Het injecteren van speed, waarom eigenlijk niet?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Als je een pilletje slikt of coke snuift wordt het op een "normale" manier verwerkt. Als je >naast je aderen< een volle spuit pep leegt dan kan dat op lange termijn destructief zijn.

Precies het is een gepasseerd station *spuiten*.
Alle niet gebruikende mensen noemen zo iemand sowieso dan junk maar ook gematigde normale gebruikers sos/pillie/wiet/psyc doen dit..Hoe hard dit ook mag zijn,zo is het nou eenmaal he..

Solidius

Badass junkie
BobG zei:
Als je een pilletje slikt heb je kans op darmperforatie.

Bij snuiven beschadig je je neus.

Bij JUIST spuiten gebeurt er niets. Behalve de effecten van spiejt

Bij pep injectie gebeurt er niets?
Ga dan lekker aan de spuit en maak een prachtfoto van je armen over een jaartje ok? :wave:

A

Anonymous

Gast
Volgens mij niet, ik kan fout zitten hoor.

Nee ik vind pep niet leuk. Ik heb liever rust :)

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik vind het maar dikke flauwekul van mensen die zeggen dat spuiten een eindstation is en dat het te ver gaat. het is gewoon een andere manier van drugs genieten, het geeft een ander gevoel en niet iedereen houdt van hetzelfde. en tuurlijk denk je bij spuiten direct aan vieze naalden en thuisloze junks, maar niet iedereen is zo hoor. als je het onder controle hebt dan gebruik je heus wel een nieuwe naald elke keer en ben je super hygienisch, je kunt instructies krijgen bij centra (hier dan) over hoe je het moet doen, ter preventie van verrotte aderen. ik heb vaak het idee (en ga nu niet direct allmaal op je teentjes getrapt zijn en gaan katten, want dat zie ik te veel op deze site) dat mensen die zelf redelijk gebruiken, zich graag met anderen vergelijken die het in hun ogen zwaarder te pakken hebben, om zichzelf zeg maar beter te voelen over hun gebruik...zo van nou ik ben in elk geval nog niet zoveel heen. en ik moet eerlijk zijn, ik heb het zelf ook wel eens hoor dat ik bij de naaldbank niet zulke florissant uitziende gebruikers zie en dan denk dat ik daar boven sta. zo wil ik niet denken hoor, maar goed het schiet dan wel eens door je hoofd.
maar goed, aan de andere kant zal ik het nooit iemand aanraden of voordoen. want inderdaad het kan verhipt verslavend zijn, als je daar aanleg voor hebt etc.
maar een eindstation, nee dat is het zeker niet!

Jelle Snel

Belezen gebruiker
blijft een meningsverschil dit aangezien de 1 spreekt uit ervaring en de ander het of heeft gelezen of gehoord of gewoon het spuiten als 'eindstation' ziet...ligt aan wat jij fijn vind. Het tot je nemen van drugs heeft sowieso wel een schadelijke werking aan iets in je lichaam.

Anoniem zei:
Ontdanks dat, spuiten(op de goede manier) is wel de meest effectieve en schoonste manier van gebruik. Maar wel de verslavendste.
Das waar ja...
ken der maar genoeg op het moment die der aan hangen
bij ons in de buurt is snuiven uit en spuiten in lijkt wel :(

minn

Badass junkie
minn zei:
JewCookie zei:
minn zei:
flash kieke zei:
Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
ik vind snuiven al heel erg overdreven..

vind ik niet, het staat alleen bij iedereen voor hd gebruiker, niet dat je gelijk junk bent. dat is met spuiten wel zo..

das waar

maar ik vind t gewoon zowieso eng om te snuiven. Als k ooit nog echt hd ga gebruiken doe mij dan maar gewoon een simpel pilletje of iets wat je moet drinken of roken.
behalve crack of die shit roken

Hahaha, Maart 2006. Snuiven is eng.

:rolleyes:

''Ooit nog echt HD gebruiken''. Juezas, hyprocriete trut die ik ben :tearsofjoy:

flashkop

Bewuste gebruiker
by spuiten is het volgens my echt niet zo goed voor je aders hoor dat er ineens op een kleine plaats een hele hoge concentratie drugs langskomt, volgens my verneuk je je bloedvaten er fameus hard mee.

berbe

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Lana zei:
Wie is er hier de betweter? :rolleyes:
nou zeg jij het mij maar,volgens mij wil JUNK nog altijd zeggen HEROINEGEBRUIKER!!!
dus tief jij nou maar op met je rotdag :rolleyes: :rolleyes:

ik denk eerder drugs verslaafde:confused:

ik bedoel dan wel gewoon in volksmond
letterlijk uit woorde boek kan je mss dan wel gelijk hebbe
mar als je op straat zegt junk

Jeller

Badass junkie
minn zei:
JewCookie zei:
minn zei:
flash kieke zei:
Spuiten is te overdreven,dan ben je echt een junky.
ik vind snuiven al heel erg overdreven..

vind ik niet, het staat alleen bij iedereen voor hd gebruiker, niet dat je gelijk junk bent. dat is met spuiten wel zo..

das waar

maar ik vind t gewoon zowieso eng om te snuiven. Als k ooit nog echt hd ga gebruiken doe mij dan maar gewoon een simpel pilletje of iets wat je moet drinken of roken.
behalve crack of die shit roken
blijkbaar niet hé blijkt een half jaar later :tongueout:

caninus

Bewuste gebruiker
De originele topicstarter zal waarschijnlijk niet meer op het forum zitten, dus van hem krijgen we het niet te horen.

CuriousExplorer

DF-koning
Je reageert op een post uit 2006…
Langs de ene kant ben ik ook geen voorstander van (hele) oude topic's bumpen.

Maar ik ben ook geen voorstander van het feit dat er op den duur tig aantal topic's zijn m.b.t deze specifieke vraag. Het is toch overzichterlijker om alle ervaringen in 1 topic te bundelen i.p.v 318 topic's met amper reacties?

Bovenaan