hoe slecht is speed?

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
Trip Unit zei:
JewCookie zei:
je kan je beter afvragen waarom ze hier posten terwijl ze denken dat het rommel is, maar terwijl als je speed goed gebruikt het helemaal niet zo schadelijk is, en dat weten ze dan weer niet, dus gebruiken ze het niet en scheren ze alle gebruikers over een kam...
Je kan speed goed gebruiken en dan nog blijft het rommel voor je lichaam.Ik heb na 2 x weinig gebruiken al complicaties terwijl ik als een gezonde jongeman door het leven ga :wink:
Maar goed,dream your dream als jij wilt denken dat het gezond voor je is (ook als je het "goed gebruikt") moet je dat maar denken :wave:

staat er dat het gezond is?
Nou ok gezond zeg je niet letterlijk,maar volgens jou is het niet zo schadelijk als je het "goed" gebruikt,en daar ben ik het niet met je eens :)

Ik wel :)
ik ook :wink:

Jelle Snel

Belezen gebruiker
maar hoe kan het dan dat hier mensen zeggen dat ze jaren hebben gebruikt en toch niets vertellen over hun neusschotje bijv. Is het pas echt na jaaaaren gebruik dat je neus de pijp uit gaat of kun je al merken na een paar maanden...kbedoel, ksnap best dat je na elke lijn weer wat hebt vernield in je neus ma toch merk je daar int begin weinig van

JewCookie

Wijs gebruiker
Jelle Snel zei:
maar hoe kan het dan dat hier mensen zeggen dat ze jaren hebben gebruikt en toch niets vertellen over hun neusschotje bijv. Is het pas echt na jaaaaren gebruik dat je neus de pijp uit gaat of kun je al merken na een paar maanden...kbedoel, ksnap best dat je na elke lijn weer wat hebt vernield in je neus ma toch merk je daar int begin weinig van

dat duurt echt wel een hele tijd..

je merkt zowizo wel als je neus wat erger aan het beschadigen is, en veel mensen stoppen dan een tijd met snuiven en maken bommetjes ed..

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
need^weed zei:
JewCookie zei:
je kan je beter afvragen waarom ze hier posten terwijl ze denken dat het rommel is, maar terwijl als je speed goed gebruikt het helemaal niet zo schadelijk is, en dat weten ze dan weer niet, dus gebruiken ze het niet en scheren ze alle gebruikers over een kam...

stel je niet zo aan mafkees, voel je niet zo aangesproke :rolleyes: zo ws het helemaal niet bedoeld, ik had het over meth :openmouth:

@ JewCookie: groot gelijk.

@ need weed : En wij hebben het hier over speed :wink:

Pep,speed,snelle is = amfitamine

En wat 1 van jullie zeggen met ,ik heb het hier over speed maar niet de onze die wij kennen(of iets in den aart van da zinneke)---slaagt op niets hoor.

Meth = Methamfitamine en dat is niet pep dat we niet kennen hoor.

:)

hehe, dat k wist het verscheel eerst nog niet :rolleyes: en dan komt die rare opeens weer met al ze beslissingen ' dat ik iedereen over 1 kam scheer enzo' **tog op joh :rolleyes:

JewCookie

Wijs gebruiker
maar daarom DACHT je wel dat alle pep gebruikers hier aan de meth zaten, dus scheerde je ons wel allemaal over een kam, misschien niet bewust maar je deed het wel.

heb ik toch gelijk :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
maar daarom DACHT je wel dat alle pep gebruikers hier aan de meth zaten, dus scheerde je ons wel allemaal over een kam, misschien niet bewust maar je deed het wel.

heb ik toch gelijk :)

je begrijpt het niet helemaal geloof ik, ik weet nog niet al te veel over speed, en ik maakte geen onderschijt tussen de speed die wij hier hebben of die ze in amerika hebben, ik dacht speed = meth en meth = speed hoe wij die hier ook kennen....Nu weet ik dat meth nog veel erger is als de speed die wij hier gebruiken, dus ik zeg niet dat jullie meth gebruikers zijn, want ik dacht dat het allemaal hetzelfde was, dus geen verschil snap je het nu????

op die manier,,,,, :wink:

Bovenaan