Het is zo ver. ! 2008

mmn

Belezen gebruiker
tuurlijk vuurwerk staat klaar en straks nog alle drugs klaar leggen alleen weet ik nog steeds niet welke drugs ik allemaal ga nemen zat te denken aan GHB voor 12 uur en klein beetje bier en na 1 uur alcohol en wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol :flushed:

Special_K

Experimenterende gebruiker
als je na elke pint een glas water drinkt komt dat wel in orde hoor. Wel uitkijken dat je niet te veel vocht tot je neemt natuurlijk.

Play_bunny

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Oud&nieuw is overrated. Gewoon een excuus om nog meer te gebruiken dan normaal.

Dat is op zich wel waar. Iedereen is dan ineens aardig tegen elkaar.
Maar aan de andere kant. Het is wel een extra reden voor een feestje :) met of zonder gebruik. Daar maak ik ondanks dat statement wel gebruik van :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oh en een feestje gaat het ook zeker worden (met!:þ), maar inderdaad,
die hypocriete vrolijke manier waarop iedereen elkaar de beste wensen wenst is erg nep.
Maar ik ga me wel vermaken hoor, ik ben helemaal niet zo negatief als het nu lijkt (:

knurft

Experimenterende gebruiker
ExceptionalInsight zei:
die hypocriete vrolijke manier waarop iedereen elkaar de beste wensen wenst is erg nep.
En met een fles champagne + flink wat bier ,achter de kiezen is dat minder nep? :wink:

-spaceman-

Badass junkie
Nick de Neger zei:
ExceptionalInsight zei:
Niet met een beetje mdma of pep :mrgreen:

whaha... dan meen je het echt en komt het diep uit je hart!!!

laten we dat dus maar gaan doen!!! :hearteyes:

Ik wens iedereen een prachtige jaarwisseling en een fantastisch begin van 2008 toe!!!

:hearteyes: :wave:

J0rrit

Badass junkie
mmn zei:
wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol :flushed:

bullshit, je kunt best zat zijn en mdma nemen. Genoeg drinken valt ook reuze mee, je moet een beetje op je zweet letten, zweet je veel drink veel, heb je het veel warm drink veel.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod

LALALA I can't hear you LALALA

space scientist

Wijs gebruiker
mmn zei:
tuurlijk vuurwerk staat klaar en straks nog alle drugs klaar leggen alleen weet ik nog steeds niet welke drugs ik allemaal ga nemen zat te denken aan GHB voor 12 uur en klein beetje bier en na 1 uur alcohol en wou eigenlijk ook de eerste keer MDMA nemen maar dat is natuurlijk niet zo slim met alcohol :flushed:

eerst GHB en met een beetje alcohol, en na 12 uur volgooien. Dat vind je verstandiger als mdma met alcohol? :grin:

teebo

Bewuste gebruiker
ook n ellukig jaar!

en jah het is mss wel overrated maar tis toch wel de eenigste dag dat gans de wereld aan het feesten is, zalig om het nieuws op te zetten en oudejaar te voelen komen.

love & peace en nog meer van dit zoets!

mmn

Belezen gebruiker
space scientist zei:
mmn zei:

eerst GHB en met een beetje alcohol, en na 12 uur volgooien. Dat vind je verstandiger als mdma met alcohol? :grin:

hehe GHB werkt ongeveer 2 uur en als ik het om 10 uur neem kan ik om 1 uur wel weer zuipen hoor :openmouth: :hearteyes: :wave:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik ben er ook klaar voor! Heb er enorm veel zin in! Ik moet eerst zelf draaien op een feesje en daarna kan ik er zelf invliegen! Heb trouwens op de laatste moment toch maar besloten om coke te pakken met nieuwjaar ipv pep, om het nog iets decadenter te maken. :grin:

acidboy

Badass junkie
space scientist zei:
mmn zei:

My thoughts exactly.

BacingsPen

Badass junkie
Ben d'r ook zeker klaar voor, zit alleen een beetje met een dillemma..

Heel goeie mattie van me wil o&n in ze eentej gaan vieren..

Hier mocht ie nie komen van me ouders dus das mooi shit..

Heb k 2 keuzes, of ik ga hier weg naar zijn dorpje (emst), of ik ga met een schuldgevoel lekker hierzo vieren en al m'n matties die hier in de buurt wonen opzoeke mmmmmmmmmmmm Eerst maar lam zuipen

space scientist

Wijs gebruiker
mmn zei:
space scientist zei:
mmn zei:

hehe GHB werkt ongeveer 2 uur en als ik het om 10 uur neem kan ik om 1 uur wel weer zuipen hoor :openmouth: :hearteyes: :wave:

nog een keer denken dan maar,

GHB is pas ongeveer na 4 uur uit je lichaam. En het moet eerst nog worden opgenomen door je lichaam, dus als je om 10 uur GHB neemt dan zou ik pas na 02:00 uur alcohol nemen. Of doe het helemaal goed en neem die xtc gewoon :grin:

azgaza

Badass junkie
Het wordt geen knaller maar met mijn vriend bij beide families even vieren, maar voor mij een traditie getrouwe oud en nieuw.

mmn

Belezen gebruiker
space scientist zei:
mmn zei:
space scientist zei:
mmn zei:

nog een keer denken dan maar,

GHB is pas ongeveer na 4 uur uit je lichaam. En het moet eerst nog worden opgenomen door je lichaam, dus als je om 10 uur GHB neemt dan zou ik pas na 02:00 uur alcohol nemen. Of doe het helemaal goed en neem die xtc gewoon :grin:

heb maar 1,5 ml GBL genomen en zit al weer aan het bier straks X erbij kan gewoon als je maar naar je lichaam luisterd :hearteyes: :wave:

Bovenaan