Het gevoel..

A

Anonymous

Gast
Af en toe, echt heel af en toe als ik vet stoned ben dan ga ik op me rug liggen, en leg ik mijn hoofd naar achter om een speciaal gevoel naar boven te krijgen, dit gevoel krijg ik alleen als ik bijv een maand niet heb geblowd en dan wat neem, of als ik het combineer met alcohol. Dit gevoel is echt onbeschrijflijk lekker, maar als ik er met mensen over praat kijken ze me raar aan.

het gevoel begint in mijn maag en verspreid zich over me hele lichaam en blijft doorgaan, zodra ik me beweeg gaat het weer weg. Het voelt beter dan pillen of coke of wat dan ook.

Wat ik me dus afvraag, kent iemand dit? Ik blow om juist dit gevoel te krijgen. Terwijl het me niet vaak overkomt.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Lol, ik weet nog dat ik op Lowlands was, en ik het echt heerlijk vond om bijv. met mijn rug plat op de grond te liggen. Ik kreeg dan eenzelfde gevoel als jij ongeveer beschrijft. Het is net of er energie door je hele lichaam vloeid vanuit het midden van je buik of hart, en op mijn rug in het gras was het net of ik door de ruimte vloog met de aarde op mijn rug geplakt. Niet iedereen snapte dat, maar ik vond het heerlijk.

Wat ook helpt tijdens het blowen: na iedere hijs je ogen dicht doen en goed diep inademen door je neus en rustig uitademen door je mond, en ondertussen goed concentreren op je ogen. Dan stijgt er ook iets van energie naar mijn hoofd.

A

Anonymous

Gast
Woohoo ik ben niet alleen. Probeer het ook eens met 2-3 biertjes en dan een joint. Voelt beter dan welke drug dan ook. Ik ben volgens mij een beetje verslaafd daaraan.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik drink geen bier, ik heb een nogal zwakke maag die snel op hol slaat. Maar misschien dat ik het eens zal proberen.

Freaky high

Bewuste gebruiker
ik krijg soms een voldoening door als ik lekker stoned ben, een flesje sprite of cola of zo in de lucht te smijten en op te vangen, echt raar maar het voelt zo onbeschrijfelijk goed! mensen kijken me wel raar aan maar dat kan mij niet schelen. :stoned:

lot

Badass junkie
als ik stoned ben heb ik het gevoel alsof ik naar een filmpje zit te kijken ook heel apart

Waterpijp

Bewuste gebruiker
BobG zei:
Af en toe, echt heel af en toe als ik vet stoned ben dan ga ik op me rug liggen, en leg ik mijn hoofd naar achter om een speciaal gevoel naar boven te krijgen, dit gevoel krijg ik alleen als ik bijv een maand niet heb geblowd en dan wat neem, of als ik het combineer met alcohol. Dit gevoel is echt onbeschrijflijk lekker, maar als ik er met mensen over praat kijken ze me raar aan.

het gevoel begint in mijn maag en verspreid zich over me hele lichaam en blijft doorgaan, zodra ik me beweeg gaat het weer weg. Het voelt beter dan pillen of coke of wat dan ook.

Wat ik me dus afvraag, kent iemand dit? Ik blow om juist dit gevoel te krijgen. Terwijl het me niet vaak overkomt.

lekker trippe :P

BacingsPen

Badass junkie
lot zei:
Baukereg zei:
Of dat alles heel plat is en je een heel breed blikveld hebt.

jah of dat je een heel klein blikveld hebt.. dat heb ik ook nog wel es

Dat gevoel wanneer je iedereen 'doorhad' en dat je alleen maar kon lachen en lachen van alles wat deze gedachte 'bevestigde' :grin:

Of het gevoel dat je krijgt als je in de zomer na een lange dag met je ogen dicht in het gras gaat liggen en nadenkt over 'alles'

puppet

Experimenterende gebruiker
BobG zei:
Woohoo ik ben niet alleen. Probeer het ook eens met 2-3 biertjes en dan een joint. Voelt beter dan welke drug dan ook. Ik ben volgens mij een beetje verslaafd daaraan.

jaaaa! doe het ongeveer elke nacht voor ik ga slapen. Echt een heel raar, vrij heftig effect, gebeurt ook alleen als je gaat liggen en je op niets concentreert. Je pit er ook heeeerlijk van trouwens! :beer: :stoned:

Knikker

Newbie
Ik heb dit ook weleens als ik op een mooie zomerdag stoned ben en ergens op een rustige plek in het gras lig en dan naar de lucht ga kijken dan krijg ik opeens zo'n heel gelukkig gevoel door me lichaam :grin:

Antwerp's highest

Wat ik soms (eigelijk meer met periodes) heb, is dat nadat ik heb gesmoked, dat ik echt alles 1000 keer harder voel. Ik hoor alles 1000 keer beter, ik zie alles beter, het lijkt net of ik voel alles wat er gebeurt, ik voel de wereld draaien. Als ik dan muziek opzet lijkt het echt of die muziek kruipt echt in mij en stroomt door men bloed. Is echt moeilijk om uit te leggen maar is echt een zalig gevoel!

:stoned: Belgium Legalize!

J0rrit

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Ja, dat herken ik wel.
Of het gevoel alsof je maten eruit zien alsof ze uit een comic geplukt zijn ofzo.

ja idd, maar dat heb k alleen als ik egt super stoned ben, dan pas beginnen dingen er anders uit te zien, zo comic-achtig

Osi`

Bewuste gebruiker
Antwerp's highest zei:
Wat ik soms (eigelijk meer met periodes) heb, is dat nadat ik heb gesmoked, dat ik echt alles 1000 keer harder voel. Ik hoor alles 1000 keer beter, ik zie alles beter, het lijkt net of ik voel alles wat er gebeurt, ik voel de wereld draaien. Als ik dan muziek opzet lijkt het echt of die muziek kruipt echt in mij en stroomt door men bloed. Is echt moeilijk om uit te leggen maar is echt een zalig gevoel!

:stoned: Belgium Legalize!
Ik ken het gevoel, der is idd niets zaliger dan buiten u neerliggen op gras, mp3tje luisteren en lekker chillen!

Freezing

Bewuste gebruiker
Als ik stoned ben in het zwembad ofzo en dan salto's onderwater maken is ongelofelijk fijn gevoel.

Osi`

Bewuste gebruiker
of constant onder water blijven zwemmen met u ogen open en denken dat je een vis zijt haha, doe ik altijd als ik stoned zen en in zwembad ga zwemme :grin:

JuNk

Osi` zei:
of constant onder water blijven zwemmen met u ogen open en denken dat je een vis zijt haha, doe ik altijd als ik stoned zen en in zwembad ga zwemme :grin:
Mijn mate vonde het fijn om tijdes mijn 1e ervaring met paddo's eens te gaan zwemmen... Ik dacht dat ik kieuwe had, maar ik had wel vlug door dat dat niet zo was :stoned:

Osi`

Bewuste gebruiker
Mja, maar soms flip ik er wel, ene keer is in onzen plastieken grote zwembad gaan liggen, jointje opgestoken enal en kwerd toen serieus paranoide ofzo en ik zag dingen bewegen op de bodem, zoals salamanders ofzo, ik als een gek uit water gesprongen enal en uren blijven zoeken naar die salamander, tjonge :') :grin:

slunse

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
lot zei:
mushiemadness zei:
ik heb soms het gevoel in een film te zitten

jah dat zei ik ook :) heel apart is dat

gaaf is dat , dat heb ik nou heel erg met lsd als ik onder de mensen kom trippend.

heb ik ook.. alsof je een karakter uit een film 'beleeft' en dat het niet echt jouw leven is. moeilijk om dan van de gedachte af te komen dat je kan doen wat je wil zonder dat je iets overkomt :grin:
ik ervaar het vaak ook alsof ik gewoon in een schilderijtje of videogame rondloop.:hearteyes:
of zoals baukereg zegt, breedbeeldzicht. net alsof je vanvoor in de cinema zit en plotseling in het beeld staat. heb ik meestal snachts bij straatverlichting of op festivals. op dour had ik een soort matrix-achtig gevoel, net alsof al die krioelende mensjes in de massas gewoon random computerprogrammatjes waren :grin:

@osi' : heb iets soortgelijks meegemaakt een week of twee geleden in de blaarmeersen. op trips aan het zwemmen in midden van de vijver, dacht plots dat ik een soort van onderstroom voelde die me naar beneden trok en natuurlijk verscheen daar de bijpassende draaikolk :mrgreen: heb wsl nog nooit zo rap gezwommen :grin:

Alfred Hein

Als ik een 2 - 4 biertjes op heb en een jointje. En ik ga in een zown leren "hangstoel" zitten. Echt zown chille. Dan space ik hem helemaal weg op de muziek en dan krijg ik een soort getintel in men wangen dat dan over me hele lichaam gaat en dan heb ik het idee dat ik wegzak in die stoel. Ik ben zelfs een keer opgesprongen omdat ik dacht dat ik erdoorheenzakte. Heeft iets met evenwichtsorganen te maken denk ik :stoned:

Dr. Tommy

Badass junkie
herkenbaar dat gevoel.

vannacht had ik ook zo'n soort gevoel.niet te beschrijven..gewoon fijn en ontspannen..alles klopte gewoon..zoiets..

Weednator

Bewuste gebruiker
BobG zei:

kan ik wel over meespreken . ik heb dit gevoel als ik stoned ben , dan op een bankje ga zitte en m'n hoofd naar achter laat hange , ogen dicht , lekker chille en denken dat je in een roetsjbaan zit ( zo'n attractie in wallibi ofzo :) ) en dan ineens u ogen terug opendoen , heerlijk gewoon ! :sunglasses:

frapannn

Bewuste gebruiker
het gevoel begint in mijn maag en verspreid zich over me hele lichaam en blijft doorgaan, zodra ik me beweeg gaat het weer weg

JA dit ken ik heel goed.
Is vrij heftig maar als je je mee laat gaan is het gewoon te zalig.
Je krijgt er ook een zweverig gevoel van.

Bovenaan