poehee perverse sletterige dingen???? nou ja ik ben een maal zo.
alles wat je je kunt voorstellen eigenlijk. het enige is dat ik niet bi ben. gewoon hetero maar natuurlijk was ik in zo'n geweldige knuffelpartij geland waar dat dan ook niet meer uitmaakte
we waren met zovele lekkere meiden en een paar kerels. nou die meiden vinden het ook wel spannend hoor als je dan een mannetje te grazen neemt. ja en verder heb ik er wat gezwangerd, stuk voor stuk mooie kindjes, en natuurlijk het allermooiste is gewoon die grieten van katoen geven tot ze niet meer kunnen(is heeel moeluk maar niet onmogelijk)en dan laten liggen en er vandoor gaan
tsja inmiddels is het een normale levensstijl geworden en ik kan je zeggen het wordt alleen maar beter. al dat zoetsappige gedoe moet ik niks meer van hebben. ik leef mijn leven en sex is net als een avondje film. telkens nieuwe voorstelling en je doet het om de lol en steeds met iemand anders. gewoon omdat we van nature eigenlijk zo zijn. toch niks mooier dan lichaamscontact en das net als een stuk chocolade. je neemt het en geniet het. simpel en o zo heerlijk om er van te smullen. chocolade op?? nieuwe halen en weer genieten!
en vooral niet vergeten....met meer als slechts 2 personen wordt het nog mooier
dus SteffanN er valt nog veel te genieten als je maar niet met een partner opgescheept zit