Hoe gezond leef jij?

acidboy

Badass junkie
melissa zei:
Ik ben ondertussen 36 maar ondanks mijn ongezonde levenssteil is er bij mij geen rimpel te bekennen en denkt iedereen oprecht dat ik rond de 25 ben. :wink:

Ooooh, dan kan je makkelijk doorgaan toch?

melissa

Wijs gebruiker
Lauu zei:
acidboy zei:
melissa zei:
Ik ben ondertussen 36 maar ondanks mijn ongezonde levenssteil is er bij mij geen rimpel te bekennen en denkt iedereen oprecht dat ik rond de 25 ben. :wink:

Ooooh, dan kan je makkelijk doorgaan toch?

Idd, ook een goed voorbeeld voor de kids :)

Ehhhmmm nou klink ik eigenlijk als iemand die er trots op is dat ze zo ongezond leeft,maar zo is het echt niet hoor :(
Ik heb gewoon bijna nooit honger overdag,en ben helaas zwaar verslaafd aan cola en sigaretten(maar hee ik snuif niet meer :wink: )
En geloof me dat mijn kids echt wel gezond moeten eten(wat de oudsten op school achterover drukken weet ik natuurlijk niet).
Daarbij hebben mijn kids echt geen flauw idee wat ik overdag wel/niet eet.
Alleen in het weekend ontbijt ik mee.

Dopezilla

Badass junkie
Ik vind het heel goed van je dat je streng voor je kinderen bent, ondanks je eigen ongezonde levensstijl. Het lijkt misschien hypocriet, maar je zorgt in ieder geval goed voor je kroost.

Al zou het natuurlijk wel beter zijn als je uiteindelijk zelf ook gezond gaat leven. Dan geef je ook het goede voorbeeld, maar 't is al heel wat dat je je kinderen niet volstopt met cola en junkfood zoals zo veel ouders wél doen.

Olle

acidboy

Badass junkie
Op het roken/blowen na leef ik zo gezond mogelijk. Altijd koken, altijd groente, altijd fruit, veel sporten, regelmatig (zo regelmatig mogelijk) slapen.

En dan de sigaretten/joints tot het minimum beperken. Hee, is dat minimum niet gewoon 0 per dag? van beiden?

Ja dat klopt... maar we weten allemaal hoe dat gaat.

Maar al met al verwacht ik wel gezond/fit oud te worden.

SperSIZEboon

Badass junkie
Dopezilla zei:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo ongezond leeft. Dan hoef ik mij niet aan te passen ook. Zo conformistisch ben ik wel. :grin:

Olle
altijd goed om te zien dat er mensen zijn die nog erger zijn als jezelf :grin:

Bovenaan