Het injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

Deranged

Badass junkie
Speed spuiten, de minst schadelijke manier van inname die tevens het beste effect geeft.

Waarom deze manier van gebruik niet?

Wortel

Bewuste gebruiker
Waarom doe je het dan zelf niet? Miss. omdat je geen zin heb om te spuiten? En de risico`s wat het met zich mee brengt?

BacingsPen

Badass junkie
Deranged zei:
Speed spuiten, de minst schadelijke manier van inname die tevens het beste effect geeft.

Waarom deze manier van gebruik niet?

tenzij je je hele leven wil gaan gebruiken zoals je nu doet:

Het is lijkt mij veeeeeeeeeeeeeeel verslavender...

Anders kan je het idd het best spuiten als het je niet kan schelen...

minn

Badass junkie
JewCookie zei:
minn zei:
flash kieke zei:
Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
ik vind snuiven al heel erg overdreven..

vind ik niet, het staat alleen bij iedereen voor hd gebruiker, niet dat je gelijk junk bent. dat is met spuiten wel zo..

das waar

maar ik vind t gewoon zowieso eng om te snuiven. Als k ooit nog echt hd ga gebruiken doe mij dan maar gewoon een simpel pilletje of iets wat je moet drinken of roken.
behalve crack of die shit roken

JewCookie

Wijs gebruiker
minn zei:
JewCookie zei:
minn zei:
flash kieke zei:
Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
ik vind snuiven al heel erg overdreven..

vind ik niet, het staat alleen bij iedereen voor hd gebruiker, niet dat je gelijk junk bent. dat is met spuiten wel zo..

das waar

maar ik vind t gewoon zowieso eng om te snuiven. Als k ooit nog echt hd ga gebruiken doe mij dan maar gewoon een simpel pilletje of iets wat je moet drinken of roken.
behalve crack of die shit roken

alles wat je kan snuiven kan je ook drinken of een bommetje van maken (vloeitje).. alleen duurt het dan een half uur langer voordat het in slaat..

vind het wel raar dat mensen het zo gek vinden om te moeten snuiven, ik heb der nooit problemen mee gehad..

Lana

Wijs gebruiker
Spuiten.. Is echt het eindstation. Daarna hoef je helemaal niks meer te proberen, is echt het einde. Verder kun je niet gaan.

Ik heb ook nog nooit problemen met snuiven gehad. Lag gewoon voor de hand in 't begin. Ik heb poeder en het zal toch naar binnen moeten. Dus snuif je 't op.

Maar als je dieper nadenkt, is het allemaal gekkenwerk. Rook inademen is toch ook te stom voor woorden, welke gek heeft dat bedacht.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Wat zijn jullie toch naieve kinders. Spuiten is het beste manier om de meeste drugs te doen. je skipt allerlei membranen die ervoor zorgen dat je minder high wordt. Maar ik zou het toch neit doen als ik jou was, omdat je waarschijnlijk niet KAN spuiten, geen schone spuit hebt, en vieze troep poeder koop die maximaal 35% amfetamine is.

Lana

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Wat zijn jullie toch naieve kinders. Spuiten is het beste manier om de meeste drugs te doen. je skipt allerlei membranen die ervoor zorgen dat je minder high wordt. Maar ik zou het toch neit doen als ik jou was, omdat je waarschijnlijk niet KAN spuiten, geen schone spuit hebt, en vieze troep poeder koop die maximaal 35% amfetamine is.

Naïeve kinders... :mrgreen:
En zelf kom je ook met info die zeker NOG NIEMAND hier wist.... :wave:

Deranged

Badass junkie
Zelf ben ik inderdaad te schijterig voor spuiten en idd zou ik het niet echt aandurven om dergelijke onzuivere troep in m'n aders te spuiten. Een worst case scenarie van de mogelijke gevolgen hiervan is te zien in Requiem for a Dream.

nexus

Experimenterende gebruiker
En als ge een goei reden wilt...

In sommige gevallen wordt speed versneden met melkpoeder. Als je dit zou proberen te injecteren is de kans reeel dat je lichaam in shock gaat door de afweerrectie die zoiets opwekt.

andere producten waarmee tversneden wordt kunnen dan weer minder kwaad bij injectie maar je bent dan nog altijd heel dom bezig...

needlefreak

Bewuste gebruiker
Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert?

vind ik ook. ik vind spuiten niet overdreven. het is gewoon een manier van inname dat de meesten van jullie niet gewoon zijn. dokters gebruiken toch ook naalden, wat is daar dan zo eng aan?

roaren*

Bewuste gebruiker
je kunt je speed toch ook zuiveren? met amoniak ofzo ?

en ook .. blèh spuiten, is idd het eindstation

needlefreak zei:
Waarom dat, het spul blijft hetzelfde alleen de iname verandert?

vind ik ook. ik vind spuiten niet overdreven. het is gewoon een manier van inname dat de meesten van jullie niet gewoon zijn. dokters gebruiken toch ook naalden, wat is daar dan zo eng aan?

A. Als je spuit wordt het op een andere (meer onverantwoordelijke) opgenomen.
B. Wij zijn geen dokters
C. Je arm wordt er lelijk van.

D. Naalden moeten schoon zijn, in praktijk is dat niet zo vaak het geval.
roaren* zei:
je kunt je speed toch ook zuiveren? met amoniak ofzo ?

Het lijkt me dat de ammoniak in de speed blijft hangen? Ligt eraan op de manier waarop, maar het zal vast wel achterblijven. En ammoniak wil je volgens mij niet in je lichaam hebben :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
waarom spuiten als je het ook snuiven kan of nog simpeler innemen via de mond. Ik snap zoiezo al niet waar mensen aan beginnen als ze gaan spuiten, en er komt meer bij kijken dan snuiven of slikken. dus ook irritant in de dansing
A; de naalden moeten stiriel zijn.
B; het duurd veel langer
C; je moet eerst naalden kopen en een spuit hebben :rolleyes:
D; Ik vind het abseurd(raar woord :P )
E; Je moet richten en goed in je ader prikken, wat dokters zelfs nog wel is fout doen, dat ze net naast je ader prikken

maarja conclusie, de woorden die al eerder genoemt zijn, Het is het absolute eindstation en ik vind het ook voor junks :stoned: :stoned: :wink:

maar misschien denk ik er ook wel zo over omdat ik het zelf ten eerste NOOIT zou doen en ik het ook wel een eng idee vind en ik zeker weet dat ik geen naald in me eigen ader kan prikken :kots: :confused: :confused:

Wortel

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
waarom spuiten als je het ook snuiven kan of nog simpeler innemen via de mond. Ik snap zoiezo al niet waar mensen aan beginnen als ze gaan spuiten, en er komt meer bij kijken dan snuiven of slikken. dus ook irritant in de dansing
B; het duurd veel langer
E; Je moet richten en goed in je ader prikken, wat dokters zelfs nog wel is fout doen, dat ze net naast je ader prikken

maarja conclusie, de woorden die al eerder genoemt zijn, Het is het absolute eindstation en ik vind het ook voor junks :stoned: :stoned: :wink:

maar misschien denk ik er ook wel zo over omdat ik het zelf ten eerste NOOIT zou doen en ik het ook wel een eng idee vind en ik zeker weet dat ik geen naald in me eigen ader kan prikken :kots: :confused: :confused:
absurt

A

Anonymous

Gast
Ontdanks dat, spuiten(op de goede manier) is wel de meest effectieve en schoonste manier van gebruik. Maar wel de verslavendste.

Mindless1985

Badass junkie
slipperman zei:
need^weed zei:
B; het duurd veel langer

absurt

:rolleyes:

Even voor de duidelijkheid, het is absurd.

Wortel

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
slipperman zei:
need^weed zei:
B; het duurd veel langer

absurt

:rolleyes:

Even voor de duidelijkheid, het is absurd.
haha :flushed:

BobG zei:
Ontdanks dat, spuiten(op de goede manier) is wel de meest effectieve en schoonste manier van gebruik. Maar wel de verslavendste.

Dat het het schoonst is, is de vraag. Wat nou als je naald niet steriel is? Met iedere manier van toedienen loop je natuurlijk risico's, maar de spuiten staan niet voor niks bekend om de HIV. Het is natuurlijk minder risicovol als je een schone spuit hebt, maar in praktijk -zoals ik al zei- is dat niet zo vaak het geval.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Reflection zei:
BobG zei:

Dat het het schoonst is, is de vraag. Wat nou als je naald niet steriel is? Met iedere manier van toedienen loop je natuurlijk risico's, maar de spuiten staan niet voor niks bekend om de HIV. Het is natuurlijk minder risicovol als je een schone spuit hebt, maar in praktijk -zoals ik al zei- is dat niet zo vaak het geval.

:wink: :stoned:

matthijs

Badass junkie
Spuiten kun je in veel apotheken en drogisten wel krijgen hoor... Dit hoeven niet perse vies te zijn.
Maar toch zou ik geen naald in mijn arm kunnen steken. Als ik er al aan denk krijg ik inderdaad al requiem for a dream visoenen zoals deranged zei...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Spuiten kun je in veel apotheken en drogisten wel krijgen hoor... Dit hoeven niet perse vies te zijn.
Maar toch zou ik geen naald in mijn arm kunnen steken. Als ik er al aan denk krijg ik inderdaad al requiem for a dream visoenen zoals deranged zei...

de drogist ziet jou al elke dag langskomen heb je nog wat naalden + spuiten :grin: :grin: :P :P

Lana

Wijs gebruiker
Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.

Maar ik geloof dat je ook spuiten bij methadonpunten kunt scoren.

Frisko

Badass junkie
Lana zei:
Ze kunnen bij de apotheek na gaan of je diabetes hebt, want ze hebben daar goed contact met de artsen en je zou dan ook een medicijnverleden moeten hebben als je om naalden komt.

Maar ik geloof dat je ook spuiten bij methadonpunten kunt scoren.
spuiten bij methadonpunten???
ik heb ooit 1 keer methadon gekregen van een hardcore heroine junk die toendertijd bij mij werkte...
hij zei me dat ze alleen vloeibare methadon geven(siroop met suiker in dus)
reden : dan kunnen ze ze net NIET inspuiten...
pillen vermalen ze gewoon en spuiten ze gewoon in!!
hij vertelde zelfs verhalen van geplette xtc pillen in water en optrekken in de spuit en van die shit... :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Bovenaan