Hoe word cocaine versneden??

Mocertje

Newbie
Hallo,

Ik wil best wel weten hoe cocaine word versneden.
word dat alleen met een mes ofzo gedaan of komen er ook andere dingen bij kijken?

DjTrips

Bewuste gebruiker
zal hoogwaarschijnlijk met andere stimulerende, goedkopere stoffen versneden worden zoals bij speed

flashkop

Bewuste gebruiker
tl-lampen is echt de grootste onzin ter wereld, waarom zou je je coke met een tl buis versnijden in godnaam?

Jadi

Bewuste gebruiker
eeh... ik denk dat de TS bedoeld HOE coke met andere stoffen word versneden, niet met welke stoffen :wink:

OT:
Gewoon met een mes denk ik :mrgreen:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
tl-lampen is echt de grootste onzin ter wereld, waarom zou je je coke met een tl buis versnijden in godnaam?

ja ooit coke aan drugstest gestuurd ik ben zelf dealer geweest vriend vertel mij nou niet wat er allemaal in zit :)

Jeller

Badass junkie
Dzy zei:
En met Codeïne, dat verdooft namelijk zodat mensen denken dat het goede coke is.
kdacht dat ze eerder lidocaïne gebruiken, zo'n spul van de tandarts dat zelfs familie is van de cocaïne en plaatselijk verdoofd

de vraag was tog hoe?

meestal op een glad oppervlak zoals een grote spiegel zodat er niet teveel verlorgen gaat.. dan zijn er verschillende ratios.. 'pure' colombiaanse .. word 1 op 1 vermengd en dan heb je nog topie..
maar de meeste .. verdelers.. die ik ken doen 3 op 10.. ze gebruiken vaak niet een soort stof maar verschillende soorten..
in iedergeval is de bedoeling dat het bijgevoegde product bijna niks veranderd aan de geur, kleur of werking ..
bijv. teveel lidocaine en het verdooft gelijk..
teveel manitol en je klanten schijten.. (gebaseerd op een ware gebeurtenis van een kennis) hij snuifde nog al wat bij mekaar hij testte zn eigen spul.. en mixte zelf ook door te experminteren.. hij zat zelf vaak op de wc en een snelle spijsvertering had die niet dus daar heeft het niet aangelegen.

DjTrips

Bewuste gebruiker
ervaring zal uitwijzen wat het beste is...
en ook smaken verschillen in verhouding...
volgens mij is het best gewoon 70% versnijden met andere bijhorende stoffen voor zeer uitstekende coke, hier zal je dan wel mss het prijsje voor betalen dan...

adj

Newbie
coke is er toch in verschillende soorten, krijt, kristall en flex wat is nou het verschil.
als je krijt hebt weet je dan zeker dat het puur is of kan dit ook nog versneden zijn?

SNO

Newbie
krijt is ALTIJD versneden, anders is 't geen krijt.

en coke versnijden met TL buizen? doe 's normaal .. dat is een typisch broodje aap verhaal.

adj

Newbie
kun je dan ook uitleggen wat ze precies met krijt bedoelen, en kristall en flex en welke nou de beste is.

kreeg krijt aangeboden dus ben erg benieuwd..

SNO

Newbie
'flex' bestaat niet ..

je hebt eigenlijk 3 soorten coke,

flakes, kristal & krijt.
het verschil tussen flakes en kristal zit em in de structuur van de coke.
flakes herken je aan de 'schubben' en kristal aan de glinstering.
krijt is versneden flakes/kristal.

vaak heeft men t ook over vingers/fingers, dat is vrijwel NOOIT pure coke omdat 't 'geslikt' wordt door bolletjesslikkers en zo over de grens gebracht. en doordat 't toch verpakt moet worden, is de verleiding vaak groot om 't nog ff te versnijden.
Maar 't komt wel 's voor dat er pure coke in zit.

en om nog even terug te komen op manitol, dat is GEEN laxeermiddel voor volwassenen. manitol is laxeermiddel voor babies, en bij extreem hoge doses werkt t laxerend voor volwassenen, maar t lijkt mij sterk dat iemand 15gr manitol wegsnuift.
manitol is een zoetstof met een laxerende werking voor babies.

adj

Newbie
dus als ik echt goeie coke zoek moet ik op zoek naar flakes of kristakl.

het is me nu een stuk duidelijker...bedankt voor de info

SNO

Newbie
ja, maar je kan niet op het 'uiterlijk' van de coke afgaan.
het beste is een grammetje te kopen, uitkoken en dan weet je wat voor coke je hebt. maar dan nog bestaat de kans dat als je terug gaat naar de dealer, dat je andere coke krijgt :wink: haha

DreamWeaver

Badass junkie
redouane zei:
waar kan ik lidocaine kopen

Beroof een tandarts.

Nee even serieus, lido is nu minder populair aan het worden in de medische wereld, ze hebben iets anders (kan even niet op de naam komen). Bij webshops en de betere smartshop kun je er wel aankomen. Manitol is iets makkelijk om aan te komen, maar dat zal bij jou in de buurt misschien anders zijn. Versnijden is voor honden hè :wink: :wave:

ts

Bewuste gebruiker
Lidocaine is toch inmiddels verboden voor particulieren om te kopen?

Manitol en cafeine zijn in het oosten populair, met name de eerste. Cafeine heeft eveneens een stimulerend effect waardoor het coke-effect heviger lijkt te zijn. Te veel cafeine is echter duidelijk merkbaar.

Manitol is een suiker en kan daardoor gaan plakken wanneer het warm wordt, bijv. in de zomer of in je kontzak bij een feest.

erwin krol

Bewuste gebruiker
procaine om mee te versnijden is nog legaal, ik kon het ieg kopen hier. Lidocaine niet. Pro als versnijder is rommel, kan ervoor zorgen dat je eerder reen harstilstand krijgt.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
SNO zei:
krijt is ALTIJD versneden, anders is 't geen krijt.

en coke versnijden met TL buizen? doe 's normaal .. dat is een typisch broodje aap verhaal.
ter duidelijking wil ik zeggen dat niet alle coke versneden is met tl lampen , het zijn meestal kleine dealertjes die kleine hoeveelheid doorheen gooien

het lijkt mij niet gezond om coke met tl buizen te versnijden.. in tl buizen zit namelijk kwik. ik denk dat het helemaal niet de bedoeling is om coke te versnijden met tl buizen, maar het wel veel voorkomt omdat het tegenwoordig zo'n bekende mythe is. kan me best voorstellen dat een een stelletje frikandellen zijn die ff snel geld willen verdienen en wat tl-buis door hun coke heen pleuren en doorverkopen.
correct me if i'm wrong

Bollie

Bewuste gebruiker
sjonge jonge wat een gezwans hier allemaal...
Iedereen klets uit zijn nek en gelooft z'n eigen verhalen.

Het meest wordt cocaïne versneden met witte poeders die erop lijken, zoals bakpoeder, poedersuiker en manitol (een soort suiker). Ook wordt er nog wel eens cafeïne of lidocaïne in de samples gevonden. Cafeïne heeft een licht stimulerend effect. Lidocaïne wordt door tandartsen gebruikt om lokaal te verdoven. Door met lidocaïne te versnijden denkt de gebruiker dat hij goede cocaïne heeft. Het heeft immers een verdovende werking wanneer het op de tong of het tandvlees wordt gesmeerd. Als je poeder dus een goede verdovende werking heeft in de mond hoeft het dus niet per defenitie goede coke te zijn.

Bron: http://www.unitydrugs.nl/index.php?page ... ub=cocaine

Mijn persoonlijke tip:
------------------------

Versnijd niet met lidocaine... Lidocaine vind je voornamelijk in geneesmiddelen bv dafalgan.
Drugs en geneesmiddelen gaan NIET samen !

Ik kreeg van mijn ex dealer altijd een zakje poeder bij mijn coke.
1gram coke en 1 gram poeder. Dit poeder was knalwit, maar paste zich aan aan het kleur van de coke waarmee je het mengde. Ook het poeder gaf een oppeppend gevoel..
Dit versnijdingsmiddel zoals ik het altijd noemde diende ervoor om naar gelieven bij de coke te mengen. Net zoals je het wou. Want de coke die hij verkocht was echt zuiver en veel te zwaar om puur te snuiven. Was zelfs een geval bekend van een hartaanval in de buurt. De dealer is ondertussen opgepakt, vrijgelaten en gestopt. Voor zover ik weet...

Ps: Het poeder bestelde hij uit marokko en koste mij 1 euro per gram. Ik gebruikte het wel niet volledig op, mengde een gram coke met 0,40 van het poeder. Waar te vinden? Dunno... Use google.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
beunhaas eindhoven zei:
het lijkt mij niet gezond om coke met tl buizen te versnijden.. in tl buizen zit namelijk kwik. ik denk dat het helemaal niet de bedoeling is om coke te versnijden met tl buizen, maar het wel veel voorkomt omdat het tegenwoordig zo'n bekende mythe is. kan me best voorstellen dat een een stelletje frikandellen zijn die ff snel geld willen verdienen en wat tl-buis door hun coke heen pleuren en doorverkopen.
correct me if i'm wrong
als mensen willen weten waarom tl buis, ouwe treinen van ns hebben op sommige toilets en gangen tl lampen staan, die kun je gewoon eruit halen, afbreken en doorheen gooien zodat het als kristallen eruitziet, makkelijker kan het niet voor een junkie

DjTrips

Bewuste gebruiker
volgens mij als je met tl-lampen kristal toestanden versnijd, en iemand snuift dat, zal er bloed uit zen neus komen, heb ik horen zeggen, heb ik nog weten bij speed doen,

wat mensen toch niet doen om toch maar beetje meer geld te winnen

verkoop of gebruik je coke puur of toch bijna puur, ga niet rotzooien met the white gold !

cobhc

Belezen gebruiker
omdat ik diabetes heb moet ik elke dag lidocaine op me buik smeren . voor mij is het dus easy om aan te komen

zaagmans

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
flashkop zei:

ja ooit coke aan drugstest gestuurd ik ben zelf dealer geweest vriend vertel mij nou niet wat er allemaal in zit :)

Vast wel. Stel je voor dat ik mijn coke wegbreng om te laten testen en er blijkt dan tl buis in te zitten, dan kom ik een half uur op je kop rammen zonder moe te worden. En ik denk nog wel meer mensen.

Onzin dus.

Bovenaan