten..

Frisko

Badass junkie
Damnation zei:
ik heb nog truffels (philosophers stones dus) die volgens het doosje tot de 14e januari houdbaar zijn.
het probleem is dat ik ze niet in de koelkast bewaard heb (wel op een koele plaats)
zouden ze nog te eten zijn?
ik heb gehoord dat er webshops zijn die paddo's met de post verzenden dus ik kan me moeilijk indenken dat je paddo's of truffels die niet in de koelkast bewaard zijn niet meer op kunt eten..
kwee nie of het kwaad zou kunnen,maar ik weet dat wij eens gewone verse paddo's gehaald hadden en ze in de koffer van een scoot gestoken in de zomer,toen we terug kwamen van maastricht,...
op 2u tijd waren ze echt vies groen geworden van ut schimmel(maia paddestoelen zijn 1 en al schimmel) dus hebben we ze toch maar opgegeten(ondanks die gore stank!!) en we hebben nog lekkr getript :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mzzl

Bovenaan