Snuifcabine
Bewuste gebruiker
Hallo allemaal,
Gisteren heb ik echt een ongelooflijk mooie reis gehad op 110mg ketamine.
Voor mijn gevoel zweefde ik een beetje boven mijn lichaam en voelde alles heel zacht, alsof er een warme deken over mij heen zat.
Het was een interessante trip, het voelde alsof ik door het universum aan het vallen was en toen met een raket werd gelanceerd.
Tijdens de trip had ik ook visuals die een beetje op "Super Mario Galaxy" leken
Ik voelde pure ontspanning en voelde en hoorde mijn hart kloppen.
De muziek leek meer een 3D effect te hebben.
Had ook allerlei filosofische gedachten en ik werd bewust van alles wat op dit moment belangrijk voor mij is.
Na de trip merkte ik dat er nog wat ketamine (+- 30mg) onder in mijn neus zat, wat dus niet was opgenomen in mijn lichaam.
Aan het begin van de trip ging er ook een beetje ketamine in mijn keel, wat een ware smaaksensatie was.
Doe ik iets verkeerd?
Zo ja, hoe zou ik efficienter kunnen snuiven?
Kan ik ook ergens een handleiding vinden over snuiven?
Gisteren heb ik echt een ongelooflijk mooie reis gehad op 110mg ketamine.
Voor mijn gevoel zweefde ik een beetje boven mijn lichaam en voelde alles heel zacht, alsof er een warme deken over mij heen zat.
Het was een interessante trip, het voelde alsof ik door het universum aan het vallen was en toen met een raket werd gelanceerd.
Tijdens de trip had ik ook visuals die een beetje op "Super Mario Galaxy" leken
Ik voelde pure ontspanning en voelde en hoorde mijn hart kloppen.
De muziek leek meer een 3D effect te hebben.
Had ook allerlei filosofische gedachten en ik werd bewust van alles wat op dit moment belangrijk voor mij is.
Na de trip merkte ik dat er nog wat ketamine (+- 30mg) onder in mijn neus zat, wat dus niet was opgenomen in mijn lichaam.
Aan het begin van de trip ging er ook een beetje ketamine in mijn keel, wat een ware smaaksensatie was.
Doe ik iets verkeerd?
Zo ja, hoe zou ik efficienter kunnen snuiven?
Kan ik ook ergens een handleiding vinden over snuiven?
Laatst bewerkt: