het tipje

jasper

Wijs gebruiker
ik rol men joints altijd met marlboro sigaretjes (vind dat het dan betr smaakt dan met die roltabak)

nu mijn vraag is, zou ik als tipje gewoon het filtertje van zo een sigaretje kunnen gebruiken? is dat dan niet veel gezonder want het houd toch veel teer enzo buiten zou ik denken

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
in een tipje blijft altijd nog redeling thc in zitten (vandaar het tip snuiven)
een filter is nog dichter dan een tip, dus zal waarschijnlijk nog veel meer thc gaan zitten, al deze thc komt dus niet in je longen. Zonde dus, je 'rendement' daalt er ontzettend van.

jasper

Wijs gebruiker
Psychoticoverdose zei:
een filter is nog dichter dan een tip, dus zal waarschijnlijk nog veel meer thc gaan zitten, al deze thc komt dus niet in je longen. Zonde dus, je 'rendement' daalt er ontzettend van.

ben je daar zekr van? want kwil het wel eens proberen maar heb geen zin om hiervoor een joint eigenlijk te moet wegsmijten

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
MetaalKonijn Geplaatst: 19 Dec 2006 17:51 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

'Tip snuiven' is volkomen belachelijk, naar mijn mening.

volkomen mee eens, rook liever dan nog een joint ofzo

barry Geplaatst: 19 Dec 2006 17:52 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Psychoticoverdose schreef:

ben je daar zekr van? want kwil het wel eens proberen maar heb geen zin om hiervoor een joint eigenlijk te moet wegsmijten

redelijk zeker ja.

matthijs

Badass junkie
Dan haal je de tip, als je joint op is, uit elkaar en snuif je eraan zegmaar. Je kan hem ook onder je tong leggen. Nooit zelf gedaan en dat hou ik ook zo :tongueout:

jasper

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Dan haal je de tip, als je joint op is, uit elkaar en snuif je eraan zegmaar. Je kan hem ook onder je tong leggen. Nooit zelf gedaan en dat hou ik ook zo :tongueout:

dude daar hou ik me niet mee bezig :) heb het trouwens echt nog nooit gehoord

miss deze avond toch eens proberen
heeft dat nog veel extra effect?

matthijs

Badass junkie
Wie weet...:P Denkj het wel. Is wel een beproefde methode geloof ik. Was ooit een topic over maar die kan ik niet vinden.

MetaalKonijn

Badass junkie
Je snuift zwarte rook van een stuk karton, een brandende tip op, terwijl je al stoned bent. Placebo, dat soort dingen, als je 't mij vraagt.

Weednator

Bewuste gebruiker
Hier bij ons doen ze dat , tip in brand steken en opsnuiven . FilterFlashen genoemt :) . Ik doe het niet , prikt een beetje te hard in m'n neus :P

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik heb vaak gedaan hoor, tabak eruit zonder scheuren een beetje wiet mengen weer erin steken die shit, en roken alsof het gewone sigaret is, deed ik bij pauzes van me werk, liever een gewone jointje draaien met tip zeker want je voelt er wel minder van maar wel makkelijker om te roken

azgaza

Badass junkie
Ik dacht dat filtermatteriaal 90% van de THC tegenhoud ofzo; dus ik raad het af. Ik heb het nog nooit gedaan, en ik ben het ook niet van plan, hardstikke zonde.
En tiplikken/eten/snuiven?! Gatverdamme. Als je stoneder wil zijn rook je toch gewoon meer wiet? Bah.

jasper

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Je snuift zwarte rook van een stuk karton, een brandende tip op, terwijl je al stoned bent. Placebo, dat soort dingen, als je 't mij vraagt.

heb het geprobeert en kreeg even een stoned stoot (duurde maar een minuutje ofzo)

is idd placebo effect denk ik
en dan ook als dit niet is, als je extra stoned wilt worden steek je gewoon een tweede op he :wave:

enkel voor de armere onder ons...

Etaks

Experimenterende gebruiker
als je tog met filter wil roken, prik dan met een passer allemaal gaatjes in de filter. dit helpt wel.
ik raad je echter aan een tippie te gebruiken..
en idd geen tip eten/ roken/ snuiven voor mij

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
Maar het duurt wel fokking lang. Heb het ook wel een paar keer moeten doen bij gebrek aan vloei :tongueout:
kan je er beter nog de tip eruit halen en een gewone joint-tip insteken..
dat heet dan een secret agent :wink:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
gheghe

WAAROM zou je überhaupt met een sigarettenfilter willen smoken?

Wat is de winst?

Ik heb het een keer gedaan, 10 jaar terug, weet niet waarom...Het filter was helemaal groen van binnen, en de joint smaakte veel minder sterk.

A total waste of canabis if you ask me.

Bovenaan