Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hej... k had afgelope avond speed op... eerst 1 dikke lijn... t oen later nog een dikke lijn... toen kreeg ik heel erg last van hoofdpijn... iemand enig idee hoe dat kan? ik was uitgeslapen?
Bij het gebruiken van drugs kunnen altijd nare bijeffecten optreden als hoofdpijn, buikpijn, misselijkheid, overgeven of zelfs jezelf helemaal kut gaan voelen. Dit kan komen door verschillende oorzaken. Vocht in je lichaam, voedsel, je bloed wordt verdund, aderen vernauwen of verwijden. Kortom je loopt altijd een risico als je drugs gebruikt.
Moet zeggen dat ik er zelf ook wel eens last van heb, maar dit heeft dan meestal te maken met ook het weinige slapen. Wat ik zelf altijd doe is gewoon een ibuprofen pakken en me met andere dingen gaan bezig houden. Ook al weet ik niet zeker of het gebruik van ibuprofen verder wel verstandig is in combinatie met speed, maar voor mij helpt het in ieder geval. Als je zelf nogal gevoelig bent voor "vreemde" stoffen in je lijf raad ik het je ten zeerste af.
speed in de voorhoofdholte? denk het niet...
speed zorgt ervoor dat je brein massa's adrenaline en noradrenaline afgeeft. dit laatste werkt vaatverwijdend en verwijde bloedvaten in het hoofd leidt tot hoofdpijn
andere oorzaak: slecht werkende lever of goed werkende lever die de toxines (in dit geval de speed en eventueel de rotzooi waarmee het vermengd is) niet (goed) meer verwerkt krijgt en de gifstoffen dus in de bloedbaan blijven rondzwerven. gevolg: hoofdpijn
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.