• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Herbal: NXT Phase ervaring

Idiotwind

Experimenterende gebruiker
Vier orange NXT phase op lege maag ingenomen. Uur wakker. Nog niets gegeten. NXT phase is een bekende herbal XTC. Veel producten van de smartshop lijken niet te werken. En daarom probeer ik het een en ander. En plaats het even zodat iemand er misschien wat aan heeft!

5+ Pijn in mijn buik. Alsof het samen knijpt
Brandend gevoel op hoofd

10+ Niet cool. Gevoel over te moeten geven.

15+ Brandt steeds meer. Ook nek. Heet.
Lekker gevoel om met mijn nagels over mijn huid te gaan. Zie nu ook mijn onderarmen rood worden. En die kriebel. Een hele lichte, subtiele, maar ook op andere wijze krachtige kriebel is het. Nu ook op mijn rug. Ja. Wel lekker, op zich. Het brandt. Alsof de huid enigszins samenkrampt, of zo. Wel lekker. ZEKER een rush.
Ben nu de hele tijd aan het krabben. Geeft een heerlijk gevoel – niet echt te omschrijven voor mij op het moment.

20+ Waterige ogen.
Voelt wel lekker. David Bowie aan het draaien.Typen voelt ook wat anders. Zie het wel weer zitten. Is relaxt.

40+ Mwoah. Ja. Ik voel het wel. Maar het niet aardverschuivend. Niet het geld waard. Merk wel duidelijk dat het wat doet. Dat wel. Voor een euro per dosis zou ik het geregeld nemen. Maar het is dus vier euro per dosis. Maar dit voelt wel positief.
Ben wel echt vaag. Zenuwachtige in handelingen, niet in gedachtes. Alles is een beetje vaag. Ik haalde net pasta uit de pot. En toen

1h+ Ik ben wat nerveus en gejaagd. Tril. Kon ook niet echt een joint draaien.

1h10+ Wow. Nu een joint er bij. Voel me vaag. Zweverig. Wel relaxt! Met Bob Marley. Woh. Vaag. Very zweverig.

2h+ Lusteloos. Voel me niet echt goed – maar voel sowieso weinig. Kijk wat voor me uit, terwijl ik bij mensen ben die ik goed ken. Nee. Voor een euro zou ik t nog wel eens nemen, maar dan nog is het het niet echt waard.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tja, in de oranje zitten ook nogal wat: Guarana, Ginkgo Biloba, Gotu Cola en Spirulina. Maar ok, NXT fase werkt :tongueout:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik vind die herbal zooi nooit echt werken eigenlijk. Bij sommige van mijn vrienden wil het wel eens werken, maar nog word het effect van de 'real-deal' niet echt behaalt.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
"The real deal" is niet voor niets illegaal :wink: Een Heroïne gebruiker vind methadon ook niet geweldig ofzo. Het is waar je de standaard legt, herbals werken of jij het nu merkt of niet. De beleving van kwaliteit hangt van 2 dingen af. Verwachting en Ervaring en als jou ervaring niet aan je volwachting voldoet dan is daarbij de kwaliteit slecht. Dat betekend niet percee dat herbals slecht zijn

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb ook niet gezegd dat herbals slecht zijn, en zoals ik al zei; bij een paar van mijn vrienden werkt het wel, alleen bij mij niet.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit van 4 herbal xtc pillen een wat lacherig effect gekregen, maar dat duurde echt 1 minuut. Ik voelde er ook weinig van...en ik heb echt niet superveel ervaring met veel soorten drugs. Alleen smoren en paddo's. Maar ik voelde er weinig van, misschien een wat warm gevoel.

De verkoper vertelde dat ik ze ook alle acht had kunnen slikken voor het gewenste effect...(het hele buisje) Maar ik was met mijn maat en we namen er dus elk vier...Na een paar uur namen we een echte pil. Die viel niet zo lekker, was mij te speedy.

Maar vet report dus. Wil ik ook wel eens meemaken.

Bovenaan