• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Home alone methylone en bob ross

pasquali

Bewuste gebruiker
heya,

heb om uit te testen voor feestje volgende week methylone genomen en kijken wats gebeurt.......
ben bij ouders wezen eten dat eindigd altijd in drinkpartij met wijn en grand marnier...
hihi haha vet hard gekeken,,,,best oke....
nog ff voor de tv gezeten Bob Ross , man incredible fake art ...die gast is eigenlijk geniaal!!!
Krijg er inspiratie van maar helaas heb ik geen schildersezels penseel en verf....
dan maar headtrip.
Ik wordt niet bepaald vrolijker van mtv tmf of the box wantt is allemaal bullshit en niet echt goede muziek....kwou dat ik sphongle bij me ga\had of mijn favo ambience people The well....altijd chillen ze draaien altijn in mn shop!!!
Maar goed.....
Welll nog ff Spun gezien...kon m niet afkijken vond m te heftig voor nu...
Nog een slokje grand....voel me weer grand!!!
het lijkt alsof ik up en down ga . eerst pure euphorie en dan weer denkend van wat deze wereld van gemaakt is en wat ik er van maak....
jezus head fuck...

Nu ist weer leuk luister naar jazz fm en denk aan stupid maatschappij hebben jullie gehoord wat verdonk allemaal wilt?
Ze wil dat ie-de-reen op straat nederlands spreekt daarmee doelt ze natuurlijk op zogenaamde allochtonen maar x cuse me ik ken hondereden engelsen en amerike\anen die grapjes over ons maken in het engels!!!!

Okee niet te kritisch nu volgens mij kan ik ook niet meer goed typen en ik denk nu aan al mn vrieneden en vriendinnen die uit zijn en ik zit hier maar ik ben blij!!!
Ik hoef niet altijd sociaal te zijn toch?

Bovendien moeten wij allemaal blij zijn met wat we hebben!!!!
Jiiiiihaaa!!!!
Toch?!
Ik moet zeggen dat ik beeldschone mensen om me heen heb die allemaal weten wat liefde is en ze geven me credit voor alles wat ik of jij of wie dan ook doet en ik ben echt su-per blij dat we niet ergens in israel wonen ofzo....of in palestina....

Life is like a box of chocolats ....you never know what u get....maar ik krijg altijd veel van het goede!!!!

Lieve mensen ik ganog ff beneden tv kijken want dat mis ik aangezien ik thuis als een kluizenares leef ofzo midden in de stad aangezien ik geen kabel tv heb....ff inhalen op alle domme programmas....haha
Ik mis het niet echt hoor.....soms ff kijken of de wereld echt doordraait...ik denk t wel

Bon mes amies , love u lots like jellytots ]

Ggroet , Nicole

Bovenaan