hennepbeurs?

caatje

Badass junkie
ikke denk ik, heb net ff op de site gekeken en lijkt me wel gaaf om dat eens te gaan bekijken

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik zou er best één dagje heen willen, maar daarvoor is 15 euro mij te duur. Kan ik ook wiet voor kopen en dan heb ik ook een leuke dag!

BombSki

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Ik zou er best één dagje heen willen, maar daarvoor is 15 euro mij te duur. Kan ik ook wiet voor kopen en dan heb ik ook een leuke dag!
wiet kan je elke dag nog kopen.. :sunglasses: :P

Waterpijp

Bewuste gebruiker
BombSki zei:
Baukereg zei:
wiet kan je elke dag nog kopen.. :sunglasses: :P

Ja maar dan hoef je geen busreis/treinreis te maken.. en ik geef regnerus gelijk... voor 15 e heb je weer 3 gram XD

BombSki

Bewuste gebruiker
hmm ja ok, maar wat ik bedoelde is dat het wel iets vrij unieks is (nouja jaarlijks :openmouth: )
wel een must voor de echte cannabisfreak, vind ik dan.

Maargoed verder gaat er dus niemand :confused:

caatje

Badass junkie
geef nie he! ik denk dat er zo weinig gaan omdat de meeste hier nog op school zitten. (correct me if i'm wrong) Dan is 15€ een hoop geld + je moet er ook nog zien te geraken he, de ns is ook nie echt goedkoop.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
caatje zei:
geef nie he! ik denk dat er zo weinig gaan omdat de meeste hier nog op school zitten. (correct me if i'm wrong) Dan is 15€ een hoop geld + je moet er ook nog zien te geraken he, de ns is ook nie echt goedkoop.

gna gna, ov voor weekend :grin: komt altijd van pas :P

BombSki

Bewuste gebruiker
wee, vandaag is het zover..
moest vandaag nog werken maar ik ga morgen, heb een kaartje kunnen regelen van de shop.. :)

vandaag was de cannabis cup 2006, wel jammer dat ik die heb gemist maarja. i
iemand die er vandaag is geweest en een verslagje wil maken? :wave:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
whaha, zat ik gister een keertje ( kijk het nooit ) het nieuws te kijken, om een jointje te draaien :wink:... ergens om 2 uur ofzo.. zo'n herhaling van het nieuws. Heerlijk die ontwikkelingen tegen geur en dat soort dingen :) maar die stroom! :wave:

BombSki

Bewuste gebruiker
:wave:

ik ben nu een uurtje terug, het was echt een leuke dag..
ik heb een blacklight bong gekocht en een San Pedro (cactus-mescaline). deze is (nog) niet voor gebruik, ik ga hem eerst doorkweken (hij is zon 25cm)
Fotos en een verslagje zal ik in de loop van de avond of misschien morgen online zetten, je hoort het wel ^^

Dr. Tommy

Badass junkie
BombSki zei:

ik ben nu een uurtje terug, het was echt een leuke dag..
ik heb een blacklight bong gekocht en een San Pedro (cactus-mescaline). deze is (nog) niet voor gebruik, ik ga hem eerst doorkweken (hij is zon 25cm)
Fotos en een verslagje zal ik in de loop van de avond of misschien morgen online zetten, je hoort het wel ^^

nog iemand met cactus

niet teveel water geven he

Dr. Tommy

Badass junkie
de foto's van de san pedro zijn helaas niet te zien.

verder leuke foto's :)

als het volgend jaar weer is ga ik ook misschien wel.

BombSki

Bewuste gebruiker
ja sorry, ik was vergeten ze up te loaden lol :P

nu zouden ze het moeten doen..

Tsja ik heb op een ander board al wat vragen gesteld mbt kweken (ik vind niet echt dat er op dit board ruimte voor is, sowieso te weinig aandacht aan natuurlijke middelen imo..)
Maarja fotos blijf ik updaten daar zodra ze eenmaal in een pot staan.

BombSki

Bewuste gebruiker
hehe, k heb er zelf ook een, (weet eigenlijk niet waarom ie niet op mn site staat)
maarja die van mij werkt niet goed en ik vind die tabak ook niet geweldig. Maarja ik moest er gewoon een hebben ^^

BacingsPen

Badass junkie
vette foto's :)

Je hebt zelf ook een leuke verzameling moet ik zeggen! :)

'ooit' ga ik nog een goeie vaporizer aanschaffen :)

BombSki

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Je hebt zelf ook een leuke verzameling moet ik zeggen! :)

bedankt :)

ik had toenstrax wat problemen met mn server.. hij heeft sommige fotos gewoon niet upgeload en sommige maar voor de helft.. Heb ze net allemaal gecontroleerd, en ze werken allemaal weer.

BombSki

Bewuste gebruiker
caatje zei:
leuk foto's. Ik kan er vanuit gaan dat je t naar je zin hebt gehad? :wink:

hehe ja zeker.
Tis wel wat ik van meerdere mensen heb gehoord "na 1 f 2x heb je het wel gezien"
kan me best voorstellen dat ik volgend jaar niet ga (misschien wel.. wie weet)

matthijs

Badass junkie
Maar wat is er allemaal te zien dan? Is het niet gewoon een grote smartshop/growshop en wat dingen die speciaal voor coffeeshops zijn. En ja. Die acts, maar daarvoor kan je ook wel naar koninginedag natuurlijk :rolleyes:

BombSki

Bewuste gebruiker
er is veel te zien, er zijn acts, je kan dingen uitproberen, je krijgt allemaal folders met gratis dingen in je handen gedrukt, je kan overal wat te drinken bestellen enzo.. lekker blowtje opsteken..
tsja echt super speciaal is het niet. Maar toch zeker wel waard om 1x te gaan.
Je ziet er wel dingen die je misschien nooit meer zal zien ^^

BombSki

Bewuste gebruiker
caatje zei:
lijkt me heel leuk, ben je toch ff lekker een daje van de straat haha. Is het elk jaar??

jep.. dit was het eerste jaar in amsterdam, daarvoor was het in rotterdam (geloof ik.. of was het utrecht? :/)

weet zeker dat er volgend jaar weer een is, waarschijnlijk in amsterdam (amsterdam is groter dan de vorige locatie.. welke dat ook mag zijn :wink:)

Bovenaan