• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

herbal als xtc

Rain

Bewuste gebruiker
Ik ben al een tijdje op zoek naar echt goeie kwaliteit mdma of eventueel mda of mdea pillen als ze maar goed zijn.

Ik had onlangs een paar pillen gekocht van een persoon uit de kroeg. Aangezien ik de hele avond al moe was en het al 2 uur was, besloot ik naar huis te gaan. Een half pilletje dacht ik. Dan val ik lekker in slaap dmv de alcohol en word ik morgen lekker spacy wakker. Nou echt niet dus! Ik heb de hele nacht van half 3 tot half 9 wakker gelegen. Vervolgens heb ik nog 1 uurtje kunnen slapen om niet te laat op mijn afspraken te komen.

Ik heb de hele nacht liggen denken over wat er allemaal gebeurt is die avond. Voor de rest voelde ik overal op me huid rare hete tintelingen. Maar niets wat in de buurt kwam van mdma. Zelfs muziek werd niet intenser voor mij.

Ik heb wel eens herbals op, en dit pilletje leek er verdacht veel op. Aangezien het geen mda,mdea of mdma was ga ik er vanuit dat het herbals waren. ( waardoor ik 6 uur lang wakker gelegen heb )

Die avond voor deze saaie ervaring had ik nog een klein beetje methylone ( explosion ) in poedervorm. Ik heb hier vervolgens 1 van die herbal pilletjes in geprakt met het idee. Dit is een lekkere combo. Niet dus, als ik had geweten dat het herbal pillen waren had ik dat nooit gedaan.

Ziek, wat voor slecht pillen er in omloop zijn hier en daar! :angry:

Intoxicated

Wijs gebruiker
het zou ook kunnen dat het piperazines waren, dat word tegenwoordig ook steeds meer gevonden in pillen. het voelt bij het opkomen wel iets als xtc maar uiteindelijk helemaal niet.

http://www.erowid.org/chemicals/piperaz ... ines.shtml

en kijk dan bij 'examples of this class' bij BZP, TFMPP en mCPP.

maarja het is maar een idee uiteindelijk kan het alles zijn natuurlijk.
maar ik heb nog nooit een herbal gehad waar ik uren van wakker was...

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Tja zoiezo het idee dat je een pilletje neemt om daarna met alcohol lekker te gaan slapen... :rolleyes: beetje vreemde gedachte.
Ik heb een keer xtc gedaan en inderdaad mijn top was al een uur voorbij en ik wou ook slapen. Maar dat lukt echt voor geen meter.
Ik lag 02.00 in mijn bed en ik denk dat ik rond 05.00/ 05.30 sliep

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
proton zei:
jawel hoor, ephedra, moet je niet nemen vlak voor het naar bed gaan :)
ja idd ephedra, maar dit wordt toch niet in pilvorm gemaakt?
lijkt me raar dat ze ephedra in pilvorm zouden maken, die van mij zijn alleszins in capsules...
en idd, best niet pakken voor je gaat slapen :P...

spacekonijn

Badass junkie
een pilletje nemen om lekker te slapen en daarna spacy wakker te worden?
dan ben je wel in een erg ver stadium beland als je zo denkt.

mja ik denk dat je makkelijker slaapt van herbals dan van mdma

Rain

Bewuste gebruiker
daar is niets mis mee, ik was gewoon moe en wou gaan slapen. En beter om half spacy wakker te worden dan met een kater.

Ook met die pilletje die ik nam is het echt onmogelijk te gaan slapen. Ik hoor net dat een stel maten het ook gebruikt hebben en pas heel laat naar bed gingen en vervolgens nog niet hadden geslapen. Wat met mdma ons vaak wel lukt. Ook weet ik zeker dat de pil geen speed bevatte, aangezien het niet je eetlust aantast.

Rain

Bewuste gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
proton zei:
lijkt me raar dat ze ephedra in pilvorm zouden maken, die van mij zijn alleszins in capsules...
Het kan makkelijk dat iemand aan een grote goedkope zak ephedra komt en het tot pillen plet. Als diegene daar geld mee kan verdienen. Ik heb die dingen echt niet van de smartshop hoor.

fun

Bewuste gebruiker
als je spacy wakker wil worden, waarom zet je de wekker dan niet een uurtje vroeger, pak je dat pilletje en ga je weer slapen (omdat je toch nog moe bent)

Tegen de tijd dat dat ding inslaat wordt je echt wel wakker lijkt me.

K heb t ook nog nooit gedaan, maar lijkt me beter werken dan een pil pakken vóór het slapengaan.
Als je al in slaap komt dan merk je niet veel van de pil en das toch zonde?

fun

Bewuste gebruiker
als je spacy wakker wil worden, waarom zet je de wekker dan niet een uurtje vroeger, pak je dat pilletje en ga je weer slapen (omdat je toch nog moe bent)

Tegen de tijd dat dat ding inslaat wordt je echt wel wakker lijkt me.

K heb t ook nog nooit gedaan, maar lijkt me beter werken dan een pil pakken vóór het slapengaan.
Als je al in slaap komt dan merk je niet veel van de pil en das toch zonde?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
laan zei:
Ook weet ik zeker dat de pil geen speed bevatte, aangezien het niet je eetlust aantast.
Met redelijke weinig speed kan ik gewoon normaal eten hoor.
Denk als je veel speed neemt je eetlust wel eens minder kon zijn..

dallandra

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
proton zei:

haha,ephedra word wel degelijk in pilvorm gemaakt!
ik heb ze hier liggen..
welliswaar uit turkije,maarja,ze zijn wel goed!

Rain

Bewuste gebruiker
Zie je, en trouwens fun.. als ik de wekker activeer en een pillletje sochtends vroeg neem is de alcohol al uitgewerkt, dit houd in dat ik een stuk lastiger in slaap kom dan als ik dat pilletje voor het maffen neem. Ik slaap toch nooit lang in het weekend dus. Zou echt geen reden kunnen vinden om je door die k*t wekker te laten wekken en dan pas het pilletje te nemen.

spacekonijn

Badass junkie
dat is wel ontzettend jezelf naar de klote helpen zeg , aangezien je waarschijnlijk nauwelijks kunt ontbijten door dat pilletje en er ook nog eens een alcohol-kater mee wegdrukt.
mja dat weet je waarschijnlijk zelf wel :wink:

Rain

Bewuste gebruiker
Weet ik ook :) Maar die kater laat me verotter voelen dan het xtc gevoel. En aangezien ik goed normaal kan doen onder invloed ( niet te veel ) ben ik voor anderen gewoon mezelf. En zolang het de kater wegdrukt is het toch goed? Het zal best zo zijn dat je je zo naar de klote helpt. Maar als je het vroeg en laat niet merkt maakt dat ook niet uit :)

Rain

Bewuste gebruiker
Maar inderdaad spacekonijn. Ik zit nu ff in zo'n periode waarbij ik xtc op de ziekste momenten gebruik.

Spy-gisch

Experimenterende gebruiker
Wat een domme figuren zijn er toch op de wereld. Mensen gaan er nog serieus op in ook, lekker forum is dit. Pillen kopen in de kroeg om te gaan slapen (terwijl je al moe was en wilde gaan slapen....junkie...), vraag dan meteen of je hier goeie pillen kunt kopen(stuur me maar een mail). Volgens mij gooi jij alles in je donder, als het maar vaak, veel en chemisch is. Een tip: Word gelukkig en gebruik je vertand. je hebt het zelf in de hand alleen je doet het niet.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Spy-gisch zei:
Wat een domme figuren zijn er toch op de wereld. Mensen gaan er nog serieus op in ook, lekker forum is dit. Pillen kopen in de kroeg om te gaan slapen (terwijl je al moe was en wilde gaan slapen....junkie...), vraag dan meteen of je hier goeie pillen kunt kopen(stuur me maar een mail). Volgens mij gooi jij alles in je donder, als het maar vaak, veel en chemisch is. Een tip: Word gelukkig en gebruik je vertand. je hebt het zelf in de hand alleen je doet het niet.
:rolleyes:

pasquali

Bewuste gebruiker
Het klinkt als Djax wat je op hebt Laan , dat is een semi chemische formule.
Ik werd er een beetje geaggiteerd van en het leek iid een soort speed varriant., dus niet veel emotionele gevoelens e.d.
Zat er een klein logootje op de pil en waren ze ligt rose ofzo?..........................................

Rain

Bewuste gebruiker
Spy-gisch zei:
haha, jij trekt echt veel te snel conclusies. Ik heb alles in de hand makker. Ga jij lekker afzijken en verkeerd interpreteren.. Als je in discusie wilt, zeg het maar. Ik barst nog niet los. Maar heb genoeg argumenten. :wave:

Rain

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
Het klinkt als Djax wat je op hebt Laan , dat is een semi chemische formule.
Ik werd er een beetje geaggiteerd van en het leek iid een soort speed varriant., dus niet veel emotionele gevoelens e.d.
Zat er een klein logootje op de pil en waren ze ligt rose ofzo?..........................................
Het was een sharky.. ( haaitje ) dat erop stond. Echt raar spul trouwens iemand had het in een fles cola gedaan waar ik niets van merkte. Vervolgens werd ik achteraf geinformeerd dat die fles die pillen bevatte. Ik kan je verzekeren dat het gevoel gelijk staat aan zware ephedra.. ofzo

Spy-gisch

laan zei:
Spy-gisch zei:
haha, jij trekt echt veel te snel conclusies. Ik heb alles in de hand makker. Ga jij lekker afzijken en verkeerd interpreteren.. Als je in discusie wilt, zeg het maar. Ik barst nog niet los. Maar heb genoeg argumenten. :wave:

Talk to a fool and he will call you foolish, geen discussie dus. Te snel conclusie getrokken? Ik vind jou verhaal gewoon erg lijken op dat van een junk. Als dat niet zo is; dan wens ik je nog veel plezier met deze vreemde manier van druggebruik.
Ps. Je hebt het niet allemaal zelf in de hand volgens mij, als je vrienden jou cola geven met een vreemde inhoud en dat pas achteraf melden.

Rain

Bewuste gebruiker
Ieder ze eigen manier. En zeker niet dat die van mij schadelijker zou zijn. De enigste drugs die ik zo nu en dan gebruik is xtc. Voor de rest drink ik me zelden zat en gebruik ik totaal geen andere drugs. ( met heel af en toe een uitzondering. ) En als ik me toevallig een keer te diep in hetr glaasje heb gekeken en een halfie gebruik als antikaterpil is dat ineens junkgedrag.. Ye right.. :openmouth:

Oja, en over die cola, ik vroeg om een paar slokken en nam het voordat hij de kans had om te zeggen dat er sharkies in zaten. Dit neem ik hem ook niet kwalijk.

Ik zie een junk als iemand die ten onder gaat aan de drugs dmv het niet meer in stand kunnen houden van sociaal leven ( contacten, rekeningen betalen , werk etc.. ) Zolang je geestelijk en lichamelijk gezond functioneerd en het goed doet op werk en met sociale contacten is hier geen spraken van ''junk''' Ook is xtc helemaal geen junk drugs, heroine en crack hierintegen wel.

Mindless1985

Badass junkie
Ik val je absoluut niet aan ofzo, maar ik denk dat je XTC ook niet moet onderschatten, hoe veel slik je per maand? Meer in aantal keer dan in het aantal pillen..

Rain

Bewuste gebruiker
Nou nee. De laatste tijd heb ik ook geen echte mdma pillen gehad behalve die gare haaitjes die ene keer dan, wat ervoor zorgde dat ik alleen explosion kocht. voor 15 euro per buis en dat doe ik nu wel ong 3x per maand.

Peertje

Re:

dallandra zei:
haha,ephedra word wel degelijk in pilvorm gemaakt!
ik heb ze hier liggen..

Ik heb ze ook, de mijnes uit belgie, vrij makkelijk te verkrijgen.

Het pilletje van de topicstarter klinkt in mijnh oren als McPP of een aanvervante tablet, want de ervaringen die ik lees passen precies bij mijn McPP belevenis

nitro

Een pilletje voor het slapen gaan, kan het nog zieliger :confused: En 3 x per maand explosion? Weet jij uberhaupt wel iets over de schadelijkheid en het tenondergaan door drugs?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
nitro zei:
En 3 x per maand explosion? Weet jij uberhaupt wel iets over de schadelijkheid en het tenondergaan door drugs?
Weet jij uberhaupt dat je reageert op een post van 3 jaar geleden? En 3 keer per maand een drug gebruiken is veel, maar niet overdreven.

nitro

Weet jij uberhaupt dat je reageert op een post van 3 jaar geleden? En 3 keer per maand een drug gebruiken is veel, maar niet overdreven.

Kun jij niet lezen en heb je gezien dat ik het specifiek over explosion heb. Niet overdreven? Behoorlijk subjectief, niet? En het feit dat ik nu reageer is omdat de persoon boven mij ook heeft gereageerd rond deze tijd. Dus sorry dat het zolaat is, nu blij? :confused:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
nitro zei:
Kun jij niet lezen en heb je gezien dat ik het specifiek over explosion heb. Niet overdreven? Behoorlijk subjectief, niet? En het feit dat ik nu reageer is omdat de persoon boven mij ook heeft gereageerd rond deze tijd. Dus sorry dat het zolaat is, nu blij? :confused:
Oh boohoo. Doet het er toe welke drug het in het bijzonder is? Natuurlijk is dat subjectief, maar jij reageert alsof hij zn death warrant tekent. Van alle drugs die hij had kunnen kiezen valt 3 keer in de maand methylone best mee.

nitro

Was mijn bedoeling niet aanvallend over te komen, maar het ging over een pilletje voor het slapen gaan. Sorry, maar is toch echt wel drugsmisbruik. DAT is wat ik bedoelde. 3x per maand methylone vind jij meevallen(had erger gekunt idd. Ik vind het niet meevallen:rolleyes: (ja, subjectief). Ook gezien het serotonine beleid, wat je hierbij wel degelijk aanspreekt. Verder niet van belang :wink:

Zullen we het gewoon op een meningsverschil van beleid houden? :wave:

Bovenaan