azgaza zei:Meer dan 6 per avond schijnt schadeiljk te zijn zeggen ze, en meer dan 25 per week ook. Maargoed, dat zal per lichaamsgewicht en bouw verschillen en vanaf die hoeveelheid zal het onmerkbare schade zijn.
Wanner het echt flink slecht voor je is weet ik niet, maar dat bovenstaande staat op van die alcohol voorlichtings websites.
takedown84 zei:azgaza zei:Meer dan 6 per avond schijnt schadeiljk te zijn zeggen ze, en meer dan 25 per week ook. Maargoed, dat zal per lichaamsgewicht en bouw verschillen en vanaf die hoeveelheid zal het onmerkbare schade zijn.
Wanner het echt flink slecht voor je is weet ik niet, maar dat bovenstaande staat op van die alcohol voorlichtings websites.
mmh, ik drink er vrijdag 7-8 en zaterdag 10-15, zou het dan zo schadelijk zijn? doordeweeks drink ik bijna nooit
gebruiker zei:ik drink 's avonds graag een biertje
had er nooit bij stilgestaan maar hoeveel is eigenlijk te veel?
sjaartrol zei:takedown84 zei:azgaza zei:Meer dan 6 per avond schijnt schadeiljk te zijn zeggen ze, en meer dan 25 per week ook. Maargoed, dat zal per lichaamsgewicht en bouw verschillen en vanaf die hoeveelheid zal het onmerkbare schade zijn.
mmh, ik drink er vrijdag 7-8 en zaterdag 10-15, zou het dan zo schadelijk zijn? doordeweeks drink ik bijna nooit
ja, je drinkt dan wel"teveel" op vrij-en zaterdag want meer dan 6 per avond is schadelijk, dus je drinkt er vrijdag al 1-2 "teveel", en zaterdag het dubbele "teveel"
maar dat hangt ook nog onderling af met uw lichaamsgewicht, uw grootte, hoe snel ge alcohol afbreekt... voor sommige mense is 3 glaze bier eve schadelijk als 6 glaze...
Nee, dat had je teveel.pilliewilly zei:als je dood bnt heb je teveel