incognitomindrelieve
Newbie
Hi all,
ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij.
Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken.
21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt.
Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik.
Vinden jullie alleen gebruiken een probleem?
Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes...
ik ben nieuw hier, momenteel onder invloed van coke voor de 3e dag op een rij.
Mijn gebruik is telkens gelinkt aan relatieproblemen of familiale problemen of wanneer ik een avondje ga stappen en te veel alcohol heb gedronken.
21 jaar geleden was il heroïne verslaafde, ik heb 17jaar geen enkele drugs aangeraakt.
Met mijn huidige vriend terug het plezier van XTC ontdekt, niet veel later viel ik voor de coke.
Ik gebruik alleen, in het geheim en kan moeilijk stoppen eens ik begin.
Deze avond zal het op zijn en zal ik er terug een maandje afblijven.
Moeder van 3 met een mooie carrière, desondanks mijn gebruik.
Vinden jullie alleen gebruiken een probleem?
Bij ons in België is xtc heel moeilijk te vinden, dat zou anders mijn voorkeur genieten, goedkoper zijn en geen cravings naar meer de dag erna.
Mijn gedachten geraken zonder gebruik niet meer op een rij in lastige periodes...