heroine in basepijp?

yuno

Newbie
hi!

ik had een vraagje over heroïne, ik ben geen verslaafde maar gebruik van alles wel een beetje af en toe. een paar maanden geleden heb ik voor het eerst heroïne gerookt (chinezen), maar dit was niet zo’n succes omdat ik niet wist hoe het moest (zelfs na zo veel mogelijk ressearch), waardoor ik veel van het spul verspild heb. nu vroeg ik me af of je dit ook gewoon in een basepijpje kan roken en hoe dat dan werkt, want op het internet staat alleen chinezen als optie bij hero. ik weet dat het niet mag verbranden, heeft iemand een soort tutorial??

bedankt!!:)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Meestal wordt Chinezen gedaan door de aluminiumfolie een beetje schuin te houden, onder het folie een aansteker te houden, en als een druppel heroïne dan langzaam naar beneden sijpelt die te volgen met een rietje of opgerold bankbiljet om de vrijkomende dampen op te zuigen.

Dat noemen ze dan 'chasing the dragon' omdat de druppel heroïne een kronkelend patroon achterlaat.

Voor die methode is inderdaad wat hand-oog-coördinatie vereist.

Eerlijk gezegd denk ik dat het niet zoveel uitmaakt hoe je het precies rookt. Een basepijp zal ook prima werken. Die rol je vaak ook tussen je vingers heen en weer om te voorkomen dat de inhoud verbrandt door te snelle verhitting.

Casrus

DF-koning
Heb zelf alleen maar éénmalig ervaring heroïne en speedball Chinezen met alufolie.

Had daar hulp bij.

Later heb ik het alu-roken met MDPHP Freebase gedaan, dat gaat, maar daar verspil je veel mee.

Glas was daar beter.

Wat ik lees van heroïne roken met een glazen pijpje is dat het afhangt van het soort heroïne en dat je pijp binnen de kortste keren vol zit met smurk.

Maar heb dit zelf nooit geprobeerd met glas.

Kordie

DF-koning
Ik ken iemand die het snoof. In een lijntje dacht ik.
Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden)

OtherShore

Badass junkie
Mijn ervaring: Bruine heroïne of black tar heroin (wat je hier in Nederland meestal krijgt) is niet zo makkelijk te vapen. Het is echt meer verbranden of roken dan vapen. Je hebt namelijk een hoge temperatuur nodig en er blijft een zwart residu achter. Daarom is het niet zo handig om heroïne in een basepijp te roken. Het pijpje wordt snel vies en het is iets moeilijker om de juiste temperatuur te bereiken dan met aluminiumfolie.

Hé, maar waarom wil je eigenlijk heroïne gebruiken @yuno ?

Laatst bewerkt:

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik heb 2 keer heroïne geprobeerd. Beide keren op aluminiumfolie met een aansteker een een papieren kokertje. Dat werkte prima.

Proberen kan, maar maak er a.u.b. geen gewoonte van.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Zal wel effect hebben gehad want hij leefde op den duur op straat (en nu overleden)
Snuiven is inderdaad ook een optie. Duurt langer met inwerken en het werkt ook langer. Pas wel op met dat je denkt niets te voelen ervan en bij neemt.

Hippie Langwaus

DF-koning
Snuiven is inderdaad ook een optie. Duurt langer met inwerken en het werkt ook langer. Pas wel op met dat je denkt niets te voelen ervan en bij neemt.
En eerst een klein beetje nemen en niet meteen een dijk van een lijn, want bijnemen is makkelijk, maar een overdosis ook. Even aftasten hoe sterk je heroïne is.

yuno

Newbie
ik heb het ook gesnoven, maar hier voelde ik niks van, spuiten wil ik niet dus vandaar roken.

yuno

Newbie
Mijn ervaring: Bruine heroïne of black tar heroin (wat je hier in Nederland meestal krijgt) is niet zo makkelijk te vapen. Het is echt meer verbranden of roken dan vapen. Je hebt namelijk een hoge temperatuur nodig en er blijft een zwart residu achter. Daarom is het niet zo handig om heroïne in een basepijp te roken. Het pijpje wordt snel vies en het is iets moeilijker om de juiste temperatuur te bereiken dan met aluminiumfolie.

Hé, maar waarom wil je eigenlijk heroïne gebruiken @yuno ?
dat merkte ik ook, daarom lukte het roken niet goed, als ik het niet te heet maakte gebeurde er niks, dus deed ik maar de vlam eronder, waardoor er wel rook vanaf kwam maar het spul verbrandde en zo heb ik veel verspild.

ik wil het graag eens in de zo veel tijd gebruiken omdat ik eerst oxy gebruikte
maar dit is nu moeilijk te krijgen en duur geworden, en ik hou van intense highs

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Heb zelf alleen maar éénmalig ervaring heroïne en speedball Chinezen met alufolie.

Had daar hulp bij.

Later heb ik het alu-roken met MDPHP Freebase gedaan, dat gaat, maar daar verspil je veel mee.

Glas was daar beter.

Wat ik lees van heroïne roken met een glazen pijpje is dat het afhangt van het soort heroïne en dat je pijp binnen de kortste keren vol zit met smurk.

Maar heb dit zelf nooit geprobeerd met glas.
MDPHP heeft de interessante eigenschap om weg te vluchten van hitte. Maar echte freebase, oranje, mdphp is enorm makkelijk en soepel om vapen in een pijpje. Dat grijs spul van de afgelopen jaren lijkt me een mengelmoes.

camphoto_959030623.jpeg

Casrus

DF-koning
MDPHP heeft de interessante eigenschap om weg te vluchten van hitte. Maar echte freebase, oranje, mdphp is enorm makkelijk en soepel om vapen in een pijpje. Dat grijs spul van de afgelopen jaren lijkt me een mengelmoes.

De eerste keer dat ik het rookte smolt het tot een soort oranje plasje, later was het inderdaad veel minder oranje.

Voor het doel waar ik het voor gebruikte vind ik NEP beter (chemseks en FAP).

Uiteindelijk blijf je maar bijpakken om het bijpakken, wat bij mij tot horror leidde.

OtherShore

Badass junkie
als ik het niet te heet maakte gebeurde er niks, dus deed ik maar de vlam eronder, waardoor er wel rook vanaf kwam maar het spul verbrandde en zo heb ik veel verspild.
Ik begrijp je niet helemaal… Mijn punt was juist dat je heroïne moet ‘verbranden’. Voorzichtig vapen, zoals je dat met bepaalde rcs of met base coke of crack zou doen, werkt gewoon niet. Ik was in het begin ook te voorzichtig, maar toen heb ik van ervaren gebruikers geleerd dat de temperatuur omhoog moest.

Ik vermoed dat heroïne pas op een vrij hoge temperatuur verdampt en op die temperatuur verbranden de versnijdingsmiddelen. Dus je houdt altijd een zwart residu over.

Maar goed, het klinkt alsof je heroïne van zeer slechte kwaliteit was, want je zou het nasaal gewoon moeten voelen.

Laatst bewerkt:

yuno

Newbie
Werkt uitstekend! Vind snuiven kwa effect wel sterker. Chinezen is mij (denk ik) niet succesvol afgegaan. Of het was slechte bruin.

Vind het samen met wiet ook lekker smaken.
sterker?? ik had het eerst gesnoven maar voelde letterlijk niks behalve lichte tinteling, zelfs na tijdje wachten…

met jonko is wel lekker k idd had k zelf ook gedaan, moest wel overgeven erna, maar dat blijkt normaal te zijn eerste paar keren hero

yuno

Newbie
Dan had je waardeloze dope. Zeker dat het heroïne was? Van afghaanse base dope wordt je gewoon stoned als je het snuift
ik had het eerst gesnoven maar aangezien ik hier niks van voelde het daarna gerookt, toen ik het rookte kreeg ik wel dat typische opiaat gevoel, heel veel jeuk en licht in mn hoofd. qua euforie viel het alleen best tegen, oxy liet me beter voelen, dus kan zijn dat het niet zo goed spul was , maar vgm rookte ik heb ook niet helemaal goed aangezien ik 0 ervaring had met chinezen

yuno

Newbie
Ik begrijp je niet helemaal… Mijn punt was juist dat je heroïne moet ‘verbranden’. Voorzichtig vapen, zoals je dat met bepaalde rcs of met base coke of crack zou doen, werkt gewoon niet. Ik was in het begin ook te voorzichtig, maar toen heb ik van ervaren gebruikers geleerd dat de temperatuur omhoog moest.

Ik vermoed dat heroïne pas op een vrij hoge temperatuur verdampt en op die temperatuur verbranden de versnijdingsmiddelen. Dus je houdt altijd een zwart residu over.

Maar goed, het klinkt alsof je heroïne van zeer slechte kwaliteit was, want je zou het nasaal gewoon moeten voelen.
ja klopt, ik merkte dat als ik t alleen liet smelten er bijna geen damp vanaf kwam, bij verbranden wel. maar ik dacht dat verbranden juist niet de bedoeling was bij hero, had ook vgm best wel wat verspild want had zonder tolerantie een halve gram in 1x op en voelde nog steeds niet zo veel.

yuno

Newbie
kan je nou trouwens heroine in een joint roken?? dit lijkt me namelijk perfect voor mij want ik ben een dagelijkse smoker en het is een stuk makkelijker, maar ik dacht dat dit niet kon ivm verbranding. iemand tips??

Brakka Mang

Badass junkie
In joint roken kan prima werkt alleen anders omdat meer verbrand vanwege temperatuur volgens mij. Iemand vertelde mij dat je langzamer moet hijssen maar of dat waar is weet ik niet.

yuno

Newbie
In joint roken kan prima werkt alleen anders omdat meer verbrand vanwege temperatuur volgens mij. Iemand vertelde mij dat je langzamer moet hijssen maar of dat waar is weet ik niet.
oke ik wil het namelijk wel proberen maar ben bang om spul te verspillen, kan het ook alleen met pure wiet? want normaal rook ik assie

Brakka Mang

Badass junkie
ja klopt, ik merkte dat als ik t alleen liet smelten er bijna geen damp vanaf kwam, bij verbranden wel. maar ik dacht dat verbranden juist niet de bedoeling was bij hero, had ook vgm best wel wat verspild want had zonder tolerantie een halve gram in 1x op en voelde nog steeds niet zo veel.
Dan was het rotzooi, als je verbrand io folie moet er genoeg rook afkomen sta je nog van te kijken wat een rook er van een beetje poeder af kan komen🤣

Brakka Mang

Badass junkie
oke ik wil het namelijk wel proberen maar ben bang om spul te verspillen, kan het ook alleen met pure wiet? want normaal rook ik assie
Combinatie wiet en hero vond ik niet relaxed, met assie wel maar combineren vond ik zoiezo niks. Gewoon tabak in een vloeitje , hijsen lang inhouden en gaan met die banaan 🎉

Paranoize.

Badass junkie
ik had het eerst gesnoven maar aangezien ik hier niks van voelde het daarna gerookt, toen ik het rookte kreeg ik wel dat typische opiaat gevoel, heel veel jeuk en licht in mn hoofd. qua euforie viel het alleen best tegen, oxy liet me beter voelen, dus kan zijn dat het niet zo goed spul was , maar vgm rookte ik heb ook niet helemaal goed aangezien ik 0 ervaring had met chinezen
Nassaal (snuiven) is lastig met afghaanse dope omdat het niet goed opneemt in de neus.

Het is namelijk base en geen HCL

Dus dan moet je al gauw coke lijnen wegsnuiven als de kwaliteit niet zo goed is en is dan moeilijk doseren.

Want het meeste word dan in de maag opgenomen en hoe meer dope er in je lichaam zit hoe hoger de bioavibiliteit wordt (des te meer er opgenomen wordt)

Maar uiteindelijk is de roes wel sterker en duurt langer

yuno

Newbie
Dan was het rotzooi, als je verbrand io folie moet er genoeg rook afkomen sta je nog van te kijken wat een rook er van een beetje poeder af kan komen🤣
wil ik best geloven alleen dit spul was al duur en moest er 1,5 uur voor reizen, enige wat ik ik de buurt kan vinden is nog 2x zo duur…

yuno

Newbie
Nassaal (snuiven) is lastig met afghaanse dope omdat het niet goed opneemt in de neus.

Het is namelijk base en geen HCL

Dus dan moet je al gauw coke lijnen wegsnuiven als de kwaliteit niet zo goed is en is dan moeilijk doseren.

Want het meeste word dan in de maag opgenomen en hoe meer dope er in je lichaam zit hoe hoger de bioavibiliteit wordt (des te meer er opgenomen wordt)

Maar uiteindelijk is de roes wel sterker en duurt langer
ohh oke bedankt voor de uitleg, ik had ook niet zo veel gesnoven maar dacht dat roken sws intenser was, als k een halve gram wegsnuif van dat spul wat ik eerder had zou t dan wat doen? mn dealer zei namelijk dat t klopt dat je van snuiven niks voelt, drm rookte ik het alleen dat ging niet heel soepel

Paranoize.

Badass junkie
ohh oke bedankt voor de uitleg, ik had ook niet zo veel gesnoven maar dacht dat roken sws intenser was, als k een halve gram wegsnuif van dat spul wat ik eerder had zou t dan wat doen? mn dealer zei namelijk dat t klopt dat je van snuiven niks voelt, drm rookte ik het alleen dat ging niet heel soepel
Je hoeft geen halve gram weg te snuiven dan is het wel heel slecht

100-200mg? 3 goede lijnen bijvoorbeeld en tussen elke 10-15 min ff wachten zodat je niet overdoseerd

En dan bedoel k voorral dat je geen onplezierige effecten krijgt dood gaan wordt hem sws niet tenzij je al verschillende downers in je lichaam hebt

Brakka Mang

Badass junkie
Volgens mij is de witte meer geschikt om te snuiven en bruine om te roken / chinezen. Kzou ook niet in 1 keer een halve gram wegsnuiven😜 Heb het zelf twee keer gesnoven maar voelde daar ook vrij weinig van, uiteindelijk slik je het door en komt het in je maag terecht. Doordat je met snuiven niet het gewenste effect krijgt, omdat het niet wordt opgenomen door je neus slijmvlies, kan je teveel snuiven waarna het als het in je maag terecht komt alsnig riskant kan worden lijkt mij.

Paranoize.

Badass junkie
Volgens mij is de witte meer geschikt om te snuiven en bruine om te roken / chinezen. Kzou ook niet in 1 keer een halve gram wegsnuiven😜 Heb het zelf twee keer gesnoven maar voelde daar ook vrij weinig van, uiteindelijk slik je het door en komt het in je maag terecht. Doordat je met snuiven niet het gewenste effect krijgt, omdat het niet wordt opgenomen door je neus slijmvlies, kan je teveel snuiven waarna het als het in je maag terecht komt alsnig riskant kan worden lijkt mij.
Kleur zegt eigk niet zoveel. In Nederland heb je alleen maar base heroïne #3

De meeste #4 HCL heroïne is ook bruin het wordt ook van opium gemaakt daarom.

Alleen echte perfect gemaakte dope is wit maar bijna niemand gaat er zoveel tijd en moeite in middelen in stoppen om dat te maken

Zeker de Taliban niet die onze dope bevoorraad

Brakka Mang

Badass junkie
Kleur zegt eigk niet zoveel. In Nederland heb je alleen maar base heroïne #3

De meeste #4 HCL heroïne is ook bruin het wordt ook van opium gemaakt daarom.

Alleen echte perfect gemaakte dope is wit maar bijna niemand gaat er zoveel tijd en moeite in middelen in stoppen om dat te maken

Zeker de Taliban niet die onze dope bevoorraad
Dat van die kleur wist ik wel ja uit ervaring weet ik wel dat gelige alleen vaak rommel is, witte heb ik nooit gezien en bruin grijs achtige met zwarte spikkeltjes erin wat mij betreft de beste is om te roken(ik ben kleuren blind)🤣

OtherShore

Badass junkie
had ook vgm best wel wat verspild want had zonder tolerantie een halve gram in 1x op en voelde nog steeds niet zo veel.
Of de heroïne was van zeer slechte kwaliteit. Of het was helemaal geen heroïne maar iets anders en je bent bedonderd.

Je blijft er toch een beetje van uitgaan dat het probleem lag bij de wijze van toediening, maar misschien lag het probleem bij het product. Daar kom je alleen maar achter door je product te laten testen.

Laatst bewerkt:

BrieMetDeBril

Badass junkie
Denk dat je minder kwaliteit hebt gekregen dan ik kocht destijds. Snuiven is echt om flink high te worden. Verder zou ik als ik jou was wel oppassen. Een van de weinige drugs waarbij ik meteen weer de dag erop wilde nemen.

Bovenaan