Herbal XTC » X-E

Freezing

Bewuste gebruiker
Hey

heeft iemand ervaring met herbal xtc - X-E ?

Kga die zaterdag proberen maar weet niet wat ik ervan moet verwachten

en die zijn toch gwn te koop in smartshop ofneit?

caatje

Badass junkie
Je gaat t zaterdag proberen, dan lijkt t me handig dat je weet dat dit idd bij de smartshop te krijgen is. Mijn ervaring: herbal shit. Te duur en evenaart the real deal nog niet eens een klein beetje. imo

Freezing

Bewuste gebruiker
ok maar X-E zelf, is dat wel wat?

Want in andere reacties heb ik geleze dat dit een van de 'beste' herbal-xtc is

caatje

Badass junkie
Heb diverse geprobeerd. Maar vond het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Het enige wat ik wel kon waarderen was ephedra. Wat nu niet meer verkocht mag worden. (wat niet wil zeggen dat t ook echt uit de handel is!!) Het is gewoon te duur en niet te vergeliken met xtc. imo

Freezing

Bewuste gebruiker
Ow ok..

Maar verder heb ik nog nooit xtc gehad dus miss is het dan wel wat heftiger ofzo weet ik veel

Moon

Bewuste gebruiker
ik heb het wel eens gehad ja. nooit meer! wat een ongelooflijke troep is dat zeg. het komt niet eens in de buurt bij het gevoel dat je hebt van xtc. ik voelde me ontzettend kut van dat spul, ik kon niet meer stoppen met trillen, had hartkloppingen, ijskoud en dan weer heel warm, ik was voor de rest helemaal helder dus dat slaat ook nergens op. ik voelde me echt opgefokt van dat spul en dat heb ik van geen enkele harddrug ooit gehad. denk dat het de ephedra is geweest waardoor ik me zo kut voelde en het heeft ook nog een paar uur geduurt voor ik eindelijk rustig was. vooral de hartkloppingen waren heel erg, ik dacht op een gegeven moment echt dat het afgelopen was met me, kon niet meer normaal ademhalen en je kon gewoon mijn hart voelen en zien kloppen op mijn borst. ik was echt bang en dat heb ik nog nooit meegemaakt, van geen enkele drug of wat dan ook.

slunse

Bewuste gebruiker
heb iets soortgelijks gehad met efedra. eerste keer, ik had 2 supercaps genomen, een ervan bleef hangen in mn slokdarm met als gevolg de hele avond zure oprispingen. voor de rest idd enorm opgefokt, koud, trillen, enz.
de dag erna een kater om u tegen te zeggen. fuck herbals.

Eyezblack

Belezen gebruiker
ja inderdaad hoe was het? Ik dacht er zelf aan om mischien een keer herbal xtc te nemen maar ik twijfel nou wel nu ik dit topic lees.

oh en ja ik al eens echt xtc gedaan.

nutsss

Wijs gebruiker
Herbals kunnen nooit het XTC gevoel geven. Daar is toch echt een aanpassing aan je serotinesysteem voor nodig.

Herbals worden vaak volgestopt met oppeppers om een buzz gevoel te krijgen. Maar LOVE wordt het niet.

Eyezblack

Belezen gebruiker
Oh ok dan laat ik het denk ik maar links liggen :)

Weet er iemand toevallig ook wat over Liquid C en Lidquid E? thnx

Dags

Bewuste gebruiker
wat voor mij wel een hele goede smartshop-upper is geweest is benzylpiperazine, verkrijgbaar in verschillende varianten, tis geen xtc, maar wel heel leuk en heeft enkele van de positieve aspecten VOOR MIJ gehad van xtc. Voor de rest is de meeste herbal-xtc idd TROEP

FuckMind

Newbie
Freezing zei:
Het was inderdaad rotzooi

had alleen een soort gevoel als je smorgens heel fit bent

meer niet ..

[ Late reactie maargoed ]

Ik heb het 3x gebruikt, en merkte er echt geen ene zak van, tis echt troep

BillyBilo

Badass junkie
je kan net zo goed het kruiden kastje van je oma plunderen, ik heb het ook eens geprobeerd, nou en ik heb me wat van die pillen opgevreten, het enige wat ik er aan over hield waren wat krampjes in mijn buik.

Bovenaan