Het injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

A

Anonymous

Gast
Liefhebbers :P ?

Inderdaad, Freebase speed.

Hahaha kreeg meteen al een pb'tje of ik wat kan sturen.
Nee nee en nog eens nee.

Lana

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Lana zei:
Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.

Maar ik geloof dat je ook spuiten bij methadonpunten kunt scoren.
spuiten bij methadonpunten???
ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij zei me dat ze alleen vloeibare methadon geven(siroop met suiker in dus)
reden : dan kunnen ze ze net NIET inspuiten...
pillen vermalen ze gewoon en spuiten ze gewoon in!!
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit... :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Ja klopt, methadon is stroperig. Maar die spuiten hebben ze daar voor junks die nog gewoon bruin spuiten. Kunnen ze dat toch veilig doen. Hier waar ik woon tenminste wel. Het is een soort veilig punt.

Champignonetje

Experimenterende gebruiker
Herman Brood heeft 30 jaar op speed geleefd..
En hij spoot het. Omdat anders je slijmvliezen of je maag eraan kunnen gaan na veloop van tijd.
Een amerikaanse arts zei dat als je het lang wilt volhouden dat je het het beste kan spuiten.

Bron: Spuiten en Slikken aflevering 9 seizoen 1.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Champignonetje zei:
Herman Brood heeft 30 jaar op speed geleefd..
En hij spoot het. Omdat anders je slijmvliezen of je maag eraan kunnen gaan na veloop van tijd.
Een amerikaanse arts zei dat als je het lang wilt volhouden dat je het het beste kan spuiten.

Bron: Spuiten en Slikken aflevering 9 seizoen 1.

denk niet dan (veel)andere hier opp dit forum van plan zijn zolang aan de speed te zitte :openmouth:

Frisko

Badass junkie
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:
Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.

ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit... :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Ja klopt, methadon is stroperig. Maar die spuiten hebben ze daar voor junks die nog gewoon bruin spuiten. Kunnen ze dat toch veilig doen. Hier waar ik woon tenminste wel. Het is een soort veilig punt.
hehe mjah,maar junks die nog bruin spuiten???
een junk spuit altijd bruin...
zoek de benaming junkie eens op in het woordenboek :wave: :wave:

Lana

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:

Waar slaat dat nou weer op. Hoezo: een junk spuit altijd bruin? Je kunt dat op meerdere manieren nemen en ik bedoelde: die nog niet gestopt zijn met bruin spuiten ipv die methadon nemen.
Je bent by the way niet alleen een junk als je bruin neemt. Om een junk te zijn kun je ook andere dingen doen dan bruin te spuiten.
Dus steek het woordenboek maar in je reet.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:

Dus steek het woordenboek maar in je reet.

nou nou nou :P :stoned:

Lana

Wijs gebruiker
Ja ´k heb een kutdag en iedereen mag mee genieten. :angry:
Zit nou lekker aan de wijn. Dus het zal zo wel zakken.

To Frisko: Past ie? :P

Jelle Snel

Belezen gebruiker
wooh...heavy shit hier...dat van herman brood heb ik toen ook gehoord ja. Maar toch, spuiten blijft voor mijn gevoel toch wel de top...als je daar aan bent begonnen dan heb je toch al wel een aardig limit bereikt denk/vind ik

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Jelle Snel zei:
wooh...heavy shit hier...dat van herman brood heb ik toen ook gehoord ja. Maar toch, spuiten blijft voor mijn gevoel toch wel de top...als je daar aan bent begonnen dan heb je toch al wel een aardig limit bereikt denk/vind ik

mee eens :wink: :stoned:

Frisko

Badass junkie
Lana zei:
Ja ´k heb een kutdag en iedereen mag mee genieten. :angry:
Zit nou lekker aan de wijn. Dus het zal zo wel zakken.

To Frisko: Past ie? :P
nou schuif die kutdag van je dan maar waar het zonlicht niet komen kan!!!
zoek de benaming junk op en praat dan nog eens betweter :wink: :wink:

Lana

Wijs gebruiker
Wie is er hier de betweter? :rolleyes:
Maar ja, laat maar. We zullen er beide een ander idee op nahouden.
Maar als je aanvallend gaat beginnen, kun je het terug krijgen.

Lana

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Lana zei:
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:

Dat jij nou alles uit boekjes hebt blijkbaar.
Mijn rotdag was gisteren hoor.
Je vindt me toch een betweter?

A

Anonymous

Gast
Je hebt bedoeling en betekenis.

Zoeken jullie het even met zn 2en uit :grin:

Als iemand zegt crackjunk dan denk jij dat iemand het over een crackheroineverslaafde heeft?

Frisko

Badass junkie
Lana zei:
Frisko zei:
Lana zei:
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:

Dat jij nou alles uit boekjes hebt blijkbaar.
Mijn rotdag was gisteren hoor.
Je vindt me toch een betweter?
tis niet omdat jij(jullie) druggebruikers junks noemen,dat daarom junk dat nou net ook wil zeggen hé!!!! :smoke:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
needlefreak zei:
Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert?

vind ik ook. ik vind spuiten niet overdreven. het is gewoon een manier van inname dat de meesten van jullie niet gewoon zijn. dokters gebruiken toch ook naalden, wat is daar dan zo eng aan?

Speed kan gespoten worden,dat deed Herman Brood ook altijd.
De manier van inname vinden de meeste denk ik niet eng maar vooral smerig het geeft meteen een junkie karakter aan het goedje en de persoon die dit zo doet.

Speed wordt over het algemeen gebruikt om ff een avondje of party door te komen,ik zie al dat iedereen met zo'n gore spuit staat te injecteren dat is toch goor...kom op hee :wave:

needlefreak

Bewuste gebruiker
vroeger spoot ik elke dag heroïne en cocaïne maar daar ben ik nu vanaf. dat is ook helemaal niet goed. m'n armen waren kapot gespoten. helemaal fout. maar ik gebruik niet zoveel meer als vroeger. af en toe een jointje en in de weekends spuit ik speed. ik ben toch helemaal geen junk omdat ik in het weekend spuit. voor mij is het de beste manier van inname. en wees gerust ik gebruik enkel propere insulinespuiten. :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
needlefreak zei:
vroeger spoot ik elke dag heroïne en cocaïne maar daar ben ik nu vanaf. dat is ook helemaal niet goed. m'n armen waren kapot gespoten. helemaal fout. maar ik gebruik niet zoveel meer als vroeger. af en toe een jointje en in de weekends spuit ik speed. ik ben toch helemaal geen junk omdat ik in het weekend spuit. voor mij is het de beste manier van inname. en wees gerust ik gebruik enkel propere insulinespuiten. :mrgreen:
en hoelang duurt het effect dan met speed??
en hoeveel dosissen kun je uit een gram speed halen dan??
en mdma spuiten :hearteyes: :hearteyes: djeezus da moet denk ik wel een heftig effect geven. :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Damn, aan spuiten zal ik nooit beginnen.
denkt ge dat ik dit meen mss :wink: :wink:
zou het gewoonweg al nie durven voor mezelf zo een spuit te zetten.
hoewel het effect zowiezo al vele male beter is.
maar is spuiten nie de gezondste manier van inname ?????
maar spuiten is zowiezo iets wa ik nooit van mijn leven zal doen. :openmouth:

A

Anonymous

Gast
Als je een pure substantie heb is het de minst schadelijke manier.

Maar je verneukt je zelf wel met de schade van de drugs zelf.

Moeilijk uit te leggen. maar met snuiven en slikken beschadig je je maag en neus. inclusief nog de schade die de drug doet aan je hersenen.

Met een 'schone' drug doe je dan alleen de schade van de drugs, zonder je maag of neus.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Als je een pure substantie heb is het de minst schadelijke manier.

Maar je verneukt je zelf wel met de schade van de drugs zelf.

Moeilijk uit te leggen. maar met snuiven en slikken beschadig je je maag en neus. inclusief nog de schade die de drug doet aan je hersenen.

Met een 'schone' drug doe je dan alleen de schade van de drugs, zonder je maag of neus.

je armen en benen worden er ook niet veel beter op :rolleyes:

A

Anonymous

Gast
Als je het juist inbrengt heb je daar geen last van.. Denk ik.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
needlefreak zei:

Hmm ik wil je niet beledigen maar iedereen die iets anders spuit dan insuline is in mijn ogen een junkie.

A

Anonymous

Gast
Needlefreak trek je er niets van aan, een mening is maar een gedachte die in iemand zn kop rondvliegt.

Solidius

Badass junkie
Gaten in je aderen prikken om je bloedbaan vol drugs te pompen vind ik walgelijk. Je kan op die manier heel makkelijk infecties krijgen, en stel je eens voor dat je een keer naast je ader de spuit leegpompt? Dan zit het IN je lichaam.

Solidius

Badass junkie
Als je een pilletje slikt of coke snuift wordt het op een "normale" manier verwerkt. Als je >naast je aderen< een volle spuit pep leegt dan kan dat op lange termijn destructief zijn.

A

Anonymous

Gast
Als je een pilletje slikt heb je kans op darmperforatie.

Bij snuiven beschadig je je neus.

Bij JUIST spuiten gebeurt er niets. Behalve de effecten van spiejt

Bovenaan