hoe slecht is speed?

J0rrit

Badass junkie
stel, ik gebruik n paar jaar lang elke week een gram speed int weekend ofzo verdeeld over vrijdag en zaterdag en zondag. Is dit dan heeel slecht voor je? zoveel doekt t nooit ma wil n indruk krijge ervan.

doe t miss gemiddeld 1 keer per maand ofzo een gram. is dit heel slecht voor je? want ik blow wel elke dag en daarbij voel k me goed. Ma als ik n paar keer wekelijks snuif heb k al altijd zon gevoel dat ik me lichaam compleet verneuk.?

caatje

Badass junkie
he darcscope, je vraagt vaak van die zeer voor de handliggende dingetjes die je hier op het forum met een beetje zoek werk ook kunt vinden en wat dacht je van google?

Psykaholik

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
stel, ik gebruik n paar jaar lang elke week een gram speed int weekend ofzo verdeeld over vrijdag en zaterdag en zondag. Is dit dan heeel slecht voor je? zoveel doekt t nooit ma wil n indruk krijge ervan.

doe t miss gemiddeld 1 keer per maand ofzo een gram. is dit heel slecht voor je? want ik blow wel elke dag en daarbij voel k me goed. Ma als ik n paar keer wekelijks snuif heb k al altijd zon gevoel dat ik me lichaam compleet verneuk.?
ge moet gene angst hebben
iedere dag blowen is zeker en vast slechter dan 1 gram speed per maand
gezond is het natuurlijk nooit.
maar dat is zeker nog geen ramp

spacekonijn

Badass junkie
1 gram speed per week is wel heel erg slecht.

niet alleen voor je geest .. maar ook voor je neus en lichaam.

1 gram per maand valt ook zeker niet mee maar is nog te overzien.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ongelooflijk slecht, niet aan beginnen.
hoort wie spreekt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
doe het ook ieder weekend (wel nie meer als 1 gram)
ma voel me minder ellendig als da ik me de laatste tijd van die vettige weed begon te voelen

Deranged

Badass junkie
Snap eigenlijk niet eens wat mensen er leuk aan vinden. Ik ben zelf nou eenmaal een rare dingen en ik vind rare dingen leuk. Ik vind speed zeker geen party drug, het is meer een ''acquired taste''.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Snap eigenlijk niet eens wat mensen er leuk aan vinden. Ik ben zelf nou eenmaal een rare dingen en ik vind rare dingen leuk. Ik vind speed zeker geen party drug, het is meer een ''acquired taste''.
ik pak gewoon speed voor het hele weekend door te komen
dan blijf ik tenminste goed wakker en aandachtig bij de zaak
en als ik op stap ge pak ik er meestal ghb bij :mrgreen: :wave:

flash kieke

Wijs gebruiker
Deranged zei:

Vindt ook eigenlijk dat het geen partydrug is,in het begin mss wel.
Maar na een tijdje van gebruik ,na een goei lijn pep,kan ik moeilijk rechtstaan,Dan is mijn lichaam suf alleen mijn hoofd staat heel strak en dat is het.
Heb dan geen zin meer om te stamphe.

Toen ik nog meer een xtc man was jumpte ik alty in de dancing,toen ik begon ook wel maar later van mijn speed gebruik zit ik alleen maar in de zetel+de G er bij en zo,pfff.

Ik ga terug aan de mdma en (keta:hearteyes: ) :mrgreen:

Deranged

Badass junkie
De reden dat ik het doe staat hier uitgelegd, is een uitspraak van wiskundige Paul Erdős toen hij voor een weddenschap een maand met speed stopte.

"Als ik vroeger naar een leeg vel papier keek zaten mijn hersenen vol ideeën; tegenwoordig zie ik alleen maar een leeg vel papier"

Trip Unit

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:

Ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe jij verders leeft buiten je gebruik om.
Eet je gezond en genoeg,sport je veel en zorg je ervoor dat je genoeg voedingstoffen binnenkrijgt,dan moet het wel meevallen,maar doe je dat niet dan ga je al snel zien dat iemand gebruikt en zal het ook slechter voor je zijn.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
DarkScope zei:

Ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe jij verders leeft buiten je gebruik om.
Eet je gezond en genoeg,sport je veel en zorg je ervoor dat je genoeg voedingstoffen binnenkrijgt,dan moet het wel meevallen,maar doe je dat niet dan ga je al snel zien dat iemand gebruikt en zal het ook slechter voor je zijn.
ja let ook wel altijd da ik goed geeten heb enz. voor ik eraan begin
en eten tijdens mijn gebruik doe ik ook altijd
da gaat echt goed alleen het duurd wa langer
dan voelt ge u een pak beter

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
speed is niet meer dan adrenaline en extra energie.....
denk dat als je van party's houd je met speed nog meer zin hebt in party's.
en zo geldt dit voor alles bij speed , veel kunstenaars gebruiken speed. werkt gewoon veel geconcentreerder.
maar om nou te zeggen dat speed echt ergens voor is , nee . tis verder niks bijzonders ofzo

boy

Bewuste gebruiker
Ik vind speed echt een drug die je neemt voor de kick.

positief bedoeld trouwens :)

Colaiuta

Bewuste gebruiker
het voelt heeel slecht, weet niet of mensen dit herkennen,

sinds ik aardig vaak speed gebruik, en ik snuif dan een keer coke, dan vraag ik me echt af waarom mensen hier kapot aan gaan. bij speed voel je toch wel heel duidelijk dat het niet goed is ghehe

J0rrit

Badass junkie
ja ma ik lees hier dingen over mensen die al jarenlang elk weekend een gram speed snuiven ofzo. Die mensen moeten dan toch al aardig verneukt zijn? ik doe t maar heel af n toe trouwens.

Speed voel ik nauwelijks als ik het gebruik, maar zodra ik stop merk ik het. Ik gebruik het pas sinds een paar weken ofzo, maar het is lichamelijk wel zwaar vind ik. Heb nu 24 uur niks gesnoven en ik ben echt helemaal op, omdat ik nu de vermoeidheid voel, die ik met speed op niet voelde.. Wat wil je, als je een nacht er niet van sliep :P Maarja, je kiest er zelf uiteindelijk voor, toch?

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik ondervind met speed gewoon nergens geen last van
pak iedere weekend 1 gram ong.
kan gewoon normaal eten voor tijdens en na mijn gebruik. (het duurd alleen iets langer als normaal)
ik blijf wel een ganse nacht wakker maar als ik mij overdag een paar uurkes neerleg voor te gaan slapen sta ik terug fit op.
kan eig maar een nadeel zeggen wa ik er van ondervind en da is dat het niet goed is boor uw snuit.
veel last van een verstopte neus
maar voor de rest geen problemen mee

A

Anonymous

Gast
Ik denk dat je de slechte effecten gaat ervaren zodra je verslaafd ben, maar dan is er geen weg meer terug.

Ik heb mezelf aangeleerd alleen nog maar drugs te gebruiken om het nog leuker te maken dan dat het al is, als drugs je hele avond goed moet maken, betekend dat simpelweg dat je je zonder niet meer kan amuseren.

spacekonijn

Badass junkie
@schranzie : dat je weinig van de slechte effecten merkt betekend niet dat het niet slecht voor je is..
elk weekend is zeker zeer slecht voor je lichaam op lange termijn en als je pech hebt ook geestelijk een dreun.
zeker elk weekend 1 gram is veelte veel om nog verstandig gebruik te noemen imo.

@ bob : ja dat doe ik ook :)

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik denk dat je de slechte effecten gaat ervaren zodra je verslaafd ben, maar dan is er geen weg meer terug.

Ik heb mezelf aangeleerd alleen nog maar drugs te gebruiken om het nog leuker te maken dan dat het al is, als drugs je hele avond goed moet maken, betekend dat simpelweg dat je je zonder niet meer kan amuseren.
tis nie specefiek voor me te amuzeren want met speed voel ik me nie zo anders als normaal hoor.
het is gewoon als ge op stap gaat is het goed voor het lang uit te houden en er nie gelijk een zombie te zitten tegen het einde van de avond alle jah smorgens eig.
maar toch idd zou me geen avond stappen kunnen inbeelden zonder iets te pakken.
maar naarmate ge ouder word stopt da uitgaan ook en dan stopt mijn druggebruik ook wel na een tijd (hoop ik toch :wink: :wink: )
maar dat zijn zorgen voor dan.
en het is totaal niet dat ik geen weekend zonder kan
en eum tis nie da 1 gram veel is he
het zal nie gezond zijn maar ook weer geen ramp
ik rook geen sigaretten
ik rook geen weed meer
ik drink zo goed als nooit alcohol
dus aanschouw mijn eigen nog nie als junkie gewoon als gebruiker :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
@schranzie : dat je weinig van de slechte effecten merkt betekend niet dat het niet slecht voor je is..
elk weekend is zeker zeer slecht voor je lichaam op lange termijn en als je pech hebt ook geestelijk een dreun.
zeker elk weekend 1 gram is veelte veel om nog verstandig gebruik te noemen imo.

@ bob : ja dat doe ik ook :)
dan vind ik iedere dag weed roken toch een pak slechter eerlijk gezegd
daar merkte ik veel meer gevolgen van als da ik nu met die gram stup heb
en tuurlijk gezond is het nooit maar als je let da ja nog goed eet en toch genoeg slaap probeert te hebben valt het allemaal wel best mee denk ik

A

Anonymous

Gast
Dat je de nacht niet red zonder pep is bullshit! Ja natuurlijk begin je in te dommelen rond 3 4 uur, maar daarna ben je over je slaap heen.
hoezo doe je dan 1 gram op een weekend?

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Dat je de nacht niet red zonder pep is bullshit! Ja natuurlijk begin je in te dommelen rond 3 4 uur, maar daarna ben je over je slaap heen.
hoezo doe je dan 1 gram op een weekend?
kom met 1 gram een weekend toe
en door de week pak ik niks
en euh rond 3 - 4
we vertrekken meestal pas tegen een uur of 2 ofzo
en ben meestal nie thuis voor 10 uur smorgens kan ook 11 zijn ook 12 uur zijn hangt er gewoon van af
kan zelfs nog later zijn als we het wa te gjan doen

J0rrit

Badass junkie
@schranziewanzie: je voelt je idd niet zoveel anders op de pep. Maar je voelt je wel beter dan normaal. Wat ik zelf heel relaxt vind eraan is dat compleet heldere gevoel, miss kun je je zonder dat niet meer amuseren. No offence ma ik wil alleen zeggen dat je je dus wel redelijk anders voelt op de pep.

Psykaholik

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
@schranziewanzie: je voelt je idd niet zoveel anders op de pep. Maar je voelt je wel beter dan normaal. Wat ik zelf heel relaxt vind eraan is dat compleet heldere gevoel, miss kun je je zonder dat niet meer amuseren. No offence ma ik wil alleen zeggen dat je je dus wel redelijk anders voelt op de pep.
jazeker
helder en wakkerder enz.
en gelijk ik hier boven al ergens vermelde
kan me idd nie inbeelden da ik op stap zou gaan zonder iets te pakken
maar dat vind ik dus geen ramp

A

Anonymous

Gast
Dus je geeft toe zonder pep niet eens de moeite doet om uit te gaan?

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Dus je geeft toe zonder pep niet eens de moeite doet om uit te gaan?
hangt er puur vanaf naar wat ik zou gaan
als ik gewoon ergens op een cafe ofzo iets zou gaan drinken moet ik dat zeker nie hebben (kan wel gebeuren dan maar moet niet)
als ik naar een discotheek of naar een goafuif ofzo ga moet ik drugs hebben
daarom nie perse pep he
pillen zou ook nog gaan of op een goa trippen ofzo
maar dan wil ik toch in ieder geval drugs hebben jah
alcohol is gewoonweg nie echt iets voor mij
en nuchter staan nog minder op zoiets

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
en je voeld je daar goed bij, bij de gedachte altijd drugs nodig te hebben op een fuif :confused:
jep
zie er idd geen enkel probleem in. :openmouth:
wat een commentaar hebben ze hier toch soms. :openmouth: :openmouth:
begin hier echt mijn twijfels te krijgen.
zit ik hier op een drugsforum of op een afkickforum. :confused: :confused: :confused:

Psykaholik

Wijs gebruiker
en anders geen lol
als ik op stap ga na een fuif ben ik gewoonweg nie thuis voor minstens 9 uur tot ..... kunnen vanalle tijdstippen zijn
en nog iets als gij op stap gaat en geen drugs zou gebruiken drinkt gij dan alcohol.
anders moet ge dus echt zwijgen want alcohol is ook DRUGS.
denk nie da er hier veel zijn die zullen zeggen ik pak geen drugs en drink alleen cola als ik op stap ga.
is er zo iemand mss ???????

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik zelf heb ook dat als ik uitga naar grote feesten dat ik zeker wel wat ga gebruiken.
Op grote feesten sta je uren op je poten en met alcohol lukt het mij iig niet..,Alcohol maakt me moeier dan ik al ben op zo'n feestje.
Daarom slik ik oa X of doe ik speed.

Kleinere dicotheken doe ik de drug alcohol waarbij zo'n feest al gauw om 4 uur is afgelopeb en waar rustigere muziek word gedraait.

Ik zou het voor mezelf wel tever vinden gaan als in een discotheek zou moeten gebruiken voor dance/house/r&b muziek en korte sluitingstijd.
Helemaal nuchter vind ik zelf ook niks dus wat dat betreft ben ik het deels met schranzie eens.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
en anders geen lol
als ik op stap ga na een fuif ben ik gewoonweg nie thuis voor minstens 9 uur tot ..... kunnen vanalle tijdstippen zijn
en nog iets als gij op stap gaat en geen drugs zou gebruiken drinkt gij dan alcohol.
anders moet ge dus echt zwijgen want alcohol is ook DRUGS.
denk nie da er hier veel zijn die zullen zeggen ik pak geen drugs en drink alleen cola als ik op stap ga.
is er zo iemand mss ???????

Nou, ik zal je eerlijk vertellen, zoiezo ben ik niet zo'n alcohol drinker met het doel dronken te worden, maar jij zegd of ik dat geen alcahol drink op een fuif, dat wel maar als ik dan 5 bier drink dan is dat gewoon lekker en voel je voor de rest niks van, dus dan vind ik het niet echt een drugs. Tuurlijk snap ik je punt wel, ik ben zelf ook op de hoogte van wat alcohol kan doen.

Maar of je nou 5 biertjes drinkt of een gram pep in een nacht vind ik toch wat anders, alhoewel jij wel op hele andere tijd stippen uitgaat als ik(zal wel aan leeftijd liggen0 :wink:

Bovenaan