Hoe sletterig ben jij?

azgaza

Badass junkie
scenemeisjeedana zei:
Ik mag blijkbaar die test niet doen want als ik hem open komt er te staan zoon ding van verzenden/ niet verzenden. Dus volgens mij ben ik te veel slet op die test te doen ghe ghe

Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar jouw slet percentage :)

buzzrider

Wijs gebruiker
azgaza zei:
scenemeisjeedana zei:
Ik mag blijkbaar die test niet doen want als ik hem open komt er te staan zoon ding van verzenden/ niet verzenden. Dus volgens mij ben ik te veel slet op die test te doen ghe ghe

Ik dacht net hetzelfde.

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik twijfelde wel als de test voor beide geslachten bedoeld was toen ik moest kiezen welke jurk ik verkies :P

sky

Belezen gebruiker
Pak Suiker zei:
67%
Maar ik mis nogsteeds de waslijst aan kinky zaken met dit soort testjes! :P

he, ja, dat zou mijn resultaat ook wel verdubbeld hebben :grin:
btw ik had ook 67%, grappig

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
scenemeisjeedana zei:

Ghe ghe ik eigenlijk ook wel. O____.’

Amaranth

Bewuste gebruiker
51%

Best te doen toch? Ben nog jong, wil experimenteren dus dan valt het denk ik al snel hoger uit :P :tearsofjoy:

quattro

Experimenterende gebruiker
was net op die website die hiervoor ergens in een reactie was genoemd. deed de test hoe sletterig ik ben.

euh....

92% !!

dus iets doe ik nog fout.....als er 1 iemand verdrekt en pervers is....dan ben ik het :tearsofjoy: :hearteyes:

SsteffanN

quattro zei:
was net op die website die hiervoor ergens in een reactie was genoemd. deed de test hoe sletterig ik ben.

euh....

92% !!

dus iets doe ik nog fout.....als er 1 iemand verdrekt en pervers is....dan ben ik het :tearsofjoy: :hearteyes:

hmm moet ik vanavond toch maar weer wat grenzen verleggen om de grootste slet te zijn.. :sunglasses:

quattro

SsteffanN zei:
quattro zei:

euh....

92% !!

hmm moet ik vanavond toch maar weer wat grenzen verleggen om de grootste slet te zijn.. :sunglasses:

heu ja niet te gek hee. zoveel speelruimte heb ik niet meer :wink:

tip: verleg geen grenzen verleg meer meisjes en/of jongens (????)

lekkuuuuur :wave:

SsteffanN

quattro zei:
SsteffanN zei:
quattro zei:

euh....

92% !!

heu ja niet te gek hee. zoveel speelruimte heb ik niet meer :wink:

tip: verleg geen grenzen verleg meer meisjes en/of jongens (????)

lekkuuuuur :wave:

njah vrouwen valt nog te tellen dat is rond de 40, mannen heb ik echt geen flauw idee haha.. denk dat ik daar geen extra percentages meer op kan scoren.. mjah verder geen grenzen verlegd dus zal nog steeds 84% zijn.. hoe kom je eigenlijk bij de 92%? wat heb je voor perverse hoerige sletterige dingen gedaan dan..?

quattro

poehee perverse sletterige dingen???? nou ja ik ben een maal zo.
alles wat je je kunt voorstellen eigenlijk. het enige is dat ik niet bi ben. gewoon hetero maar natuurlijk was ik in zo'n geweldige knuffelpartij geland waar dat dan ook niet meer uitmaakte :mrgreen:
we waren met zovele lekkere meiden en een paar kerels. nou die meiden vinden het ook wel spannend hoor als je dan een mannetje te grazen neemt. ja en verder heb ik er wat gezwangerd, stuk voor stuk mooie kindjes, en natuurlijk het allermooiste is gewoon die grieten van katoen geven tot ze niet meer kunnen(is heeel moeluk maar niet onmogelijk)en dan laten liggen en er vandoor gaan :wink:

tsja inmiddels is het een normale levensstijl geworden en ik kan je zeggen het wordt alleen maar beter. al dat zoetsappige gedoe moet ik niks meer van hebben. ik leef mijn leven en sex is net als een avondje film. telkens nieuwe voorstelling en je doet het om de lol en steeds met iemand anders. gewoon omdat we van nature eigenlijk zo zijn. toch niks mooier dan lichaamscontact en das net als een stuk chocolade. je neemt het en geniet het. simpel en o zo heerlijk om er van te smullen. chocolade op?? nieuwe halen en weer genieten!

en vooral niet vergeten....met meer als slechts 2 personen wordt het nog mooier :tearsofjoy:

dus SteffanN er valt nog veel te genieten als je maar niet met een partner opgescheept zit :rock:

SsteffanN

quattro zei:
alles wat je je kunt voorstellen eigenlijk. het enige is dat ik niet bi ben. gewoon hetero maar natuurlijk was ik in zo'n geweldige knuffelpartij geland waar dat dan ook niet meer uitmaakte :mrgreen:
we waren met zovele lekkere meiden en een paar kerels. nou die meiden vinden het ook wel spannend hoor als je dan een mannetje te grazen neemt. ja en verder heb ik er wat gezwangerd, stuk voor stuk mooie kindjes, en natuurlijk het allermooiste is gewoon die grieten van katoen geven tot ze niet meer kunnen(is heeel moeluk maar niet onmogelijk)en dan laten liggen en er vandoor gaan :wink:

tsja inmiddels is het een normale levensstijl geworden en ik kan je zeggen het wordt alleen maar beter. al dat zoetsappige gedoe moet ik niks meer van hebben. ik leef mijn leven en sex is net als een avondje film. telkens nieuwe voorstelling en je doet het om de lol en steeds met iemand anders. gewoon omdat we van nature eigenlijk zo zijn. toch niks mooier dan lichaamscontact en das net als een stuk chocolade. je neemt het en geniet het. simpel en o zo heerlijk om er van te smullen. chocolade op?? nieuwe halen en weer genieten!

en vooral niet vergeten....met meer als slechts 2 personen wordt het nog mooier :tearsofjoy:

dus SteffanN er valt nog veel te genieten als je maar niet met een partner opgescheept zit :rock:

Nou het ging niet om het aantal wat je had gehad in deze test maar met name om de dingen die je gedaan had. Vandaar dat ik het vroeg :wink:

Oh ik heb regelmatig sex in groepsverband haha dus weet hoe het is met meer als 2pers.
Is vaak wel het fijnst.

hmm ben nu wel benieuwd naar je sexreport van die avond haha :wink:

quattro

SsteffanN zei:
quattro zei:

Nou het ging niet om het aantal wat je had gehad in deze test maar met name om de dingen die je gedaan had. Vandaar dat ik het vroeg :wink:

Oh ik heb regelmatig sex in groepsverband haha dus weet hoe het is met meer als 2pers.
Is vaak wel het fijnst.

hmm ben nu wel benieuwd naar je sexreport van die avond haha :wink:

jaja zal wel :mrgreen:
ga toch de gordijntjes sluiten nu in dit topic :wink:

groetjes :rock:

Oom Klaas

Badass junkie
Drientje zei:
Oom Klaas zei:
0% zonder de test gedaan te hebben.

Ik hou niet van sletterigheid, dé grooste afknapper.

sletterigheid, :kots:
Je hebt sletterig en sletterig natuurlijk he.

Voor mij is dat hetzelfde,
liever introvert en puur.

Op sommige vlakken doe ik graag mijn oogkleppen op,
bewust.

greenpower

Bewuste gebruiker
Your above score was normalized against the average, so don’t even TRY to disagree with us. Science is certain, and so are we: you are absolutely 50% slutty.

Bovenaan