Hoestdrank.

Ik las dat hoesdrank een verslavende drugs kon zijn als je er veel van innam vervolgens zag ik een pogramma op tv van een vrouw die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 2 flesjes naar binne werkte want als ze dat niet zou doen zou ze helemaal gek worden.. Ik vind het wel raar de kleinste dingen zijn zo verslavend. Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die dat al eens gedaan hebben en wat voor een gevoel hun dan kregen en welke hoesdrank

Dissonant

Bewuste gebruiker
Re: Hoesdrank.

-DANGEROUSLY zei:
Ik las dat hoesdrank een verslavende drugs kon zijn als je er veel van innam vervolgens zag ik een pogramma op tv van een vrouw die van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 2 flesjes naar binne werkte want als ze dat niet zou doen zou ze helemaal gek worden.. Ik vind het wel raar de kleinste dingen zijn zo verslavend. Ik zou graag willen weten of hier mensen zijn die dat al eens gedaan hebben en wat voor een gevoel hun dan kregen en welke hoesdrank

Hoestdrank met DXM of Codeïne zal dat geweest zijn.

Google it

Izx

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat die vrouw dan van zichzelf al behoorlijk para was...kan me niet echt voorstellen dat mensen daar snel verslaafd aan raken.

murdock

Experimenterende gebruiker
GOOGLE!
ofwel bronchodine bestellen inde de apohotheek in belgie
heb datval genoegh gedaan (bronchodie is btw 360mg codeine phosfaat per fles)
of codethyline erfa (per ôoos 250mg ethylmorfine zonder bestellen)

ps:heb al mega veel benzonen alcool op....

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Bisoltussin (Boehringer Ingelheim), Dampo Bij Droge Hoest (Roche), Darolan Hoestprikkeldempend (Heca), Daromefan (Heca), Rami dextromethorfan (Pfizer)

meer zeg ik niet :wink:

Bovenaan