het tipje

Osi`

Bewuste gebruiker
ben blij dak nooit gepaft heb me ne sigaret filter :) gaat ook nooit gebeuren, wiet is een kostbaar iets! en da mag nie verspild worden, anders dikke zonde van je euro of 3 euro da derinzit :wink:

matthijs

Badass junkie
Jeller zei:
matthijs zei:
Maar het duurt wel fokking lang. Heb het ook wel een paar keer moeten doen bij gebrek aan vloei :tongueout:
kan je er beter nog de tip eruit halen en een gewone joint-tip insteken..
dat heet dan een secret agent :wink:

haha ja had ik ook gedaan :tongueout: Secret agent dus...hmm. Klinkt helemaal niet slecht :P
Rookt overigens wel lekker xD

Jeller

Badass junkie
ah k , maar dan is er helemaal geen probleem.. das ook nog handig om te roken op drukke plaatsen waar men beter niet ziet dat je aan het blowen bent :wink:

daar is het eigenlijk voor bedoelt :)

teebo

Bewuste gebruiker
hmm
heb ooit eens (in mn beginperiode) iemand het volgende zien doen:

een tip rechtopstaand op een muntstuk zetten en er dan vuur onderhouden.
er kwam een vloeistof uit, die je dan, samen met nog meer van dit heerlijke sap op een sigaret moest smeren. :confused:
we hebben dit niet geprobeerd ofzo, en ik zal het ook alleen maar proberen uit tijdverdrijf en uit wietnood als ik ooit in een sneeuwstorm vast kom te zitten in ons kot. (als het dan blijkt te lukken zal ik er een grote fles mee kunnen vullen denk ik.)

dus voor alle duidelijkheid, het is lang geleden, heb er geen ervaring mee, het is datik me verveel en ik zin heb om te typen.
woop woopoop

jasper

Wijs gebruiker
@ mulholland nee ik denk niet dat dit gezonder is (kan me ook niets schelen eigenlijk) ik dacht er gewoon aan en ik wou het eens proberen :grin:

@ teebo je legt een gebruikte tip op een muntstuk??

Happydude

Belezen gebruiker
ppfoe er zijn toch smakelijkee manieren mensen :)

eel tippie houd vooral veel teer en nicotine tegen ... dus dat je ook binnen krijgen als je het onder je tong legt ... en veel meeer als wanneer je een hele slof peuken rookt !!

niet echt gezond of beter nog echtt nie gezond ...

hier in alkmaar is een shop annytime, bijna iedere alkmaarder draait met zogenaamde anny time tips .. (zijn ongeveer twee keer zo breed) zijn er hier meer mensen die zo`n brede tip gebruiken ??? draait makkelijker, je hoeft nooit vloei te branden o.i.d. en je joint is vaak wat steviger ... ook werk het tipje dan beter de rook word meer gekoeld en en word meer teer uit gefilterd .. iemand die het kent ?? de anny time tip ??

jasper

Wijs gebruiker
je had het over smakelijkere manieren vertel :)

en die tip ziet er idd wel gezellig uit alleen IK woon in BELGIE en ga dus niet helemaal naar nederland voor men tipjes :wave:

Imke

Badass junkie
barry zei:
je had het over smakelijkere manieren vertel :)

en die tip ziet er idd wel gezellig uit alleen IK woon in BELGIE en ga dus niet helemaal naar nederland voor men tipjes :wave:

Ik denk dat je dat hier ook ergens kan vinden hoor. :wave:

Happydude

Belezen gebruiker
je had het over smakelijkere manieren vertel

gewoon wiet roken inplaats van je tip opeten of in de brand steken ... en als je echt voor smakelijk wilt gaan bak dan een chocolade weed cake met roomboter en doe er wat slagroom op :openmouth:

de tip op de foto is trouwens zelf geknip van een 120 grams a4`tje van de kantoorboekhandel :wink:

jasper

Wijs gebruiker
hehe
ik ga het eens proberen met zo een langer tipje, ga ik zelf ook eens maken dan maar het zal voor na de examens zijn :cry:

en ik ben niet zo voor space cake steek je veel te veel tijd in :wave:

Bovenaan