Hoe kan dat..

Lilii

Experimenterende gebruiker
Ik heb een paar weken geleden voor de eerste keer speed gesnoven.
Ik heb een hele gram gehad, een half uur later stond ik al aardig strak..
Maar ik werd later ineenkeer héél erg misselijk..
Ik bleef maar water drinken, de hele avond, nacht en volgende dag door.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de volgende keer niet zo beroerd wordt?

Alvast bedankt.. :wink:

Lilii

Nou, het was niet in een half uur de hele gram, zeg maar 3 kwart in een half uur.. En later op de avond ( ik dacht dat het uitgewerkt was, maar was dus niet zo :rolleyes:) heb ik het andere opgesnoven.
Maar als ik de volgende keer weer ga snuiven, neem ik wel eerst een halve gr..

shakes

Belezen gebruiker
Lilii zei:
Nou, het was niet in een half uur de hele gram, zeg maar 3 kwart in een half uur.. En later op de avond ( ik dacht dat het uitgewerkt was, maar was dus niet zo :rolleyes:) heb ik het andere opgesnoven.

Of gewoon 1 lijn ipv halve gram in 30 minuten opsnuiven? :confused:

Bal0n

Badass junkie
Lilii zei:

Ik weet niet hoor, maar dat is nogsteeds heel erg veel. Of je hebt niet echt pure speed..

Mac...

Badass junkie
pff 3/4 binnen een half uur, nja heel normaal dat je misselijk wordt, denk dat de gemiddelde ervaren gebruiker zich wel eens niet lekker kan voelen na zo'n hoeveelheid. Vind het echt niet erg slim en ook nog eens erg zonde van je speed, omdat je echt niet veel strakker komt te staan dan dat je bv 2 sociale lijntjes zou pakken.

Lilii

Jah hahaha .. :P Ik doe invervolg echt rustiger ermee..
Die anderen die het hadden gehad waren niet misselijk.. Maar goed, die hadden het ook al vaker gedaan..
Maja.. goede leer voor de volgende keer :grin: :P

Frisko

Badass junkie
zie maar gewoon dat je goeie shit krijgt ipv afgzet te worden...

als ik 1 lijn neem van speed hier in de buurt,dan heb ik bijna een uur lang dikke doorloop...3 kwart gr op een half uur is volgens mij toch niet echt goeiespeed hoor!!!

Lilii

Die 3 kwart werkte niet een half uur maar wel 5 uur ofzo langer.
Alleen heb ik zoveel gehad over een half uur..
Hebben jullie niet goed begrepen wat ik bedoelde? :P

S ][Nickname][

of het is omdat je teveel hebt genomen binnen te korte tijd
of er zat nog wat anders doorheen
of het viel gewoon een keer fout, kan ook met alcohol of wat dan ook gebeuren

Koekwauzz

Newbie
Ik ben zelf gelukkig nog nooit echt misselijk geworden van de snelle, maar neem ook nooit zo belachelijk veel, verdeel het mooi over de avond/nacht/morgen. Een nifje in het uur heb ik genoeg aan en ga dan lekker! een huisgenoot van mij lust er daarentegen wel aardig pap van, een echte speedfreak! Neemt (wanneer ie aan de snelle zit om de 10 min een lijntje of een sleutelpuntje, en is dan in no time knetter-leip natuurlijk. En even later zeggen dat ie misselijk wordt! Das niet raar natuurlijk.

crazy jack

nou,3/4 gram pep voor de eertste keer,ja dan kan je misselijk worden en draaierig in je hoofd....vooral met goede speed...en de volgene keer maar beginnen met een halve gram?beter kan je echt goede pep kopen,dan heb je maar iets van 1/4 gram nodig,en dan sta je ook echt goed strak(zeker als beginner).maar voor de 1ste keer gelijk 3/4 gram,dan zal t wel hele slechte moeten zijn.de pep die ik soms koop,daar zou ik van 3/4 gram echt achterover slaan van wausheid denk ik.met 1/4 sta ik al redelijk waus in mn schoenen,ik denk dat je speed een beetje gemengd is met een of andere substantie.......

Imke

Badass junkie
Brandde da nie massas in je neus?? kweet nie hoor, maar als ik 3kwart in een halfuur zou snuiven, dan zou ik beginnen huppelen en springen.. dus betwijfel ik het dat het wel goed spul was :flushed: :confused:

Lana

Wijs gebruiker
Altijd zo raar als mensen zeggen dat ze voor de eerste keer een hele gram hebben genomen!!! Bijna niet te geloven gewoon.
Pfff, de eerste keer was 1 lijn voor mij en toen was ik al aardig van 't padje voor een aantal uur. Laat staan een hele gram.

Dan was het wel hele slechte shit als je er een hele van kan nemen voor de eerste keer hoor. En dat je daar dan misselijk van wordt, kan ik me voorstellen.
Voortaan beter doseren en eerst eens goed proberen te voelen wat je in handen hebt. Daarna kun je besluiten meer te nemen.

A

Anonymous

Gast
De eerste keer pep bleef ik ook maar scheppen en voelde nix. Toen leerde een maat mij dat je er niet veel van hoort te voelen, maar je wordt er wel wakker van..

the_love_docter

dan zal je lkkr geslapen hebben die avond :openmouth: :openmouth:

mm jah denk dat beginner zich snel ver gissen in een GRAM or.
de meeste denken dat als ze twee a drie lijntjes op hebben al een hele gram wel gepomp hebben.

greets tha Doc :wave:

JewCookie

Wijs gebruiker
klopt, als je gewoone lijntjes legt kan je er makkelijk 10 maken uit 1 gram..

mja alles kan natuurlijk 1 gram in 1 lijntje leggen kan ook.. alleen heb je dan ongeveer je hele neus vol zitten:P

Frisko

Badass junkie
JewCookie zei:
klopt, als je gewoone lijntjes legt kan je er makkelijk 10 maken uit 1 gram..

mja alles kan natuurlijk 1 gram in 1 lijntje leggen kan ook.. alleen heb je dan ongeveer je hele neus vol zitten:P
idd
iemand die ik ken snuift toch zeker een halve gr weg in 1 keer!!
maar die kerel is wel de grootste speedverslaafde die ik ken....

echt niet lekker om hem bezig te zien :rolleyes: :rolleyes:
maar hij heeft wel altijd de beste speed die ik hier weet...

A

Anonymous

Gast
Best ironisch, heeft ie de beste speed, snuift ie ook nog eens meest van allen.

JewCookie

Wijs gebruiker
ik denk niet dat hij zo lang snuift dan.. volgens mij als hij al zo lang verslaafd is, en lijntjes van halve grammen legt serieus geen neus meer over heeft, en mocht er toevallig nog een beetje neusslijmvlies over zijn, dan loopt zijn neus door alsof het een kraan is?

the_love_docter

een broer van een maat van mij, die snoof 2 gram pure mdma weg in een keer. maar dat is ook iemand waar geen redde meer aan aan is.
en jah voor dat hij die olympische prestatie leverde heefttie een aantal jaar voor moeten trainen, jammer geen goude medaille voor gekregen.
en neej jammer genoeg istie ook niet gehuldigt door tante beatrixx.

greets tha Doc :wink:

A

Anonymous

Gast
jep, eigenlijk is mdma geestelijk zwaar verslavend, zodra je het 2 weekenden achter elkaar heb gedaan is het derde weekend echt lastig om er vanaf te blijven.

Wortel

Bewuste gebruiker
the_love_docter zei:
een broer van een maat van mij, die snoof 2 gram pure mdma weg in een keer. maar dat is ook iemand waar geen redde meer aan aan is.
en jah voor dat hij die olympische prestatie leverde heefttie een aantal jaar voor moeten trainen, jammer geen goude medaille voor gekregen.
en neej jammer genoeg istie ook niet gehuldigt door tante beatrixx.

greets tha Doc :wink:
Jij leeft echt in een fantasie wereld he :grin:? 2 gram mdma wegsnuiven, pillen laten testen bij kentron etc.

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
jep, eigenlijk is mdma geestelijk zwaar verslavend, zodra je het 2 weekenden achter elkaar heb gedaan is het derde weekend echt lastig om er vanaf te blijven.

niet iedereen is zo zwaar verslavings gevoellig..

the_love_docter

jah idd, dass waar althans dat vin ik.

het verschilt per pesoon of je vat baar ben voor verslaving jah/ of neej

greets Tha Doc

A

Anonymous

Gast
Nee, maar in het begin heeft mdma wel iets waardoor je veel gaat gebruiken in het begin. Ik ken aardig wat mensen die zo'n periode(ikzelf trouwens ook) pillen misbruikt hebben. Ik ken 1 jongen die slikt iedere dag 3 a 5 pillen, je ziet hem langzaam wegkwijnen door die troep.

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Nee, maar in het begin heeft mdma wel iets waardoor je veel gaat gebruiken in het begin. Ik ken aardig wat mensen die zo'n periode(ikzelf trouwens ook) pillen misbruikt hebben. Ik ken 1 jongen die slikt iedere dag 3 a 5 pillen, je ziet hem langzaam wegkwijnen door die troep.

wat ben ik blij dat ik mijn speed gebruik onder controle heb...

Bovenaan