Hoofdpijn

Telefoon

Wijs gebruiker
Als de MDMA gaat uit werken Krijg ik een ENORME koppijn ( bij pakken maakt het adan alleen maar erger . )

wie heeft dit ook ?

ik ga aan de pep :hearteyes: next time

fuck die koppijn

let come

Belezen gebruiker
ikzelf heb (nog) geen ervaringen met xtc maar ik weet wel dat je door tandenknarsen hoofdpijn krijgt..

er zit namelijk kraakbeen tussen je kaken en als je met je tanden knarst schuift dit kraakbeen naar achteren. Maar om de een of andere duistere reden schuift dit kraakbeen slechts heel langzaam terug op zijn plaats. Dit terugschuiven veroorzaakt de hoofdpijn.

Naarmate je ouder wordt gaat dit terugschuiven steeds trager en zal je dus langer en meer hoofdpijn hebben. :openmouth:

weet niet zeker of het allemaal exact juist is maar zoiets was het toch... :rolleyes:

heb ook een tijdje last gehad van onbewust! :openmouth: tandenknarsen, als ik de tandarts moet geloven toch. Denk dat dit in mijn geval kwam door de koffie waar ik nogal gevoelig voor ben.

de hoofdpijn die ik hiervan kreeg was zo echt een kloppend, bonkend gevoel in mijn hoofd, vooral als ik een inspannig deed
Als ik volledig stil bleef zitten was het minder en een dafalgan helpt vrij goed :wink:

whiterose

Experimenterende gebruiker
Ik heb dat de laatste tijd ook meer. Dan zit ik eerst te trippen, en dan word ik rustiger en krijg ik een knallende hoofdpijn, en sowieso als het uitgewerkt is. Als het uitgewerkt is en ik ben nog steeds wakker, dan ben ik echt ongelooflijk chagrijnig, en heb ik bonkende hoofdpijn, dat is niet lekker meer. Maar ik heb er geen verklaring voor, misschien inderdaad wel van dat tanden knarsen.

:wave:

Deborah20

Newbie
Ja hier heb ik ook wel eens last van gehad..
Ik voelde de hoofdpijn eerst zachtjes opkomen.. en een paar uur later was het zo erg dat het leek alsof mn hoofd uit elkaar knalde..
Toen het na een paar uur nog steeds niet over was had ik maar een ibuprofen genomen.. ik vond het zelf ook niet erg verstandig, maar ik kon het echt niet meer verdragen.. toen ik wakker werd was de pijn ook helemaal weg gelukkig..

Carlitos

Badass junkie
Toevallig voor het eerst is hoofdpijn gehad van speed.
Had het verder zelden met speed/xtc,alleen als ik bijna elke dag wat deed (en veel).

Maar ik had ook niet genoeg gedronken denk ik..

angel-devil

Experimenterende gebruiker
Van t weekend nog gehad... jeetje wat deed dat zeer zeg
.. Lijkt net of ze een riem om mijn kop hebben vastgebonden en dan maar heel hard aantrekken
.. Heb het vooral in mijn voorhoofd.. jullie ook???

Ik neem altijd paracetamolletje.. 2stuks.. maar eenmaal als ik al hoofdpijn heb, gaat dat niet meer over door enkel te proberen te slapen
.. Daarna is het gelukkig altijd over...

Everio

Bewuste gebruiker
ik heb het altijd rechtsachter in me hoofd maar lichte steken maar

vervelend maar de wereld vergaat niet :P

Leiny

Belezen gebruiker
ik krijg alleen koppijn als ik er sos bij heb gebruikt, als ik dat niet doe heb ik nergens last van.

Dr. Tommy

Badass junkie
ik krijg meestal na een paar uur pijn in mijn nek en achterhoofd en het gevoel of er een blok beton in mijn kop zit

Bovenaan