ExceptionalInsight zei:Oud&nieuw is overrated. Gewoon een excuus om nog meer te gebruiken dan normaal.
ExceptionalInsight zei:Oud&nieuw is overrated. Gewoon een excuus om nog meer te gebruiken dan normaal.

En met een fles champagne + flink wat bier ,achter de kiezen is dat minder nep?ExceptionalInsight zei:die hypocriete vrolijke manier waarop iedereen elkaar de beste wensen wenst is erg nep.
Eh.. nee?knurft zei:En met een fles champagne + flink wat bier ,achter de kiezen is dat minder nep?![]()
Niet met een beetje mdma of pepExceptionalInsight zei:die hypocriete vrolijke manier waarop iedereen elkaar de beste wensen wenst is erg nep.

Nick de Neger zei:Niet met een beetje mdma of pepExceptionalInsight zei:die hypocriete vrolijke manier waarop iedereen elkaar de beste wensen wenst is erg nep.![]()

mmn zei:wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol![]()
mmn zei:tuurlijk vuurwerk staat klaar en straks nog alle drugs klaar leggen alleen weet ik nog steeds niet welke drugs ik allemaal ga nemen zat te denken aan GHB voor 12 uur en klein beetje bier en na 1 uur alcohol en wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol![]()
space scientist zei:mmn zei:tuurlijk vuurwerk staat klaar en straks nog alle drugs klaar leggen alleen weet ik nog steeds niet welke drugs ik allemaal ga nemen zat te denken aan GHB voor 12 uur en klein beetje bier en na 1 uur alcohol en wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol![]()
eerst GHB en met een beetje alcohol, en na 12 uur volgooien. Dat vind je verstandiger als mdma met alcohol?![]()

space scientist zei:mmn zei:tuurlijk vuurwerk staat klaar en straks nog alle drugs klaar leggen alleen weet ik nog steeds niet welke drugs ik allemaal ga nemen zat te denken aan GHB voor 12 uur en klein beetje bier en na 1 uur alcohol en wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol![]()
eerst GHB en met een beetje alcohol, en na 12 uur volgooien. Dat vind je verstandiger als mdma met alcohol?![]()
mmn zei:space scientist zei:mmn zei:tuurlijk vuurwerk staat klaar en straks nog alle drugs klaar leggen alleen weet ik nog steeds niet welke drugs ik allemaal ga nemen zat te denken aan GHB voor 12 uur en klein beetje bier en na 1 uur alcohol en wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol![]()
hehe GHB werkt ongeveer 2 uur en als ik het om 10 uur neem kan ik om 1 uur wel weer zuipen hoor![]()
![]()
![]()
space scientist zei:mmn zei:space scientist zei:mmn zei:tuurlijk vuurwerk staat klaar en straks nog alle drugs klaar leggen alleen weet ik nog steeds niet welke drugs ik allemaal ga nemen zat te denken aan GHB voor 12 uur en klein beetje bier en na 1 uur alcohol en wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol![]()
hehe GHB werkt ongeveer 2 uur en als ik het om 10 uur neem kan ik om 1 uur wel weer zuipen hoor![]()
![]()
![]()
nog een keer denken dan maar,
GHB is pas ongeveer na 4 uur uit je lichaam. En het moet eerst nog worden opgenomen door je lichaam, dus als je om 10 uur GHB neemt dan zou ik pas na 02:00 uur alcohol nemen. Of doe het helemaal goed en neem die xtc gewoon![]()